از مدل های سنتی گرفته تا مدرن ، برای تاج بالای سرویس خواب استفاده می شود و ما در اینجا توضیحات مدل های مختلفی را به همراه تصاویرشان برایتان آورده ایم .
 
ظاهری تک رنگ 
در این مدل تخته ای ساده و کاملا مسطح برای بالای این سرویس خواب در نظر گرفته شده است .رنگ آن از رنگ دیوار پشت سر یک یا دو سایه پررنگ تر است.  در نهایت ترکیب رنگ های استفاده شده در این اتاق خواب کاملا آرامش بخش می باشد.



 
تاجی دراز و کشیده
تخته ای کاملا دراز و کشیده در بالای سرویس خواب قرار گرفته شده که به این دلیل تعداد بالش هایی که رور تخت قرار دارند بسیار زیاد می باشد تا از حالت یکنواختی و کشیدگی نمای سرویس جلوگیری شود و ظاهری بسیار لوکس پیدا کند.  



 
طرح کلاسیک
این مدل بسیار کلاسیک و سفارشی می باشد و این که اگر شما خواهان داشتن یک مدل بسیار زیبا و ظریف برای بستر خواب خود هستید این مدل برای شما پیشنهاد می شود .این مدل از جزئیات ظریف زیبایی برخوردار است و دارای تاجی طرح دار است که کاملا شیک می باشد .طرح آن طوری است که ممکن است هنگامی که از نزدیک به آن نگاه می کنید مشخص باشد، اما یک قدم که به عقب بروید و آن را ببینید به اندازه کافی طرح آن برایتان واضح نمی باشد.



 
به صورت پل مانند
انحنا ی بالای تاج باعث شده به مانند یک پل به نظر برسد و جنس پارچه ی مخملی آن  ، این بستر را به سبک احساسی و عاطفی نزدیک تر کرده است. مدل ظریف و ساده ای که برای دیوارها در نظر گرفته شده در کنار پارچه ی بسیار با کیفیتی که برای بالش ها و رو تختی استفاده شده است به افزون کردن یک محیط صمیمانه کمک کرده است. 



 
قرار گرفتن تاج در جلوی پنجره
قرار دادن تخت خواب در مقابل یک پنجره معمولا مناسب به نظر نمی رسد ، اما این کار در اتاق خواب باعث می شود نور زیادی به اتاق بتابد و فضای اتاق را بسیار دلنشین کند و به این منظور و به خاطر حفظ حریم خصوصی در اتاق خواب، قرار گرفتن تاجی  ساده و تا نصف پنجره برای بالای سرویس خواب پیشنهاد شده است .نکته آن است که در این نمونه باید علاوه بر تخته بالای سرویس که به رنگ سفید می باشد تمامی دیوارها را هم رنگ سفید زد تا در افزایش روشنایی اتاق کمک کند.



 
طرح و الگویی خاص
برای این مدل از یک پارچه ی کاملا سفارشی استفاده شده است و با الگو و طرحی خاص به دو رنگ سیاه و سفید می باشد . این تاج تخت را دقیقا به یک دیوار آبی رنگ تکیه می دهیم.  این مدل در نگاه اول بسیار به چشم می آید و تماشایی است. در این اتاق خواب ، یک نوار آبی رنگ به مانند رنگ دیوارها برای بالش ها در نظر گرفته شده و باعث شده بستر و بالینی جذاب را فراهم سازد.



 
تاج منحنی شکل
اگر شما عاشق مدل های منحنی دار در کنار یک قاب چوبی کلاسیک برای تخته ی بالای سرویس خوابتان هستید ، و در عین حال طالب بستری کاملا نرم و راحت هستید این مدل برای شما پیشنهاد می شود.مدلی که بهتر است از بالش های بسیار بزرگ و نرم در آن استفاده شود.



 
رنگ طبیعت 
تاجی که کمی از استاندارد اصلی آن بلندتر می باشد . به صورتی با شکوه ایستاده و به رنگ سبز می باشد که آرامش را برای ما به همراه دارد. بالینی از ترکیب رنگ های سبز و سفید و با مدلی بسیار ساده برای آن در نظر گرفته شده که اتاقی کاملا متمایز با سایر طراحی ها را ایجاد کرده است. برای ایجاد تعادل ، انتخاب رنگ های خنثی در نظر گرفته شده که در کنار آن هم برای پارچه های ملحفه ای هم از رنگ سفید با طرحی ساده استفاده شده است.  



 
استفاده از تاج در دو جای سرویس خواب
در این مدل از یک قاب چوبی ساده استفاده شده که چارچوب آن چوبی است و پارچه ی مخملی به رنگ کارامل برای آن در نظر گرفته شده است.علاوه بر آنکه از این تخته برای بالای سرویس استفاده شده از آن در پائین سرویس هم استفاده شده است.



 
تاجی با دو ستون در دو طرفش 
در این مدل در دو طرف تاج دو ستون به صورت کشیده قرار گرفته است که باعث افزایش ارتفاع بستر شده است و باعث می شود که هنگام ورود به اتاق تمام توجهات به سمت سرویس خواب جلب شود و در نهایت تاج زیبایی برای تخت شما ساخته شود.


 
 
سرویس های یک نفره
یک جفت تاج سبز شبدری رنگ برای تاج بالای تخت اتاق فرزندانتان استفاده شده است که حالت و نمایی خوش را به اتاق داده است و ملحفه سفید رنگ به همراه نواری سبز رنگ بر روی آن برای هر کدام از تخت ها در نظر گرفته شده که بسیار آرام بخش و زیبا برای سرویس های خواب یکنفره می باشد.



 
رنگ های خنثی
این مدل درحالی طراحی شده که تنها از یک تن رنگ بسیار روشن و شیک در آن استفاده شده وبرای ساخت تاج بالای تخت از بافت بسیار نرمی استفاده شده است. پارچه ملحفه ای ها هم برای بالش ها و روتختی تقریبا به همان رنگ در نظر گرفته شده است. سرویس خوابی کاملا شیک و کلاسیک که تاج بالای آن به صورت منحنی دار و بسیار نرم و زیبا درست شده و برای کل وسایل اتاق از جمله پرده ها ودیوارها هم همان تن رنگ به کار برده شده است و در مقابل برای کف و قاب ها و چارچوب ها و میزها از رنگ های خنثی کننده مانند فهوه ای تیره استفاده شده است.




تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
اتاق خواب تان را با رنگ سال همراه کنید
چیدمانهایی بی نظیر و زیبا با رنگ آبی
ایده هایی زیبا برای چیدمان شیک منزل تان
دکوراسیون به سبک ترس و وحشت
با چیدمان های رنگی استرس تان را کاهش دهید