9 عادت روزانه زنان شیک پوش
شیک پوشی کار سختی نیست، کافی است شما رمز و رموز ساده آن را بدانید. در این مقاله 9 عادت ساده ای که زنان شیک پوش دارند را به شما می گوییم

عادت ساده‌ای که زنان شیک پوش، هر روز دنبال می‌کنند

 در حالی که رموز یا لیست واحدی وجود ندارد که همه‌ زنان شیک پوش به آن پایبند باشند اما چند عادت خاص وجود دارد که به فرایند انتخاب یک لباس خوب کمک می‌کند. از بررسی آب و هوا گرفته تا انتخاب زیرپوش مناسب، اینها روال‌های سریع روزمره‌ای هستند که شیک پوش‌ترین زنان دنبال می‌کنند.

بیشتر بدانید : رموز شیک پوشی برای کسانی که اندام ساعت شنی دارند

زنان شیک پوش کمد لباس‌ شان را مرتب نگه می‌دارند
 زنان شیک پوش کمد لباس‌شان را مرتب نگه می‌دارند,9 عادت روزانه زنان شیک پوش

شاید در فیلم‌های سینمایی دیده باشید که قهرمان فیلم از بین لباس‌های تلنبار شده کف زمین، یک لباس مناسب دست و پا می‌کند اما این کار در واقعیت، چندان آسان نیست. آویزان کردن، تا کردن و چیدن لباس‌های‌تان بجای انداختن آنها در اطراف اتاق، به فرایند انتخاب لباس شما سرعت می‌بخشد و به شما کمک می‌کند ظاهرتان را بررسی کنید و ببینید دقیقا با کدام لباس‌ها کار دارید.

زنان شیک پوش هر روز صبح، آب و هوا را بررسی می‌کنند

اپلیکیشن پیش‌بینی آب و هوا، بهترین دوست شماست! ممکن است شما بهترین لباس ممکن را بپوشید اما اگر آن لباس متناسب با درجه حرارت یا هوای بارانی بیرون نباشد، آن گاه به هیچ وجه ظاهر مناسبی نیست؛ مانند به پا داشتن کفش جیر در وسط بارندگی شدید یا پوشیدن چند لایه لباس در یک روز داغ.

 

زنان شیک پوش برای لباسی که می‌خواهند بپوشند، از قبل برنامه‌ریزی می‌کنند
زنان شیک پوش برای لباسی که می‌خواهند بپوشند، از قبل برنامه‌ریزی می‌کنند,9 عادت روزانه زنان شیک پوش

در حالی که همیشه ایده‌آل نیست لباس‌هایتان را از شب قبل انتخاب کنید اما دادن زمان کافی به خودتان برای برنامه ریزی، تقریبا همیشه ظاهر آراسته تری نسبت به چیزی که هنگام خارج شدن از خانه با عجله به تن می‌کنید، به شما می‌دهد.

زنان شیک پوش برای آماده شدن در صبح به خودشان زمان کافی می‌دهند

همه‌ی ما آنقدر ماهر نیستیم که در ۱۰ دقیقه حاضر شویم و ظاهر بی عیب و نقصی هم داشته باشیم. دکمه گوشی‌تان را نزنید و کمی زودتر بیدار شوید تا زمان کافی برای انتخاب لباس‌تان داشته باشید.

زنان شیک پوش وسایل کلاسیک و مدرن را با هم ترکیب می‌کنند

شما مجبور نیستید برای داشتن یک ظاهر خوب، از سر تا پا مارک مُد روز بپوشید. باید یاد بگیرید که چه زمانی اقلام کلاسیک و مدرن را با هم ترکیب کنید. چند تکه کلاسیک بخرید و تکه های مدرن‌تر را به قیمت‌های پایین‌تری خریداری کنید.


زنان شیک پوش فقط لباس‌هایی می‌پوشند که کاملا اندازه شان است
زنان شیک پوش فقط لباس‌هایی می‌پوشند که کاملا اندازه شان است,9 عادت روزانه زنان شیک پوش

پوشیدن یک شلوار جین خیلی تنگ، ظاهر خوبی به هیچ کس نمی‌دهد. لباسی خریداری کنید که دقیقا سایزتان باشد و اگر نیاز به اصلاح داشت، حتما نزد خیاط بروید تا آن را کاملا اندازه‌تان کند.

زنان شیک پوش یک اتو بخار ایستاده دارند

لباس‌های چروک، ارزان به نظر می‌رسند. استفاده از یک اتوبخار ایستاده بجای اتو، روی اکثر لباس‌ها نتیجه بهتری دارد. بعلاوه، حتی روی پارچه‌ها و لباس‌های ظریف نیز قابل کنترل‌تر است.

زنان شیک پوش لباس زیر مناسب انتخاب می‌کنند

بندهای سوتین نمایان اصلا مناسب نیست. خطوط مشخص لباس زیر نامتناسب، توجه را حتی از آراسته‌ترین لباس‌ها نیز منحرف خواهد کرد.

زنان شیک پوش همیشه یک لباس رزرو برای اوقات اضطراری دارند
 9 عادت روزانه زنان شیک پوش,زنان شیک پوش همیشه یک لباس رزرو برای اوقات اضطراری دارند

یک تیپ مخصوص خودتان داشته باشید که بتوانید همیشه روی آن حساب کنید، خواه یک جین و کت اسپرت باشد یا یک لباس سرتا پا سیاه. یک استایل پیدا کنید و آن را مال خودتان کنید. در روزهایی که چیزی برای پوشیدن ندارید، این لباس بدردتان خواهد خورد.



بیشتر بدانید : شیک پوشی تنها با دانستن 7 نکته ساده!!

بیشتر بدانید : رموز شیک پوشی برای خانم های ریز نقش و لاغر اندام

بیشتر بدانید : رموز شیک پوشی برای کسانی که اندامی گلابی شکل دارند

بیشتر بدانید : رموز شیک پوشی برای کسانی که اندام مستطیل شکل دارند

بیشتر بدانید : اصول شیک پوشی با شلوار جین که هر خانمی باید بداند!!

بیشتر بدانید : راز خوش تیپی و شیک پوشی دیوید بکهام، مرد دوست داشتنی هالیوود


تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ