دکوراسیون اتاق نشیمن تان را ترسناک و مهیج بچینید
هالووین یکی از جشنهای سنتی مغرب‌زمین است که مراسم آن در شب ۳۱ اکتبر (نهم آبان) بر‌گزار می‌شود. به همین بهانه دکوراسیون اتاق نشیمن تان را با این ایده ها ترسناک و مهیج بچینید.

 دکوراسیون اتاق نشیمن برای هالووین

هالووین یکی از جشنهای سنتی مغرب‌زمین است که مراسم آن در شب ۳۱ اکتبر (نهم آبان) بر‌گزار می‌شود. بسیاری از افراد در این شب لباس‌های عجیب و غیرمرسوم می‌پوشند و کودکان برای جمع‌آوری نبات و آجیل به در خانه دیگران می‌روند. جشن هالووین بیشتر در کشورهای آمریکا، ایرلند، اسکاتلند و کانادا مرسوم است. این جشن را مهاجران ایرلندی و اسکاتلندی در سده نوزدهم با خود به قاره آمریکا آوردند. یکی از نمادهای هالووین یک کدوتنبل توخالی است که برای آن دهان و چشم به صورتی ترسناک درآورده شده و با روشن کردن شمع در درون کدوتنبل به آن جلوه‌ای ترسناک داده می‌شود.به همین بهانه برای هموطنان مسیحی مان دسرهایی متناسب با این جشن گردآوری کرده ایم.

 

 

میز غذا خوری تان را ترسناک کنید

میز غذا خوری تان را ترسناک کنید

برای میر غذاخوری تان یک پارچه مشکی ساده انتخاب کنید. با شابلون و رنگ سفید جادوگرها را روی رومیزی نقاشی کنید. برای تزیین بیشتر میز غذاخوری تان یک فانوس بزرگ روی میز غذاخوری تان قرار داده و درون ان یک اسکلت پرنده های زمان دایناسورها قرار دهید.

 

 

فانوس های ترسناک را فراموش نکنید

فانوس های ترسناک را فراموش نکنید

چند عدد فانوس بزرگ خریداری کنید. داخل یکی از آنها را با کدو تنبل های کوچک پر کنید. با کاغذ مشکی تعدادی خفاش را ببرید و روی فانوش ها بچسبانید. وقتی درون اتاق تاریک تان این فانوس های ترسناک روشن می شوند، حس ترس را به خوبی منتقل می کنند.

 

 

ارواح ها را به خانه تان بیاورید

ارواح ها را به خانه تان بیاورید

چند عدد شید قدیمی را از انباری تان درآورید و روی آن را با تکه پاچه های سفید نخی بپوشانید. برای این ارواح با کاغذ مشکی چشم و دهان درست کنید و روی آن بچسبانید. این ارواح را به ورودی خانه تان نصب کنید.

 

 

ورودی خانه تان را ترسناک کنید

ورودی خانه تان را ترسناک کنید

پادری قدیمی و ساده تان را با نخ های بافتنی سفید رنگ به صورت یک تار عنکبوت زیبا و واقعی تزیین کنید. برای این کار فقط به چسب حرارتی و مقداری نخ کاموای سفید احتیاج دارید.

 

 

روی دیوار اتاق نشیمن تان یک درخت ترسناک بکشید

روی دیوار اتاق نشیمن تان یک درخت ترسناک بکشید

یک برچسب دیواری به شکل درخت مشکی رنگ تهیه کرده و آن را روی دیوار اتاق نشیمن تان بچسبانید. یک میز گرد قدیمی را با رنگ اسپری مشکی رنگ کنید و روی آن یک تکه بزرگ پارچه توری ( تنظیف ) بیاندازید. برای تزیین روی میز و اطراف آن از کدو تنبل های مختلف استفاده کنید. سعی کنید روی کدو تنبل ها را با نقش های ترسناک نقاشی کنید.

 

 

درکوب درب ورودی خانه تان را با تار عنکبوت های ترسناک تزیین کنید

درکوب درب ورودی خانه تان را با تار عنکبوت های ترسناک تزیین کنید

یک حلقه اسفنجی بزرگ تهیه کنید. دورتادور آن را با نخ های سفید و مشکی بپوشانید. یک ماکت تارعنکبوت دقیقا در وسط دایره بچسبانید. یکی از عنکبوت های وسایل بازی کودک تان را با اسپری رنگ آمیزی کرده و روی این تار عنکبوت بچسبانید.

 

 

یک گوشه از اتاق تان را به خانه ارواح تبدیل کنید

یک گوشه از اتاق تان را به خانه ارواح تبدیل کنید

یک میز چوبی قدیمی را با اسپری رنگ کنید. چند عدد ماکت به شکل خانه هایی کوچک و بزرگ خریداری کرده و تمام آنها را با رنگ دودی، طوسی تیره و مشکی رنگ کنید. برای تزیین بیشتر از چند عدد کدو تنبل مینیاتوری استفاده کنید.

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ