در هر فصل با چه سبک پیراهنی به عروسی بروم ؟
دعوت شدن به عروسی همیشه خوش آیند و دلپذیر است اما همیشه هم شما را برای انتخاب لباس دچار استرس می کند ، طراحان لباس 10 سبک متفاوت پیراهن برای فصول مختلف به شما پیشنهاد می کنند . مطمئن باشید نمی توانید آنها را نادیده بگیرید .
 به یک عروسی دعوت شده اید، اما مطمئن نیستید کدام پیراهنتان را بپوشید ؟
طراحان لباس 10 سبک متفاوت پیراهن برای فصول مختلف به شما پیشنهاد می کنند  . مطمئن باشید نمی توانید آنها را نادیده بگیرید .
  

عروسی تابستانی با پیراهن رسمی


انتخاب لباس برای یک عروسی تابستانی به تمامی باید برازنده و با سلیقه انجام شود . پاشنه کفش ها بلندباشد . برای انتخاب لباستان پارچه حریر با رنگ روشن و ژیفونی که تا روی زمین ادامه دارد ، ایده مورد علاقه ماست. این لباس ساده ، لطیف و به قدر کافی روشن است تا برای هر میهمانی رسمی مناسب باشد.
 J.Crew




عروسی تابستانی با پیراهن دلفریب

لباس غیر رسمی به این معنا نیست که شما می توانید با یک لباس ساحلی در مراسم عروسی پرسه بزنیدو چرخ بخورید. ظاهر شما باید مانند کسی باشد که در حال رفتن به مراسم عروسی است نه ورزش های ساحلی . روی پوشیدن پارچه های طبیعی مانند کتان و لینن تمرکز کنید بخصوص اگر مراسم در فضای باز انجام می شود . همچنین استفاده از رنگ های روشن می تواند پیشنهاد بی نظیری باشد . به سادگی رنگ فیلی یا سفید را از دست ندهید !
 Trina Turk
 
 
 

عروسی پاییزی با پیراهن رسمی

همیشه آب و هوا برای انتخاب رنگ لباس تعیین کننده است ، معمولا عروسی های پاییز به دلیل رنگارنگ شدن طبیعت ، خیال انگیز تر و شیک تر از سایر فصول می باشند . یک پیراهن تیره و ماکسی نمی تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد . اما ما پیشنهاد می کنیم کمی در انتخاب سبکتان خلاق تر باشید . این یک فصل تمام عیار برای تجربه چین ها وپارچه هایی مانند مخمل و یراق و پارچه های افسون کننده است .
  BHLDN
 
 
 
 
عروسی پاییزی با پیراهن دلفریب

انتخاب لباسی جذاب برای مراسم های عروسی در فصل پاییز انتخاب مورد علاقه ماست زیرا این لباس برای همه نوع مراسمی مناسب می باشد ، فقط مراقب باشید لباسی که انتخاب می کنید زیاد مورد توجه نباشد چرا که قرار نیست شما بجای عروس در مراسم بدرخشید .
 Teri Jon
 
 
 
 
عروسی پاییزی با پیراهن غیررسمی
 
اگر در مراسم عروسی که شما به آن دعوت شده اید عروس و داماد بعنوان افراد اصلی لباسهایی راحت و غیر رسمسی برای خود انتخاب کرده اند شما هم می توانید از این سبک پیروی کنید به شرط آنکه ظاهری آراسته داشته باشید ! شما در انتخاب رنگ و طرح لباستان آزاد هستید . اگر رنگ غالب این مراسم صورتی و آبی است ، شما باید از این دو رنگ اجتناب کنید ، شما که نمی خواهید به چشم ساقدوش به شما نگاه شود ؟!
 Nicole Miller




عروسی زمستانی با پیراهن رسمی

زمستان فصلی است برای بیرون رفتن از خانه ، بله یک عروسی نیمه رسمی  در ماههای زمستان به این معناست که آنها زوجی هستند که علاقه دارند همه چیز در نگاه مهمانان بی نظیر باشد و بجای هر چیز دیگری روی سالن رقص و یا هر موضوع دیگری که باعث شود مهمانان لحظات خوبی را داشته باشند توجه کرده اند پس شما بعنوان یک مهمان سعی کنید در آن شب خاص باشید ، فرقی نمی کند پیراهنتان بلند یا کوتاه باشد !
 Diane von Furstenberg
 
 
 
 
عروسی زمستانی با پیراهن دلفریب


هدف شما در یک عروسی نیمه رسمی زمستانی ، شاد و جذاب به نظر رسیدن است . یک لباس در هر تونی از سنگ دوزی ( سبز یا بنفش سلطنتی) باید خیال انگیز باشد . بعلاوه اینکه این دو رنگ ظاهر هر کسی را متحول می کند .
 David Meister

عروسی زمستانی با پیراهن غیررسمی

ژاکت کشباف را برای زمان دیگری بگذارید ! دعوت نامه شما می گوید یک مراسم غیر رسمی نه یک کابین چوبی شیک !به رنگهای غنی بچسبید ولی پارچه های خیال انگیز مانند ساتن و مخمل را فراموش نکنید . از لوازم جانبی مورد علاقه خود مانند کمربند استفاده کنید تا سبک خود را ارائه کنید . مراقب باشید لباستان شبیه لباس خواب نشود !
Nicole Miller
 
 
 
 
عروسی بهاره با پیراهن رسمی


کلمه کلیدی این مراسم شیک است نه جذاب . اگر به دنبال دامن کوتاه هستید مراقب باشید که خیلی پفی نباشد . استفاده از زیورآلات  غیرمعمول را فراموش نکنید .
 Jill Stuart
 
 
 
 
عروسی بهاره با پیراهن دلفریب

بله ، بهار آخرین فرصت برای کندن لباسهای تنگ و زمستانی است . همانند عروسی های پاییز شما می توانید به سراغ پیراهن های کوتاه بروید . ما پیشنهاد می کنیم روی پیراهن های تک رنگ تمرکز کنید تا حس تازگی را برای شما به ارمغان بیاورد ، مانند یک پیراهن با کمر تنگ و دامن پفی .
 Shoshanna



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ