5 رنگ بدی که نباید برای دکوراسیون اتاق خواب انتخاب کنید!!
در این مقاله بدترین رنگ های که می توانید برای دکوراسیون اتاق خواب تان انتخاب کنید را به شما معرفی می کنیم. این نکات را مارک که معروف ترین طراح دکوراسیون داخلی است به شما گوشزد می کند.

بدترین رنگ ها برای دکوراسیون اتاق خواب

اتاق خواب به این دلیل که جایی برای استراحت است و همچنین اولین جایی است که شما در آن چشم های تان را بازمی کنید، باید در انتخاب رنگ آن دقت کنید. برخی از رنگ ها برای دکوراسیون اتاق خواب اصلا مناسب نیستند. نکته دیگر در انتخاب رنگ اتاق خواب در نظر گرفتن نور ورودی اتاق خواب است.

بیشتر بدانید : چیدمان اتاق خواب کوچک با 11 ایده ساده و کاربردی

دکوراسیون اتاق خواب با رنگ قرمز روشن
دکوراسیون اتاق خواب با رنگ قرمز روشن

هنگامی که شما می خواهید یک فضای آرامش بخش و بدون استرس داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم اصلا رنگ قرمز را انتخاب نکنید. می توانید برای داشتن یک اتاق خواب رمانتیک برای برخی از قسمت ها از رنگ قرمز استفاده کنید.


دکوراسیون اتاق خواب با رنگ زرد
دکوراسیون اتاق خواب با رنگ زرد

شاید رنگ زرد به نظر شما یک رنگ پرانرژی و خیره کننده برای اتاق خواب باشد و در طولانی مدت می تواند شما را خسته و کسل کند. اگر در تمام اتاق خواب تان از رنگ زرد استفاده کنید دقیقا مانند کسی هستید که درون یک لیمو بزرگ قرار گرفته است. همچنین اگر اتاق خواب شما یک اتاق پرنور باشد اصلا به هیچ عنوان نباید از این رنگ استفاده کنید. اگر به این رنگ علاقه بسیاری دارید می توانید برای قسمت هایی از اتاق خواب از رنگ زرد روشن و یا شتری روشن استفاده کنید.


دکوراسیون اتاق خواب با رنگ سفید
دکوراسیون اتاق خواب با رنگ سفید

رنگ سفید هم مانند رنگ زرد اگر در اتاق خواب زیاد استفاده شود بسیار کسالت آور خواهد شد. اگر هم به رنگ سفید بسیار علاقه دارید برای این که اتاق خواب تان را یکنواخت و کسالت آور نکند پیشنهاد می کنیم از سرویس خواب قهوه ای استفاده کنید که بتواند مقداری رنگ به اتاق خواب تان اضافه کند.


دکوراسیون اتاق خواب با رنگ پرتقالی
دکوراسیون اتاق خواب با رنگ پرتقالی

پرتقالی یا نارنجی پر رنگ هم یکی دیگر از رنگ های تندی است که برای اتاق خواب اصلا مناسب نیست. این رنگ می تواند شما را در اتاق خواب عصبی کند.


دکوراسیون اتاق خواب با رنگ قهوه ای
دکوراسیون اتاق خواب با رنگ قهوه ای

قهوه ای یکی دیگر از رنگ هایی است که اگر برای دکوراسیون اتاق خواب به درستی استفاده نشود می تواند کسالت آور باشد. اگر برای تمام لوازم و دیوارهای اتاق خواب از رنگ قهوه ای استفاده کنید مطمئن باشید بعد از چند روز خوابیدن در این اتاق خواب احساس افسردگی خواهید کرد. بهترین پیشنهاد این است که رنگ قهوه ای را با رنگ هایی مانند سبز روشن و آبی ترکیب کنید.


بیشتر بدانید : چگونه رنگ مناسب برای دیوارها انتخاب کنیم؟ آشنایی با اصطلاحات متداول طراحان دكوراسیون در ارتباط با رنگ

بیشتر بدانید : نکات طلایی برای تغییر دکوراسیون اتاق خواب

بیشتر بدانید : چگونه با وسایل معمولی اتاق خوابی خاص بسازید؟

بیشتر بدانید : دکوراسیون اتاق خواب تان را با 5 رنگ آرامش بخش بچینید!


تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifetyle
اختصاصی سیمرغ