دکوراسیون این آشپزخانه ها دل شما را می برد!!
دکوراسیون آشپزخانه شاید در خانه های قدیمی زیاد مورد توجه قرار نمی گرفت، اما در آشپزخانه های اوپن امروز، دکوراسیون آشپزخانه یکی از نکات اصلی دکوراسیون خانه است. با ما همراه شوید تا شما را با چند دکوراسیون زیبا برای آشپزخانه آشنا کنیم

ایده های جالب برای دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه های کاملا باز و بدون اوپن

آشپزخانه های کاملا باز و بدون اوپن

این ایده یکی از بهترین ایده ها برای دکوراسیون خانه های کوچک است. در این آشپزخانه ها برای این که کمبود جا نداشته باشید باید دورتادور آشپزخانه را کابینت بزنید. اگر باز بودن آشپزخانه شما را ناراحت می کند می توانید برای جدا کردن آشپزخانه از میز ناهار خوری استفاده کنید.

بیشتر بدانید : دکوراسیون آشپزخانه : این کابینت ها آشپزخانه های کوچک را بزرگ می کند

اجاق برقی یک ایده شیک

اجاق برقی یک ایده شیک

اجاق های برقی بهترین جایگزین برای اجاق های گازی هستند که می توانند دکوراسیون آشپزخانه شما را از حالت یکنواختی بیرون آورده و حالتی مدرن به آنها بدهند.

 

جزیره ها را در دکوراسیون آشپزخانه فراموش نکنید

جزیره ها را در دکوراسیون آشپزخانه فراموش نکنید

اگر آشپزخانه شما بزرگ است می توانید برای دکوراسیون آن مانور بیشتری دهید. جزیره ها یکی از بهترین ایده ها برای دکوراسیون آشپزخانه های بزرگ هستند. می توانید از این جزیره ها به عنوان میز غذا خوری و جایی برای نگهداری ظروف تان استفاده کنید.

 

آشپزخانه ای با سقف های نورانی

آشپزخانه ای با سقف های نورانی

اگر کاشی های آشپزخانه شما تیره ( مشکی و قهوه ای ) هستند بهتر است برای کابینت و سقف از رنگ سفید استفاده کنید. همچنین برای روشن تر شدن فضا در قسمت های مختلف سقف از چراغ های سقفی که مناسب آشپزخانه هستند استفاده کنید.

 

آشپزخانه های سفید

آشپزخانه های سفید

آشپزخانه هایی با دکور سفید هرگز از مد نمی افتند ولی ممکن است به دلیل یکنواختی رنگ سفید شما را خسته و کسل کنند. برای جلوگیری از این کار رویه کابینت ها را به رنگ چوب روشن و کف را به رنگ قهوه ای روشن انتخاب کنید. برای میز و صندلی آشپزخانه هم از رنگ های تند و شاد انتخاب کنید.


ترکیب رنگ قهوه ای و سفید، یک ترکیب زیبا برای دکوراسیون آشپزخانه

ترکیب رنگ قهوه ای و سفید، یک ترکیب زیبا برای دکوراسیون آشپزخانه

اگر آشپزخانه شما بزرگ است، ترکیب رنگ قهوه ای و سفید یک دکوراسیون زیبا برای آشپزخانه شما درست می کند. بهتر است برای کابینت های اطراف از رنگ سفید و برای کابینت وسط ( جزیره ) از رنگ قهوه ای استفاده کنید.پیشنهاد می کنیم اگر فضای آشپزخانه به شما اجازه می دهد جزیره را مقداری بزرگتر بگیرید تا از قسمتی از آن بتوانید به عنوان میز آشپزخانه استفاده کنید.


سینک های بزرگ مستطیلی یک جایگزین عالی برای سینک های دولگنه

سینک های بزرگ مستطیلی یک جایگزین عالی برای سینک های دولگنه

سینک های دو لگنه درست است که مزایایی برای آشپزخانه دارد ولی برای شستن یک سری ظروف بزرگ باز هم مشکل ساز است. پیشنهاد می کنیم از یک سینک بزرگ مستطیلی استفاده کنید. این سینک ظاهر جالبی هم به آشپزخانه شما می دهد.




بیشتر بدانید : دکوراسیون آشپزخانه کوچک را در آپارتمان های امروزی اینگونه بچینید!!

بیشتر بدانید : دکوراسیون آشپزخانه : زیباترین مدل های پرده برای آشپزخانه شما

بیشتر بدانید : دکوراسیون آشپزخانه مدرن، بهترین مدل ها را اینجا ببینید!



تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ