میز ناهارخوری های شگفت انگیز با 5 ایده جالب!
میز ناهارخوری، مکانی است که اعضای خانواده دور هم جمع می شوند تا از داشتن یک وعده غذایی با مرور خاطرات و گپ های دوستانه از کنار هم بودن، لذت ببرند.در این مقاله 5 راه را به شما آموزش می دهیم که بتوانید یک میز ناهارخوری زیبا درست کنید.

ایده هایی جالب برای درست کردن میز ناهارخوری

امروزه، میز ناهارخوری با نقش مهمی که بین اعضای خانواده پیدا کرده است، معقولانه و به صرفه تر است که مطابق دکور دوست داشتنی تان، به دست خودتان ساخته شود. با دیدن تعدادی از طرح ها و مدل‌های میزهای ناهارخوری، شگفت زده خواهید شد. مدل‌هایی که به اندزه‌ی کافی آسان هستند که بتوانید آنها را به دست خودتان بسازید. این آخر هفته را می‌توانید به جای رفتن به دنبال خرید یک میز خاص، آخر هفته وقت خودتان را صرف ساختن میز دوست داشتنی تان بکنید.

 

بیشتر بدانید : 9 مدل میز ناهارخوری برای فضاهای کوچک


با الوارهای قدیمی یک میز ناهارخوری جالب درست کنید

با الوارهای قدیمی یک میز ناهارخوری جالب درست کنید

این میز ناهار خوری دست ساز از ترکیب چند ماده ساخته شده  است. لایه  رویی میز از یک درب قدیمی که سمباده کشی و صاف شده است، تهیه شده که رویه اش را با الوارهای قدیمی تزیین شده است. ظاهر جذاب این میز آن را به مکانی مناسب برای گپ های دور همی تبدیل کرده است.

 

 

با قرقره های قدیمی کابل‌های برق یک میز ناهارخوری جالب درست کنید

با قرقره های قدیمی کابل‌های برق یک میز ناهارخوری جالب درست کنید

یک قرقره چوبی بزرگ کابل‌های برق، درون خودش یک میز ناهارخوری بی نقص را برای زیباتر جلوه دادن یک آپارتمان یا داشتن وعده های غذایی در آشپزخانه، نهفته دارد. برای کامل کردن ست این میز می توانید از قرقره های کوچکتر به عنوان صندلی، استفاده کنید. به دلخواه خودتان می توانید میز ناهارخوری و صندلی ها را رنگ آمیزی کنید.

 

 

از پایه‌های میز چرخ خیاطی‌تان به عنوان پایه میز ناهارخوری استفاده کنید

از پایه‌های میز چرخ خیاطی‌تان به عنوان پایه میز ناهارخوری استفاده کنید

برای تبدیل کردن پایه های چرخ خیاطی قدیمی تان به یک میز ناهارخوری جذاب و چشمگیر به دست خودتان، دست به کار شوید. اگر این پایه ها را در منزل ندارید، می توانید این پایه های فرفرژه را از دست دوم فروشی های محلی تهیه کنید. برای رویه میز ناهارخوری از یک تخته چوبی ساده که رنگ آمیزی کرده اید استفاده کنید.

 

با درب قدیمی ورودی منزل تان یک میز ناهارخوری زیبا درست کنید

با درب قدیمی ورودی منزل تان یک میز ناهارخوری زیبا درست کنید

اینجا یک میز ناهارخوری دست ساز، خودش را در یک درب قدیمی مخفی کرده است. این مورد احتمالا به راحتی در دسترس شما می باشد، احتمالا در زیرزمین شما یکی از این درب های کهنه یافت می شود. یک درب چوبی نیاز به تغییر چندانی برای تبدل شدن به میز ناهارخوری ندارد. اگرچه یک جفت پایه میز نیاز دارید که نقش پاهای درب را بازی کنند. شما می‌توانید درب قدیمی را به هر نحوی که دوست دارید به یک میز ارتقا بدهید. 

 

با تخته گوشت های قصابی یک میز ناهارخوری درست کنید

با تخته گوشت های قصابی یک میز ناهارخوری درست کنید

ویژگی تخته قصابی، انعطاف پذیری آن است. بعد از این که حسابی از تخته گوشت کار کشیدید می توانید از آن برای درست کردن یک میز ناهارخوری استفاده کنید. اگر چه بهم متصل کردن چندین تخته ممکن است وقت‌گیر باشد اما یک راه سریع برای ساخت یک میز دست ساز شبیه آنچه در تصویر می بینید.  اضافه کردن پایه هایی به این تخته های متصل شده به هم، یک ایده عالی برای تبدیل کردنش به میز مورد نظرتان است.

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ