داخل یک آبپاش چوبی را پراز گل های زیبای طبیعی کرده و سپس چند عدد پوسته تخم مرغ را رنگ کرده و داخل آن و در میان گل ها بگذارید.

تزئین درب ورودی خانه می تواند به حال و هوای روزهای زیبای بهاری و ایام عید بیافزاید.ما در اینجا ایده هایی ساده را با انواع تاج های گل و تزئینات حلقه آویز مطرح کرده ایم که با استفاده از رنگ های گوناگون و وسایلی چون آبپاش های چوبی  و چتر های زیبا و تخم مرغ های رنگی و ... می توانید روی درب ورودی خانه دکوراسیون زیبایی را درست کرده و به استقبال مهمانان خود بروید.
 
تاج گل رنگی  با تخم مرغ 
یکی از آسان ترین روش ها برای درست کردن تاج زیبا برای آویزان کردن به درب استفاده از تخم مرغ می باشد.12 عدد تخم مرغ پلاستیکی را در نظر گرفته و با کمک قلم مو روی آنها را طرح های زیبایی زده و به رنگ های گوناگون درمی آوریم و یا اینکه می توان کاغذهای رنگی روی آنها بچسبانید و درمدل های گوناگونی آنها را در بیاورید.
سپس با کمک یک سوزن سر و ته تمامی تخم مرغ ها را سوراخ کرده و یک سیم فلزی نازک از آن رد می کنید.باید دقت کنید که تمامی تخم مرغ ها از یک طرف وارد سیم شوند .در پایان مقداری از سیم را می گذاریم اضافه بماند و روی آن را یک روبان زیبای رنگی می زنیم و آن را به درب آویزان می کنیم. 

 


تخم مرغ عید به عنوان دکور روی درب ورودی
داخل یک آبپاش چوبی را پراز گل های زیبای طبیعی کرده و سپس چند عدد پوسته تخم مرغ را رنگ کرده و داخل آن و در میان گل ها بگذارید. سپس آن را روی درب ورودی آویزان کنید و با این کار علاوه بر اینکه به استقبال بهارمی روید هنگام ورود مهمانان حس زیبایی را در همان ابتدا به آنها منتقل می کنید.بهتر است از گل های صورتی استفاده شود و برای اینکه گل ها تازه بمانند باید ساقه ی هر کدام را در یک پلاستیک پر از آب که در فروشگاه های عرضه گل موجود است قرار دهید.



 
تاج گل بهاری ساده 
گل های ناز ژاپنی را به فرم یک حلقه گل زیبا در آورده و به  زیبایی های طبیعی خانه خود بیافزایید. این گل ها را می توانید از گل فروشی های محلی بخرید و یا از شکوفه ها و برگ های بهاری خشک شده استفاده کنید و با کمک یک روبان در رنگ متضاد مثل رنگ سبز که در تصویر هم می بینید آنرا به عنوان یک دکور بسیار زیبا بر روی درب ورودی خانه آویزان کنید.



 
دکور چتری روی درب ورودی
یک دسته گل لاله صورتی ، به همراه برگ های سبز درست کرده وداخل پوسته های تخم مرغ را پر از نرگس زرد کرده ،سپس آنها را داخل یک چتر بسته قرار دهید و به این ترتیب یک گلدان بسیار زیبا درست کرده اید. می توانید از صنایع دستی مانند لانه پرندگان هم در میان آنها استفاده کنید .می توانید از سرخس و خزه و ...هم لابه لای آنها استفاده کنید. 
نکته:
برای تازه نگه داشتن گل ،  ساقه را در کیسه های پلاستیکی آب که در فروشگاه ها ی عرضه گل موجود است قرار دهید.


 

آویزی از لوبیا برای روی درب ورودی
به جای  تاج گل ، می توان از یک تزئینی زیبای منحصر به فرد دیگری استفاده کرد به این ترتیب که حرف اول اسم یکی از اعضای خانواده را روی کاغذ در آورده و سپس لوبیای قرمز را روی آن می چسبانیم و روی کاغذ را آنچنان با لوبیا پر می کنیم که دیگر کاغذ پیدا نباشد .روی آن را با اسپری به هر رنگ دلخواه رنگ می زنیم و مهم آن است که تک رنگ باشد مثلا ما در این تصویر از رنگ بنفش استفاده کرده ایم.از چسب های حرارتی استفاده کنید و اجازه دهید تا کاملا خشک شود و سپس به کمک یک نوار روبان آن را به درب آویزان کنید.



 
تاج گلی از گل های بهاری 
این تاج گل بهاری زیبا ساخته شده از گل ها و برگ های خشک شده  بهاری می باشد که یک دکوراسیون پرزرق و برق دار برای روی درب ورودی می باشد. این تاج گل با گل های مریم خشک شده ساخته شده است .دقت داشته باشید که این تاج گل کلا از گل های خشک شده درست شده است.



 
قاب تزئینی با تخم مرغ های عید
در اینجا دکوراسیون زیبایی را با تخم مرغ های رنگی درست کرده ایم که بسیار زیبا و دیدنی می باشد .تک تک تخم مرغ ها را رنگ کرده و به مدل ها و رنگ های مختلفی در آورید . سپس با استفاده از یک روبان آنها را به هم وصل کنید و آنها را در ارتفاعات مختلف و گوناگونی آویزان کنید که بالا پائین باشند.در آخر هم روبان را به یک قاب چوبی گره بزنید تا یک آویزی زیبا در وسط یک قاب زیبا ایجاد کنید.
 نکته:
برای این کار از انواع مختلف تخم مرغ ودر اندازه های مختلف استفاده کنید مانند تخم بلدرچین که کوچکتر است یا تخم شترمرغ یا غاز که دراندازه های بزرگترهستند . 



 
دسته گل های ساده در بطری های شیشه ای 
یک دسته گل کوچک از گل های بهاری را در بطری های شیشه ای شفاف قرار دهید تا یک منظره طبیعی را در خانه ایجاد کنید. پر کردن بطری های شیشه ای با گل های مورد علاقه خود می تواند یک دکوراسیون بسیار زیبا برای فصل بهار باشد. بالای بطری را سیم بسته و سپس به کمک همین سیم آنرا به درب آویزان می کنیم.این یکی از راحتترین روشهای درست کردن یک دکور زیبا برای روی درب ها می باشد.





تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
چیدمانهایی بی نظیر و زیبا با رنگ آبی
ایده هایی زیبا برای چیدمان شیک منزل تان
وسایل خاص ، اتاق نشیمنی متفاوت برای شما خلق می کنند
خانه تان را به سبک دکوراسیون هلندی بچینید
چطور کاشی آشپزخانه را با کابینت ست کنیم؟