این تیپ مردانه چشم زنان را خیره می کند!!
در کنار همه عوامل اصلی مانند کت، شلوار، پیراهن و کفش که برای یک تیپ مردانه ضروری است، گاهی توجه به جزئیات مهم‌تر از متن ماجراست. بویژه اگر پای لوازم جانبی (اکسسوری) مردانه وسط باشد که ظاهر شما را رسمی و انتخابتان را هوشمندانه‌تر کند.پس برای تیپی تاثیر‌گذار به این جزئیات احتیاج دارید.

راه های ساده خوشتیپی مخصوص آقایان

دستمال کوچک کت شما

انتخاب دستمال کوچک جا خوش کرده در کت شما، یک فاکتور کوچک اما تاثیر‌گذار است، به همین خاطر است که باید دقت بیشتری در انتخاب آن به خرج دهید. مثلا دستمالی را انتخاب کنید که در کنار دیگر فاکتورها، مکمل کت و شلوار‌تان باشد. از طرفی سر دستمال باید حدود پنج سانت بیرون از جیب کتتان باشد و فرم قرار گرفتن آن با توجه به رسمی و غیررسمی بودن آن متفاوت.

 

دکمه سردست

اگر قرار است در یک مهمانی رسمی حاضر شوید، باید حرفه‌ای‌تر از همیشه به نظر برسید. به همین خاطر بهتر است به فکر آیتم‌هایی باشید که در کنار لباس‌هایتان شما را چشم‌نواز‌تر و در مقایسه با دیگر مهمانان هوشمند‌‌تر نشان دهد. دکمه سر دست به عنوان یک اکسسوری برای تیپ‌های رسمی به تنهایی فاکتور مردی خوش‌پوش را به لباس شما الصاق می‌کند. پس تاثیر آن را دست‌کم نگیرید.

 

سنجاق روی یقه

شاید کمتر به اهمیت این اکسسوری در تیپ‌های مردانه توجه کرده باشید، اما در دنیای مد امروز، نصب این سنجاق‌ها برازندگی خاصی به ظاهر شما می‌بخشد. هارمونی داشتن این سنجاق‌ها که قرار است در سوراخ یقه برگردان چپ کت شما قرار گیرد به پیراهنی که بر تن دارید و جسارت شما در انتخاب نمادی خلاقانه بستگی دارد پس تا می‌توانید سلیقه به خرج دهید.

 

ساعت ببندید

با آیتم‌های بالا قرار است سطح استایل شما از خوب به عالی ارتقا پیدا کند پس به ملزومات خوش‌تیپی بالا ساعت مچی مناسب را هم حتما اضافه کنید. ساعت فلزی با بندهای چرم به عنوان یک اکسسوری ساده مردانه به تیپ شما شخصیت می‌بخشد.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : چهاردیواری جام جم