ایده هایی جالب برای تزئین خانه برای سال نو با روبان های رنگی
روبان با داشتن رنگ ها و مدل ها و طرح ها و جنس های بسیار متنوع و زیبا یکی از بهترین وسایل و امکانات برای طراحی دکوراسیون خانه در ایام سال نو می باشد.

روبان به شکل حلقه  
برای ایجاد یک حلقه بسیار شکیل و زیبا از روبان باید نوارهای رنگارنگ روبان را به صورت دراز برش زده و سپس تکه تکه وسط آنها را به کمک سیم فلزی به لبه های دیوار یا هر جای مناسبی از خانه که از دیوار اصلی فاصله دارد آویزان کنید.باید دقت کنید که وسط  تمام قسمت هایی را که می گیرید با هم برابر باشند و برای این کاراز چند روبان رنگی استفاده کنید.

 
آویزان کردن روبان از ارتفاع 
می توان روبان ها را به صورت نوارهای باریکی برش زده و سپس به سر هر کدام یک توپ رنگی و زیبا وصل کرد و سپس به کمک نخ محکم ماهیگیری آن را از پنجره یا سقف یا هر جای دیگری آویزان کنید. می توان این نخ ها را بلند و کوتاه گرفت تا فرم کلی آن به شکل یک درخت در بیاید و نمای زیبایی را در خانه به وجود آورد.سر هر کدام از این آویزی ها یک پاپیون زیبا با روبان می چسبانیم.

 
مکان جشن 
باید روبان ها را به شکل پاپیون درآورده و به تمام وسایل آن جایی از خانه که قرار است جشن را در آن جا برگزار کنید بچسبانید و یا با استفاده ازسیم نازکی  به وسایل وصل کنید.

 
چسباندن روبان روی تابلوهای هنری 
می توان برروی نه عدد نقاشی بوم 30x30 سانتی متر که مورد علاقه تان است ، روبان های یکرنگی را بچسبانید و زیبای خاصی را به آنها و به دیوار خانه ببخشید.

 
چسباندن روبان به لیوان 
لیوان ها یا فنجان های شیشه ای ساده ای را در نظر بگیرید و نوارهای رنگی روبان را روی لیوان ها بچسبانید . نکته آن است که توجه داشته باشید که از چسبی استفاده کنید که در برابر حرارت مقاوم باشد که اگر چای داغ یا ...داخل آن ریختید روبان ها کنده نشوند . به این ترتیب به همین سادگی می توانید لیوان های ساده را اینگونه زیبا ترئین کنید.

 
بستن روبان دور بشقاب ها
می توان دور تا دور بشقاب های غذاخوری را روبان بست و یک جعبه هدیه کوچک را داخل هر کدام از بشقاب ها قرار داده و دور تا دور کادو و بشقاب را به مانند یک جعبه کادو با روبان بسته بندی کرد.در آخر این بشقاب های زیبا را روی میز غذاخوری بچینید.

 
شمعدان های رنگارنگ با استفاده از روبان
چند جا شمعی در اندازه های متفاوت در نظر گرفته و سپس به اندازه ارتفاع هر کدام نوارهای روبان را قیچی کرده و روی شمعدان ها بچسبانید .می توان روبان ها را به صورت تکه تکه برش زده و روی شمعدان ها و به صورت های مختلف بچسبانید.علاوه بر آنکه روبان ها را به صورت عمودی روی جا شمعی ها چسبانده اید می توان با چسباندن یک نوار افقی از روبان در اطراف یا وسط  شمعدان جذابیت بیشتری را به کار خود ببخشیم.

 
تزئین میز و صندلی ها با روبان
می توانید با استفاده از روبان روکش صندلی ها را در رنگ های متنوع و متناسب با جشن سال نو تزئین کرد. این کار را برای روکش پشت صندلی که به آن تک می دهیم انجام دهید .می توانید برای تک تک صندلی ها این کار را انجام دهید و علاوه بر این می توانید از همان رنگ روبان استفاده کنید و دور تا دور میز را هم با آن تزئین کنید .بهتر است از رنگ های روشن مانند قرمز یا صورتی استفاده کنید که با حال و هوای روزهای تعطیلی و جشن هم متناسب باشد .

 
تزئین قاب های بشقابی شکل با روبان قرمز 
برای جلوه بخشیدن به یک اثر هنری زیبا می توان با استفاده از یک روبان قرمز رنگ دور تا دور یک بشقاب تزئینی را به زیبایی تغییر داد. روبان قرمز را به قطعات بسیار کوچکی برش زده و لبه های قاب بچسبانید.در نهایت یک نوار باریکی از روبان را به صورت کراواتی به سوراخ بالای قاب وصل کرده و سپس آن را به دیوار آویزان کنید.

 
بسته بندی با روبان 
دور تا دور تمام کادوها و جعبه هدیه هایی که آماده کرده اید تا به مهمانان تقدیم کنید روبان های رنگی ببندید و در واقع آنها را به شکل جعبه کادوهایی زیبا در می آورید.




تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
دکوراسیون هایی رنگی و زیبا برای سال نو
با دکوراسیون صورتی به استقبال بهار بروید!
با این درکوب های بهاری به استقبال نوروز بروید
با کاغذهای رنگی دکوراسیونی خاص و زیبا برای سال نو طراحی کنید