فضای آشپزخانه شما هم تنگ و کوچک است؟ نگران نباشید با ترفندهای زیر می توانید چیدمان هایی عالی برای فضای کوچک تان داشته باشید.
برای استفاده بیشتر از فضای آشپزخانه تان بهتر است از کمدهای ویترینی دیواری استفاده کنید. این کمدها هم جایی برای قرار دادن وسایل تان هستند و هم فضای اشپزخانه کوچک تان را زیباتر می کنند


می توانید از فضای بالای سینک ظرفشویی تان هم استفاده کنید. برای بالای سینک ظرفشویی تان از قفسه های چوبی استفاده کنید.


چون فضای آشپزخانه شما کوچک است بهتر است از ظروفی با رنگ سفید استفاده کنید. این کار باعث می شود فضای شما بزرگتر به نظر برسد. همچنین برای بزرگتر کردن فضا می توانید از سنگ های مرمر استفاده کنید.


می توانید ورودی آشپزخانه تان را اینگونه از قسمت های دیگر خانه جدا کنید.. این جدا کردن به شما کمک می کند که داخل آشپزخانه تان بتوانید از قفسه های بیشتری استفاده کنید.


یکی دیگر از این ایده ها استفاده از رنگ سبز زیتونی روشن است. با این کار یک قسمت از آشپزخانه تان را از قسمت های دیگر جدا می کنید. دقت داشته باشید برای این رنگ دیوار باید از ظروف سفید استفاده کنید.


اگر آشپزخانه تان پنجره دارد برای اطراف پنجره از رنگی مانند طلایی استفاده کنید. این کار باعث می شود وقتی نور به رنگ طلایی برخورد می کند فضای آشپزخانه تان را بزرگتر نشان دهد.


یکی دیگر از ایده ها این است که می توانید بالای اجاق گازتان چند ردیف قفسه نصب کنید و از ان به عنوان جایی برای لیوان های تان استفاده کنید.


برای کفپوش آشپزخانه های کوچک حتما از رنگ های روشن استفاده کنید. این کار باعث می شود تلالو نور در آشپزخانه تان بیشتر شده و در نتیجه فضای تان را بزرگتر نشان می دهد 




تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
بازسازی دکوراسیون آشپزخانه بدون پرداخت هزینه
ایده هایی جالب برای چیدمان آشپزخانه های کوچک
برای فنگ شویی آشپزخانه چه کارهایی باید انجام بدهیم یا انجام ندهیم؟+عکس
آشپزخانه تان را به سبک ستارگان هالیوودی بچینید
آشپزخانه قدیمی تان را ارزان تغییر دهید ! ( قسمت دوم )