دکوراسیون داخلی تان را پاییزی کنید
فصل پاییز کم کم از راه می رسد و نویت آن رسیده که باید خانه تان را پاییزی کنید. یکی از بهترین راه ها برای تغییر دکوراسیون، پاییزی کردن دکوراسیون داخلی تان است.

ایده هایی جالب برای یک دکوراسیون داخلی پاییزی

 

یک تزیین پاییزی زیبا برای دکوراسیون داخلی

یک تزیین پاییزی زیبا برای دکوراسیون داخلی

دو حلقه فلزی در دو سایز انتخاب کنید. چوب های خشک را برداشته و با نخ های نامرئی دور این حلقه ها بپیچانید. برای زیبایی بیشتر حلقه داخلی را زرد رنگ کنید. این دو حلقه را بالای شومینه تان آویزان کنید. برای پاییزی کردن بیشتر از چند عدد کدو تنبل کوچک استفاده کنید.

بیشتر بدانید : یک دکوراسیون جذاب پاییزی با پالت های رنگی تند!!

طاقچه اتاق تان را مانند یک باغ پاییزی، زیبا کنید

طاقچه اتاق تان را مانند یک باغ پاییزی، زیبا کنید

برای تزیین طاقچه اتاق تان یک ظرف پر از کدوهای کوچک را روی طاقچه بگذارید. یک ریسمان به دو سر طاقچه تان نصب کرده و به آن برگ های پاییزی را آویزان کنید. با نوارهای چوبی یک آینه مانند خورشید درست کرده و آن را به دیوار طاقچه تان آویزان کنید.

 

 

کدو تنبل ها به شما برای داشتن یک دکوراسیون پاییزی زیبا کمک می کنند

کدو تنبل های پارچه ای به شما برای داشتن یک دکوراسیون پاییزی زیبا کمک می کنند

با پارچه های مخمل رنگی کدوتنبل های زیبایی در سایزهای مختلف درست کنید. داخل آنها را با خرده پارچه و پنبه پر کنید. از این کدوتنبل های پارچه ای برای تزیین دکوراسیون تان استفاده کنید. برای پنجره های تان هم از درکوب هایی که با میوه های پاییزی درست کرده اید استفاده کنید.

 

 

با سینی قدیمی تان آمدن پاییز را جشن بگیرید

با سینی قدیمی تان آمدن پاییز را جشن بگیرید

سینی چوبی قدیمی تان را برداشته و داخل آن را رنگ طلایی بزنید. با حروف بزرگ مشکی روی آن کلمه پاییز Fall را نوشته و برای تزیین بالای شومینه تان از آن استفاده کنید.

 

 

برگریزان پاییز را به دکوراسیون داخلی تان اضافه کنید

برگریزان پاییز را به دکوراسیون داخلی تان اضافه کنید

یک گلدان باریک انتخاب کرده و شاخه خشکی از درختان را بردارید. شاخه خشک را درون گلدان قرار دهید. با کاغذهای کرم رنگ شکل های مختلفی از برگ های پاییزی را بریده و به دیوار شومینه تان بچسبانید. چسباندن برگ های کاغذی را تا جایی ادامه دهید که برگ ها روی شاخه های گلدان هم چسبانده شوند.

 

 

یک کدو تنبل آهنی درست کنید

یک کدو تنبل آهنی درست کنید

درب های فلزی شیشه های مربا و سس را دور نیندازید. آنها را جدا کرده و یک کدو تنبل زیبا درست کنید. مانند شکل بالا تمام این درب ها را با تکه پارچه های به هم وصل کنید. برای چوب کدو تنبل هم از چوب دارچین استفاده کنید.

 

 

شومینه تان را پاییزی کنید

شومینه تان را پاییزی کنید

یک تخته چوبی قدیمی را انتخاب کنید. با قلمو آن را رنگ سفید بزنید. حروف کلمه پاییز ( Fall ) را روی کاغذهای سه گوش نوشته و به این دو سر این تخته چوبی آویزان کنید.

 

 

یک سبد از میوه های پاییزی

یک سبد از میوه های پاییزی

برای تزیین میز ناهارخوری تان یک سینی پر از میوه های پاییزی بگذارید. برای تزیین بیشتر یک ظرف پایه دار انتخاب کرده و داخل آن را با میوه های درخت کاج طلایی شده پر کنید.


بیشتر بدانید : تزیین دکوراسیون داخلی با رنگ های گرم، مخصوص فصل پاییز

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ