دکوراسیون داخلی به سبک جشن هالووین
هالووین یکی از جشن های سنتی مغرب‌ زمین است که مراسم آن در شب ۳۱ اکتبر (نهم آبان) بر‌گزار می‌شود. به همین بهانه ایده هایی برای تزیین دکوراسیون خانه برای جشن هالووین را به شما پیشنهاد می کنیم

برای هالووین دکوراسیون خانه تان را اینگونه بچینید

هالووین یکی از جشنهای سنتی مغرب‌زمین است که مراسم آن در شب ۳۱ اکتبر (نهم آبان) بر‌گزار می‌شود. بسیاری از افراد در این شب لباس‌های عجیب و غیرمرسوم می‌پوشند و کودکان برای جمع‌آوری نبات و آجیل به در خانه دیگران می‌روند. جشن هالووین بیشتر در کشورهای آمریکا، ایرلند، اسکاتلند و کانادا مرسوم است. این جشن را مهاجران ایرلندی و اسکاتلندی در سده نوزدهم با خود به قاره آمریکا آوردند. یکی از نمادهای هالووین یک کدوتنبل توخالی است که برای آن دهان و چشم به صورتی ترسناک درآورده شده و با روشن کردن شمع در درون کدوتنبل به آن جلوه‌ای ترسناک داده می‌شود.به همین بهانه برای هموطنان مسیحی مان دسرهایی متناسب با این جشن گردآوری کرده ایم.

آباژورتان را ترسناک کنید
easy-halloween-crafts01.jpg

یک تکه کاغذ بردارید و روی آن کدو حلوایی های هالووین و یک جادوگر را بکشید. این الگوها را روی شید آباژورتان از داخل بچسبانید. وقتی آباژور را روشن می کنید سایه ترس را می بینید.


بیشتر بدانید : مدل لباس های برتر ستارگان هالیوودی در هالووین 2016

ظرف های سروتان را ترسناک تزیین کنید
easy-halloween-crafts10.jpg

با نخ کاموا و چسب مایع طرح تار عنکبوت را طراحی کنید و برای تزیین ظروف سروتان از آن استفاده کنید.


درکوب اسکلت روی درب ورودی منزل تان نصب کنید
easy-halloween-crafts09.jpg

یک حلقه درکوب ساده خریدارید کنید و درون آن یک مجسمه اسکلت بچسبانید. برای تزیین بیشتر از چند کلاغ کوچک سیاه رنگ استفاده کنید.


نردبان ترس را در اتاق نشیمن تان قرار دهید
easy-halloween-crafts08.jpg

یک نردبان چوبی قدیمی را کنار اتاق نشیمن تان قرار دهید. کدو حلوایی های مختلف را با چاقو به شکل صورتک های ترسناک ببرید و درون آنها شمع های وارمری قرار دهید. این کدو تنبل ها را روی پله های این نردبان قرار دهید. در کنار این کدو تنبل ها از مجسمه های کلاغ استفاده کنید.


پادری های تارعنکبوت را فراموش نکنید
easy-halloween-crafts07.jpg

یک پادری گرد ذغالی رنگ ساده خریداری کنید. با نخ کاموای سفید و چسب مایع طرح تار عنکبوت را روی این پادری پیاده کنید.


خفاش های سیاه را به خانه تان بیاورید
easy-halloween-crafts06.jpg

شیدهای سفید  و کرم در سایز های مختلف را خریداری کنید. این شیدها را روی قسمت ورودی خانه تان از سقف آویزان کنید. خفاش های بزرگ سیاه رنگ را روی این شیدها بچسبانید. برای کوسن ها هم از کوسن های سفید ساده استفاده کنید و چند عنکبوت در سایزهای مختلف را روی این کوسن ها بچسبانید.


تابلوهای ترسناک بالای شومینه قرار دهید
easy-halloween-crafts05.jpg

یک تابلو سنگی ساده انتخاب کنید و روی آن یک عنکبوت یا رتیل بزرگ بچسبانید. این تابلو را بالای شومینه پذیرایی تان قرار دهید.


کدو تنبل ها را فراموش نکنید
easy-halloween-crafts04.jpg

روی کدو تنبل ها تصاویری مانند خفاش و ماه بکشید. مانند تصویر برای بیرون تصویر روی کدو تنیل از رنگ سفید یا مشکی استفاده کنید. دقیقا با کاموایی مخالف همان رنگی که نقاشی کرده اید، روی تصویر را بپوشانید. از این ایده برای تزیین کناره های اتاق نشیمن تان استفاده کنید.


دیوار اتاق نشیمن تان را به یک باغ ترسناک تبدیل کنید
cnw217639.jpg.rendition.largest.jpg

روی دیوار اتاق نشیمن تان یک استکر درخت سیاه بچسبانید طوری که از این درخت حیوانات ترسناک مختلف آویزان شده باشند. کنار این دیوار یک میز گرد سیاه رنگ قرار دهید و برای تزیین آن از پارچه توری سفید که حس ترس را به شما القا می کند استفاده کنید.


بیشتر بدانید : تزیین کاپ کیک به شکل گربه سیاه، یک ایده خوردنی و ترسناک + فیلم

بیشتر بدانید : مدل لباس در مراسم هالووین 2017، ادل تا پاریس هیلتون

بیشتر بدانید : مدل لباس ستارگان هالیوودی در مراسم هالووین

بیشتر بدانید : مدل لباس ستاره های هالیوود در هالووین 2018، بیانسه تا ریحانا


تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ