ست کردن لباس پاییزی به پیشنهاد مجله Elle
اگر شما هم می خواهید در پاییز امسال جزو خانم های شیک پوشی که همیشه برای ست کردن لباس الگو هستند، باشید، بهتر است این ست های پیشنهادی را امتحان کنید.

در پاییز امسال خوش تیپ و خوش پوش شوید

 

ست کردن لباس پاییزی با شلوار گشاد

ست کردن لباس پاییزی با شلوار گشاد

اگر شما می خواهید در پاییز امسال یک شلوار گشاد با فاق بلند به تن کنید بهتر است آن را با یک تی شرت ساده و یک نیم بوت ساده پاشنه بلند ست کنید. برای انتخاب کت، همانطور که در تصویر می بینید، یک کت چرم کوتاه از یک کت پارچه ای بلند مناسب تر است.


  بیشتر بدانید : ست کردن لباس برای پاییز 2021، 8 پالت رنگی جذاب و دوست داشتنی

 

 

یک ست پاییزی زیبا با یک پیراهن یقه اسکی بلند

یک ست پاییزی زیبا با یک پیراهن یقه اسکی بلند

اگر می خواهید در پاییز پیراهن بپوشید بهترین انتخاب برای شما یک پیراهن مشکی ساده یقه اسکی با آستین بلند است که از قسمت کمر کمی هم گشاد می شود. این پیراهن را با یک نیم بوت و کیف چرم مات زرشکی ست کنید. برای کامل تر کردن تیپ تان بهتر است یک دستبند پهن نقره ای انتخاب کنید.

 

 

یک بارانی چهارخانه برای پاییز بپوشید

یک بارانی چهارخانه برای پاییز بپوشید

اگر شما طرفدار پارچه های چهارخانه هستید یک بارانی چهارخانه یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست. برای ست کردن با این بارانی از کفش آبی کاربنی چرم مات و یک کیف دستی کوچک به جای کیف دستی بزرگ استفاده کنید.

 

 

بلوز و شلوار ساده برای پاییز یکی از بهترین انتخاب هاست

بلوز و شلوار ساده برای پاییز یکی از بهترین انتخاب هاست

اگر شما یکی از طرفداران همیشگی بلوز و شلوار ساده هستید می توانید برای پاییز امسال یک شلوار پارچه ای مشکی را با یک بلوز سفید گشاد ست کنید. برای کفش هم یک جفت کفش بندی پلنگی ساق دار انتخاب کنید. ارگ می خواهید همراه با این تیپ تان آرایش هم داشته باشید از رژ لب قرمز به جای صورتی استفاده کنید تا چهره تان زیبایی بیشتری داشته باشد.

 

 

پوشیدن بلوز و دامن در پاییز

پوشیدن بلوز و دامن در پاییز

بسیاری از خانم ها علاقه بسیاری به پوشیدن بلوز و دامن دارند و ترجیح می دهند در پاییز هم بلوز و دامن بپوشند. برای این کار یک بلوز آستین بلند یقه اسکی با یک دامن که قد آن تا روز زانوهای تان است انتخاب کنبد. به جای کفش اسپرت از یک چکمه چرمی پاشنه بلند که ارتفاع ساق آن تا زانوی تان است استفاده کنید.


  بیشتر بدانید : با 5 اصطلاحات رایج و معروف لباس های پاییزی آشنا شوید

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ