چگونه مانند هالیوودی ها شیک پوش شویم؟
شیک پوشی و خوش پوشی یکی از نکته های مهم در جذاب و زیباتر به نظر رسیدن است. اگر شما می خواهید مانند ستارگان هالیوودی شیک پوش باشید کافی است چند نکته مهم را در انتخاب لباس و پوشش تان بدانید.

10 راز برای شیک پوشی به سبک ستارگان هالیوودی

با کمک راهنمایی و ترفندهایی که ما در این مقاله برایتان قرار داده ایم علاوه بر آنکه کمدهای لباستان همیشه منظم و مرتب است می توانید همیشه لباس هایی داشته باشید که متناسب با هیکل شما می باشد و از داشتن لباس های اضافی که اصلا برایتان خوب نیست اجتناب کنید.

افراد مشهور و معروفی که شما آنها را می شناسید و در مد و لباس سرشناس می باشند در انتخاب لباس هایشان حتما دقت زیادی را به خرج می دهند و این گونه است که روزی به عنوان بهترین های مد و لباس روی فرش قرمز می آیند . ما در اینجا از نکات گفته شده توسط نویسندگان معروف مد و لباس بهره گرفته ایم و به شما یاد داده ایم که روی کمد لباس هایتان مدیریت صحیحی داشته باشید.

یک جفت کفش پاشنه بلند مورد علاقه تان را در کمدتان بگذارید

گیل آمبیو  Gail Ambeau طراح مد و لباس در جکسون می سی سی پی ، در بخشی از مصاحبات خود به صورت زنده در رادیو می گوید : کفش پاشنه دار بپوشید حتی اگر پاشنه آن بسیار کوتاه باشد. پوشیدن کفش پاشنه دار شما را لاغرتر نشان می دهد و باعث می شود هنگام راه رفتن وزن خود را روی شانه انداخته و شانه ها را عقب ببرید و به این ترتیب لاغرتر به نظر می رسید. با این مدل راه رفتن شما مجبور خواهید بود مقداری از برجستگی های اضافی بدن خود را تو ببرید. داشتن این نمونه کفش ها برای هر خانمی لازم است. 

 

به دنبال تیپ ایده آل خود باشید

بله، لباس به تنهایی می تواند به شما کمک کند تا تیپ ایده آل خود را درست کنید. کلینی Cellini طراح مد می گوید : اگر شما باسن بزرگی دارید ، این تصور را داشته باشید که در هنگام انتخاب لباس آنهایی را بپوشید که دور کمر شما را باریک تر می کنند و لباس نباید در بدن شما بکشد و یا بچسبد. خانم هایی که شانه های پهن دارند از لباس هایی که یقه آنها هفتی شکل است استفاده کنند تا شانه هایشان باریک تر نشان داده شود. آمبیو Ambeau می گوید کسانی که زیر گردن خود غبغبه دارند ، باید همیشه صورت خود را به سمت پایین نگه دارند و اکثر اوقات هنگام صحبت با افراد به صورت نیمرخ بایستند.

 

بی اهمیت جلوه دادن به معایب خود

کلینی Cellini می گوید : اگر شما با مدل پاهایتان مشکلی ندارید می توانید انواع شلوارهای جین رنگ روشن بپوشید و رنگ های جذاب بلافاصله نگاه چشم را جذب می کنند. همچنین برای لاغرتر نشان دادن بهتر است شلوارهایی بپوشید که روی ران آن جیب ندارد و برآمدگی شکم را به حداقل می رساند، و برای انتخاب پیراهن بهتر است پیراهن هایی را در کمد لباستان قرار دهید که گودی کمر را بیشتر نشان می دهد.

 

انتخاب بهترین لباس متناسب با بودجه شما

امروزه در هنگام انتخاب لباس باید دقت شود که بهترین لباس را با توجه به بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید انتخاب کنید. همچنین اگر می خواهید زیر لباستان لباس دیگری بپوشید بهتر است لباس های کاملا ساده و صاف بپوشید و تا هیکل شما را بهتر نشان دهد و در هنگام لباس پوشیدن مرتب پوشیدن هم یک شرط است.

 

از فروشگاه های بسیار بزرگ و معتبر خرید کنید

برای خرید اقلامی مانند روسری و یا طلا و جواهرات می توانید به بهترین فروشگاه های اختصاصی سر بزنید و یا اینکه در سایت های معروفی خریدهای آنلاین انجام دهید. مثلا سایت معروف ShopforClothes.com به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های خرید اجناس مردانه از جمله ژاکت و کت و جلیقه می باشد.

 

لاغرتر به نظر رسیدن با پوشش مناسب

 برای لاغر به نظر رسیدن مردان باید به همراه پیراهن مردانه شان یک کراوات بپوشند تا هیکل آنها لاغرتر نشان داده شوند. مانند خانم ها که برای لباس هایشان و لاغرتر نشان دادن از یک کمربند بر روی لباسشان استفاده می کنند. 

 

خرید در پایان فصل فروش

مهم نیست که یک فصل به پایان رسیده است و شما می خواهید در پایان فصل خرید کنید. زیرا مثلا شما اگر در پایان فصل پاییز یک تیشرت گرم مشکی بخرید، هیچ وقت از مد نمی افتد. به همین دلیل خرید انواع لباس های زمستانی مانند شلوار پشمی، ژاکت و ...که با تخفیف های ویژه فروخته می شود پیشنهاد می شود.

 

مطابق با سن تان لباس بپوشید

مطمئنا شما نمی خواهید که شلخته باشید، اما هیچ دلیلی برای خرید لباس های شیکی که متناسب با سن شما یا کودک شما نیست وجود ندارد. دامن کوتاه بسیار زیبا است، اما اگر شما یک نوجوان نیستید مهم نیست که حتما آن را داشته باشید. آمبیو Ambeau می گوید بهتر است دامنی را انتخاب کنید که تا زانو باشد و کاملا ران شما را می پوشد. سپس پوشیدن کفش پاشنه بلندی که همرنگ پوست پای شما باشد پیشنهاد می شود.

 

صرفه جویی در خریدن لباس های تکراری

دبی رایت Debbie Wright مشاور مد می گوید : یکسری لباس ها است که باید هر کسی این لباس ها را در کمد لباسش داشته باشد و تنها داشتن یک نمونه از آنها کافی می باشد و حتما نباید از هر کدام چند نمونه داشته باشید. مثلا داشتن یک شلوار سیاه و سفید، بلوز سفید و دامن سیاه و سفید پایه و اساس هر کمد لباسی می باشد و می توان این تکه لباس ها را به چند مدل با لباس های دیگر ست کرد و پوشید.

 

خرید از فروشگاه هایی که لباس های اندازه شما دارد

رایت Wright می گوید : بسیاری از خانم ها همیشه لباس هایی می خرند که بیش از حد برایشان بزرگ است تا بتوانند چاقی خود را بپوشانند. اما در حقیقت لباس گشاد باعث می شود که خانم ها نه تنها لاغرتر به نظر نرسند بلکه چاق تر هم شوند. هم چنین پوشیدن شلوارهای کشی برای شما متناسب تر است. مانند هنگام خریدن دستکش که دقت می کنید که حتما اندازه دستتان باشد، در هنگام خریدن دیگر لباس هایتان هم دقت کنید که چه چیزی می خرید و از خرید لباس های اضافی و بی استفاده اجتناب کنید.

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ