مردان شیک پوش پوشت، کمربند و جوراب خود را چگونه انتخاب می کنند؟
 شیک پوشی برای آقایان شامل موارد بسیاری است، اعم از انتخاب کت و شلوار، ست کردن پیراهن با کت و شلوار، انتخای پوشت، جوراب و کمربند. در این مقاله شما را با نکته های مهم در انتخاب پوشت، جوراب  کمربند آشنا می کنیم.

نکته های مهم در انتخاب پوشت، جوراب و کمربند

 

از پوشت مربعی استفاده کنید

از پوشت مربعی استفاده کنید

پوشت را تا کنید و به طور مرتب آن را در جیب قرار دهید و از بالا نگاهی به آن بیندازید. این نوع مدل با هر نوع کت و شلواری متناسب است و روشی عالی برای نشان دادن شخصیت شماست. نکته دیگر این است که پوشت باید با  طرح یا پارچه کراوات شما متناسب باشد.

 

 

کفش های صحیح بپوشید

کفش های صحیح بپوشید

برای روزهای معمولی  می توانید از کفش های قهوه ای تیره استفاده کنید. این نوع کفش ها با لباس خاکستری زغالی و آبی سرمه ای ست می شوند. همچنین می توانید در صورت استفاده از کت و شلوارهایی به رنگ روشن از کفش هایی به رنگ قهوه ای روشن تر یا خرمایی روشن نیز استفاده کنید. کفش های تخت یا آکسفورد رایج ترین کفش ها برای پوشیدن با کت و شلوارها محسوب می شوند، با این حال می توانید استایل خود را طبق موقعیتی که در آن قرار دارید تغییر دهید.

 

در هنگام خرید جوراب به بلندی آن توجه کنید

در هنگام خرید جوراب به بلندی آن توجه کنید

جوراب ها نقش مهمی در استایل بازی می کنند، همیشه جورابی را انتخاب کنید که رمانی که می خواهید بنشینید جوراب تان مچ پای تان را بپوشاند. جوراب هایی را انتخاب کنید که تا نیمه ساق پای اتان را بپوشاند. رنگ ها و طرح های مختلف را باهم ترکیب کنید یا به سادگی سیاه و خاکستری را به کار ببرید.

 

 

کمربند نازک انتخاب کنید

کمربند نازک انتخاب کنید

کمربند برای فیت شدن با کت و شلوار ضروری می باشد. با این وجود، نمی خواهید کمربندی بزرگ و سنگین با یک سگک ببندید که بر کل ظاهر شما تاثیر بگذارد. در عوض، به سراغ کمربندی نازک همرنگ کفش های تان بروید ، رنگ سگک هم به رنگ نقره ای، طلایی یا برنزه باشد. هر چه ساده تر بهتر.

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ