خانم های ریزاندام و لاغر چگونه لباس بپوشند؟
در این مقاله نوع لباس پوشیدن و ترفندهایی که در ست کردن لباس ها به شما کمک می کند تا ایرادهای اندامی تان رو بپوشانید معرفی می کنیم.

خانم های لاغر چگونه لباس بپوشند؟

یک مساله مهمی که خانوم ها باهاش درگیر هستند، چاقی یا لاغری اندام های آنها است. این موضوع ممکن است خیلی اذیت کننده باشد و با رژیم های سخت هم به اندازه ای تغییر نکند که راضی باشند. بعضی از این چاقی و لاغری ها ممکن است ارثی باشد و نشود برای رفع آن کار زیادی انجام داد. در این مقاله نوع لباس پوشیدن و ترفندهایی که در ست کردن لباس ها به شما کمک می کند تا ایرادهای اندامی تان رو بپوشانید معرفی می کنیم.

شلوار های راسته یا گشاد

اول از همه باید بگوییم که بهتر است همیشه لباس های تان را از رنگ های روشن انتخاب کنید، چون رنگ روشن باعث می شود اندام بزرگتر از حد واقعی اش دیده شود. خانوم هایی که پاهای خیلی لاغری دارند و یا پاهای شان از هم فاصله دارد، حتما باید از شلوار هایی که کمی آزاد است استفاده کنند. شلوار های پارچه ای پیلی دار که راسته هستند یکی از بهترین انتخاب ها می تواند باشد. شلوار های جین و لگ های اسکینی و جذب را فراموش کنید و به جای آن از شلوار های جین راسته یا کتان استفاده کنید که به پاهای تان نچسبد و لاغری پاهای تان را نشان ندهد.

مانتو و ژاکت های آزاد بپوشید

اگر بدن تان و بالا تن تان لاغر است، بهتر است که از مانتوهایی که کمی گشاد هستند انتخاب کنید و با شلوار راسته ست کنید. این ست تمامی اندام شما رو پوشش می دهد و نمی گذارد لاغری تان به چشم بیاد. کار دیگه ای هم که می توانید بکنید این است که روی لباس هایی که می پوشید، از ژاکت های حریر آزاد و گشاد استفاده کنید تا لاغری تان پوشیده شده و به چشم نیاید.

پیراهن های گلدار انتخابی ایده آل برای خانم های لاغر

پارچه گلدار برای افراد لاغر خیلی معجزه می کند و به خاطر شلوغی پارچه، توجه را از کلیت اندام بر می دارد و لاغری تان را می پوشاند. بهترین روش برای استفاده از این پارچه ها، پیراهن های گلدار است. پیراهن را می توانید کمی گشاد و آستین دار انتخاب کنید و دیگر هیچ نگرانی ای بابت دیده شدن اندام تان نداشته باشید.

خانم های ریز نقش شومیز های گشاد بپوشند

برای انتخاب شومیز بهترین کار این است که مدل های گشاد را انتخاب کنین. دقت کنین که مدل لباس گشاد باشد نه این که سایز بزرگ را انتخاب کنید. زیرا اینگونه بدتر لباس برای شما بزرگتر می شود و بد جلوه می کند. شومیز های رنگ روشن با پارچه های طرح دار که باعث شود توجه را به خودش جلب کند و لاغری تان را بپوشاند، می تواند خیلی موثر باشد. مدل های آستین کلوش که جدیدا مد شده برای این افراد خیلی کمک کننده است و می توانید از این شومیز ها بیشتر استفاده کنید.


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : 2nafare.com