دکوراسیون بهاری خانه تان را با این درکوب های زیبا کامل کنید!!
درست کردن یک دکوراسیون بهاری زیبا یکی از بهترین راه ها برای تزیین خانه برای خوش  آمدگویی به فصل بهار است. این بار با این درکوب های ساده بهاری، بهار را به خانه تان بیاورید.

درکوبهای بهاری زیبا برای ورودی خانه تان درست کنید

 

 

یک درکوب بهاری با پرنده های بهاری درست کنید

یک درکوب بهاری با پرنده های بهاری درست کنید

شاخه های خشک درختان را جمع آوری کرده و همه را به یک اندازه کنید. با این شاخه های خشک 8 دسته چوب درست کرده و دوسر آن را با نخ گونی ببندید. تمام این 8 دسته را با چسب قطره ای به صورت 8 ضلعی به هم بچسبانید. چند پرنده مصنوعی انتخاب کرده و روی این شاخه بچسبانید.

 

 

یک  درکوب بهاری با قیف های کاغذی رنگی درست کنید

یک  درکوب بهاری با قیف های کاغذی رنگی درست کنید

یکتکه نئوپان دایره ای ببرید. با کاغذ رنگی های مختلف قیف هایی در سایزهای مختلف درست کرده و روی سطح این نئوپان طوری بچسبانید که جایی از سطح نئوپان دیده نشود.

 

 

یک  درکوب بهاری با گل های پارچه ای رنگی درست کنید

یک  درکوب بهاری با گل های پارچه ای رنگی درست کنید

4 تکه اسفنح نواری را بریده و به صورت مربع به هم بچسبانید. تمام سطح روی این  اسفنج ها را با گل های پارچه ای بپوشانید. با کاموای سفید یک بند گیس بافت درست کرده و با آن این درکوب را به درب ورودی خانه تان بچسبانید.

 

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : دکوراسیون بهاری با ایده هایی نو

 

 

 

یک  درکوب بهاری با تخم مرغ های رنگی درست کنید

یک  درکوب بهاری با تخم مرغ های رنگی درست کنید

روی مقوای سفید تخم مرغ های بزرگی کشیده و ببرید. با قلمو و آبرنگ یا مداد شمعی روی این تخم مرغ ها را طرح های درهم بکشید. یک نخ کاموای رنگی را بریده و نوک این تخم مرغ ها را به این نخ رنگی بچسبانید.

 

 

یک  درکوب بهاری با کامواهای رنگارنگ درست کنید

یک  درکوب بهاری با کامواهای رنگارنگ درست کنید

یک حلقه اسفنجی بزرگ را خریداری کنید. دورتادور این حلقه اسفنجی را با کامواهای رنگی بپوشانید . برای تزین بیشتر یک گل بزرگ بنفش رنگ انتخاب کرده و روی این  حلقه بچسبانید. برای آویز این حلقه از یک روبان پهن رنگی استفاده کنید.

 

 

یک  درکوب بهاری با پروانه های کاغذی رنگارنگ درست کنید

یک  درکوب بهاری با پروانه های کاغذی رنگارنگ درست کنید

یک حلقه فلزی خریداری کرده و دورتادور آن را با شاخه های خشک بپوشانید. با مقواهای نازک رنگی پروانه های رنگی را درآورده و روی قسمت پایین این درکوب بچسبانید.

 

 

یک  درکوب بهاری با گل های بهاری درست کنید

یک  درکوب بهاری با گل های بهاری درست کنید

یک حلقه آماده فلزی سبک خریداری کنید و دورتادور آن را با خزه های سبز رنگ بپوشانید.  شاخه های نرم بید را دورتادور حلقه روی خزه ها بپیچانید. گل های طبیعی بهاری را روی قسمت های پایین این درکوب نصب کنید.

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی  سیمرغ
اختصاصی سیمرغ