اگر می خواهید در یک مهمانی زیبا ، تک و شگفت انگیز باشید با ما همراه شوید ، تا توضیحات جالبی در رابطه با انتخاب رنگ و هم چنین ظاهرتان ارائه دهیم...
چطور یک لباس با رنگی مناسب که به ما بیاید را برای مهمانی انتخاب کنیم ؟ انتخاب یک لباس شب کار ساده و راحتی نیست بلکه بستگی به ظاهر و فرم بدن شما دارد . اگر می خواهید در یک مهمانی زیبا ، تک و شگفت انگیز باشید با ما همراه شوید ، تا توضیحات جالبی در رابطه با انتخاب رنگ و هم چنین ظاهرتان ارائه دهیم :
یک قانون برای انتخاب رنگ لباس شب وجود دارد ، زیرا افراد دارای رنگ های پوست مختلف هستند .
افرادی که دارای پوست های تیره هستند :
لباس های با رنگ ها ی روشن مانند : سفید ، سبز،و.. بپوشید که به شما می آیند و از رنگ های تیره ای مانند : قهوه ای و ... که باعث خفه شدن رنگ پوستتان می شود دوری کنید .

افرادی که دارای پوست های روشن هستند :

بر عکس افرادی که دارای پوست های روشن هستند باید از رنگ های مانند سفید ، و.. بپرهیزند زیرا این رنگ ها ، باعث تشدید سفیدی رنگ پوستشان می شود . 

 


بر اساس ساختار و فرم ظاهر باید چه مدل لباس و با چه رنگی را بپوشید :

اگر سینه های بزرگی دارید: لباس های با مدل دکلته و یقه های کشیده را توصیه می کنیم ، و لباس شب تان آستین نداشته باشد بهتر است و یا اگر مایل هستید که آستین داشته باشد بهتر است که آستین خیلی کوتاهی داشته باشد .
 
اگر شما دارای شکم هستید : از لباس های با جنس ساتن ،و ابریشم بپرهیزید زیرا به علت جنس خاصی که دارند شکم شما را بزرگتر نشان می دهد . و بهتر است از لباس های راسته استفاده کنید و همچنین لباس های خیلی چسبان را نپوشید زیرا به شما ظاهر بدی می دهد .
 

اگر قد بلندی ندارید : اگر قد بلندی ندارید اما می خواهید لباسی بپوشید که

شما را قد بلند نشان دهد ، بهتر است از لباس های دکلته و کمی بلند استفاده کنید تا از لحاظ قدی بلندتر جلوه کنید اما یادتان لباس تان بیش از حد نیز بلند نباشد زیرا یک ظاهر بد را به شما می بخشد .

اگر دارای باسن بزرگی هستید: لباسی بپوشید که دارای یک رنگ واحد باشد و چندین
رنگ با یکدیگر نباشند . از پوشیدن دامن های خیلی بلند و یا خیلی کوتاه نیز بپرهیزید .

یک نکته برای پوشیدن لباس شب با مدل دکلته در مهمانی ها : بیشترین قسمتی که در لباس های دکلته به چشم می آید ناحیه ی سینه ی شخص است . پس به این ناحیه دقت داشته باشید .
تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ