شما هم می توانید از ایده های ما کمک بگیرید و درب ورودی خانه تان را برای بهار تزئین کنید.

در زیرچندین ایده برای تغییر دکوراسیون درب وروردی منزل با استفاده از حلقه های گل زیبا ،آورده شده است.رنگ و عناصر بهاری از قبیل چتر و غیره ترکیب زیبایی برای درب ورودی ایجاد می نمایند.


حلقه های کاغذی
میتنوانید از کاغذهای باطله یا کاغذ های مخصوص که در مغازه های لوازم التحریر موجود هستند،استفاده کنید.
ما از سه رنگ و متد استفاده نموده ایم. حتما اینها را در جای خشک قرار دهید، یا در زمان بارش بهاری ، انها را درون سالن ببرید.

 

102167160.jpg.rendition.jpg

 

 

حلقه پروانه ای
این پروانه های کاغذی زیبا، طبیعی بودن حلقه گل را دو چندان می کنند. برای ساخت پروانه ها، کاغذ یا مقواها را از طول تا بزنید. از طرفی که کاغذ تا شده است سر قلب را بکشید. بعد شکل را برش بزنید و کاغذ را باز نمایید. برای شاخک پروانه، از تکه ای ریسمان یا نخ تزئینی استفاده کنید و آن را روی قسمت تا شده بچسبانید. رنگ و سایزهای مختلف را امتحان کنید. در انتها پروانه ها را با چسب حرارتی به حلقه گل بچسبانید.

 

101744256.jpg.rendition.jpg

 


سبد بهاری
سبد پر از شکوفه نمایانگر بهار زیبا است. سبد نسبتا پهنی را انتخاب کنید و با شاخه های درخت مو برای آنها دسته بسازید. شیشه های سبکی را دو طرف سبد قرار دهید تا گل های لاله و سنبله های گندم را نگه دارند . پوسته تخم مرغ و پرها را با چسب حرارتی به سنبله ها بچسبانید.
روی تخم مرغ هاپی پلاستیکی ،استیکر بچسبانید و اسپری شیری رنگ بپاشید و آنها را کنار گذاشته تا خشک شوند. سپس آنها را روی روبان پهن چسبانده و روبان را چسب حرارتی به سبد بچسبانید.
پیشنهاد : برای حفظ تازگی لاله و سنبله ها آنها را هراز گاهی آب بدهید.

 

101860987.jpg.rendition.jpg

 



مونو گرام( حرف اول هر کلمه ای ) شاداب
بعضی از گیاهان شاخه های کلفت آبداری دارند و به طور عمودی رشد می کنند. این گیاهان برای تزیین در این روش مناسب هستند. می توانید آنها را در جعبه هایی به شکل دایره، قلب یا حرف اول اسم خودتان قرار دهید و به سلیقه خود رنگ و بافتی انتخاب کنید.

 

101811778.jpg.rendition.jpg

 



حلقه ریسمانی
در این روش از طناب و رشته هایی با رنگ های مختلف استفاده نمایید. بهتر است که پارچه پشمی به کار ببرید. برای شروع کار،هر رشته ای را دور تا دور حلقه گل اسفنجی پیچانده و انتهای آن را با چسب حرارتی چسبانده تا جدا نگردد و حلقه گل پیدا نباشد. برای رشته های دیگر هم این کار را تکرار کنید، فراموش نکنید که با چسب حرارتی بچسبانید.
در اخر از گل یا شکوفه های بهاری روی رشته ها چسبانده و حلقه گل را با روبانی آویزان نمایید.

 

102049241.jpg.rendition.jpg

 


حلقه زرد و شاخه ای
با استفاده از شاخه ها و گل های زرد و خشک این حلقه گل را درست نمایید. می توانید با رنگ و شکل های مختلف این حلقه گل را بسازید و به راحتی گلها را با چسب حرارتی در مرکز حلقه قرار دهید.

 

101870381.jpg.rendition.jpg

 

 

حلقه شاخه ای با پرنده
در ابتدا این پرندگان را خریداری کنید. سپس دسته های شاخه شش تایی تهیه کرده و آنها را با یک دسته دیگر به هم متصل کنید.

 

bhg144449.jpg.rendition.jpg

 

 

حلقه پروانه ای و خزدار
این طرح برای دکوراسیون درب ورودی یا بالای شومینه مناسب می باشد. خزه، پروانه و سنجاقک ها را به حلقه ای که از درخت مو استفاده شده است،بچسبانید. همین طور سبد های لانه پرندگان را روی حلقه بچسبانید.

 

slide_7_courtney.jpg.rendition.jpg

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ