تزیینات بزرگ بستگی به ارزش مقدار پول ندارند. در واقع آن هیچ هزینه ای ندارد! با استفاده از راه حل‌های تزیین رایگان نگاهی كاملا جدید به فضای خود بدهید.
 
 
تزیینات بزرگ بستگی به ارزش مقدار پول ندارند. در واقع آن هیچ هزینه ای ندارد! با استفاده از راه حل‌های تزیین رایگان نگاهی كاملا جدید به فضای خود بدهید.

 
پرده
مشكل: شما یك پوشش خفیف دارید.
راه حل: اتاق را با نصب چوب پرده در بالای چهارچوب پنجره طوری بسازید كه بلند تر به نظر برسد. پرده‌ها باید نزدیك به زمین، از پنجره پایین تر یا نزدیك به كف اتاق باشد.
 

مقدار زیادی بالش
مشكل: در اتاق جذابیت احساس نمی‌كنید.
راه حل:  بالش‌ها محیط دنج و راحتی ایجاد می‌كنند. از سراسر منزل بالش‌هایی را به ترتیب روی مبل بچینید. بالش‌ها را با الگوی مختلف انتخاب كنید.
 
 
ترشح رنگ
مشكل: ساخت بی مزه
راه حل: به صندلی جلوی پنجره رنگ اضافه كنید. نیاز به انتخاب رنگ دارید؟ در جستجوی یك رنگ برجسته روی بالش‌های سفید باشید.

 
آینه، آینه
مشكل: شما نمی‌توانید روی دیورتان سوراخ ایجاد كنید.
راه حل: شما می‌توانید عمل میخ كوبیدن به دیوار و قرار دادن آینه روی آن را شبیه سازی كنید. آینه ی بزرگ به این اتاق خدمت زیادی می‌كند. آینه زمانی كه با زاویه قرار گرفته است، حقه ای ایجاد می‌كند كه كه فكر می‌كنید خط سقف بیشتر از آن چیزی هست كه به نظر برسد. زمانی كه آن نور را بازتاب می‌كند، آن نور بیشتری را در فضا پخش می‌كند و باعث می‌شود كه فكر كنید در این محل پنجره‌های اضافی وجود دارد.
 
 
از نزدیك و شخصی
مشكل: مبل
راه حل: کمتر کسی به ترکیب رنگی زرد ملایم علاقه دارد. مخصوصا زمانی كه آن در وسایل خانه وارد می‌شود. مبل‌ها را به جلو تر از دیوار‌ها انتقال دهید و هر كدام را گروه بندی كنید تا بزرگ تر و فضای بهتری برای مكالمه ایجاد شود.    
 

احساسات با میوه‌ها
مشكل: وسایل جانبی كافی نیست
راه حل: اجازه ندهید كه همیشه یخچالتان سرگرم كننده باشد. میوه‌های رنگارنگ را در ظرف‌های شیشه ای یا كاسه‌های قهوه ای در معرض نمایش قرار دهید. میوه‌های با دوام، رنگارنگ و لذیذ هر فصل را انتخاب كنید. پرتقال و لیمو میوه‌هایی هستند كه در فصل تابستان یا بهار قابل لمس و زیبا هستند. و سیب هم انتخاب بزرگی برای زمستان و پاییز است.
 
 
زیبایی طبیعی
مشكل: استفاده از وسایل استاندارد
راه حل: چرا شما به زیاد پول خرج كردن تاكید دارید زمانی كه شما می‌توانید چیز‌های زیبایی را از جلوی درب خانه‌تان پیدا كنید؟ شاخه‌های بلند یك درخت زمانی كه آن را به دیوار تكیه داده اید یك هنر خاص دارد. این صاحب خانه حتی با این چوب‌ها یك آباژور زمینی درست كرده است. همچنین شاخه‌های كوچكی كه در یك گلدان بلند و سنگ ریزه‌هایی كه در یك كاسه ریخته شده زیبایی خاصی دارند.
 

تمركز بر طراحی
مشكل: یك نقطه ی مهم در این اتاق نیست.
راه حل: اگر اتاقتان به یك نقطه توجه طبیعی از قبیل بخاری و تلویزیون نیاز دارد، سعی كنید كه آن را خلق كنید. وسایل جفت شده در روی این میز كنسول و آینه ی بالای آن یك نقطه توجه در این اتاق است.
 

خیره شدن به یك دیوار هنری
مشكل: جواهرات درهم
راه حل: شما از جواهرات برای تزیین خود و لباس‌هایتان استفاده می‌كنید. حالا از آن‌ها برای تزیین دیوار‌ها استفاده كنید. شما می‌توانید از جواهرات خود كه در جعبه به صورت درهم بر هم هستند یك كار هنری انجام دهید. از یك قاب یا جعبه سایه دار به عنوان محلی برای نگه داری آن‌ها با هم دیگر استفاده كنید. نه تنها دیواری براق خواهید داشت بلكه شما محلی دوست داشتنی تر ایجاد كرده اید.
 
 
شكل و كاركرد
مشكل: آشپزخانه کوچک.
راه حل: دیوار‌های آشپزخانه را با لوازم پخت ضروری پر كنید. قابلمه‌ها، ماهی تابه‌ها،‌تداركات پخت و پز و ظروف، با قرار گرفتن بر روی دیوار بزرگ، هنر زیبایی ایجاد می‌كند. راه نمایی:‌ تداركات آشپزخانه زمانی كه می‌خواهید چیزی را پیدا كنید به راحتی پیدا می‌شوند.
  
تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب پیشنهادی:
یک انباری کوچک در دفتر کار شما
نمونه هایی بی‌نظیر از اتاق کودک!
اتاق خواب‌هایی با رنگهای خنثی اما شیک و زیبا!
چند راه برای داشتن آپارتمان دلباز
استفاده از دو رنگ مکمل سبز و قرمز در متحول کردن اتاق نشیمن!