جذابیت تان برای جنس مخالف، با این اشتباهات ساده کم می شود!!
برای همه افراد مهم است که مورد توجه قرار بگیرند یا به عبارتی در نظر دیگران جذاب به نظر برسند. در این مطلب نکاتی را به شما معرفی می نماییم که با رعایت آن ها می توانید بر جذابیت خود بیفزایید.

اشتباهات ساده ای که جذابیت شما را کم می کند

مطمئنا هر فردی دوست دارد که همیشه مرتب و جذاب به نظر برسد اما همیشه نقشه های ما برای خوش تیپ بودن به درستی پیش نمی رود. شما مجبور نیستید که ساعات زیادی را در مقابل آینه صرف رسیدگی به ظاهرتان کنید، همین که لباس تان تمیز و فیت تن تان باشد نصف بیشتر راه را رفته اید. تنها نکاتی می مانند که با رعایت آنها می توانید بر جذابیت تان بیافزایید.
در ادامه اشتباهات رایجی را که ممکن است از زیبایی ظاهرتان بکاهد، برایتان آورده ایم تا با رعایت آنها زیباتر از همیشه بدرخشید.

پوشیدن لباس های چروک از جذابیت تان کم می کند

پوشیدن لباس های چروک از جذابیت تان کم می کند

هیچ چیز بدتر از ترک کردن خانه با لباس های چروک نیست. در واقع اینطور به نظر می آید که تازه از تختخواب پاشده اید و بدون توجه به ظاهرتان، به سرعت خانه را ترک کرده اید. حتی اندکی چروک در لباس هایتان کل ظاهر شما را زیر سوال خواهد برد. از این رو چند دقیقه از وقت تان را صرف اتوکشی لباس هایتان کنید.

بیش از حد روی مد بودن از جذابیت تان کم می کند

این که روی مد باشید، اشکالی ندارد اما سعی نکنید که هر چه دیده اید را روی ظاهرتان کپی کنید. اگر دوست دارید که به روز باشید، سبک لباس پوشیدن خودتان را داشته باشید و تنها یکی از مدهای روز را به آن اضافه کنید. اینگونه هم در پول تان صرفه جویی خواهید کرد و هم استایل خاص خود را، که به شما نیز شخصیت می دهد، در لباس پوشیدن خواهید داشت.

ست کردن بیش از حد باعث کم شدن جذابیت تان می شود

ست کردن بیش از حد باعث کم شدن جذابیت تان می شود

ست کردن هم قانونی دارد. اگر چه شما می توانید سر تا پایتان را با لباس های تک رنگ ست کنید، اما زمانی که صحبت از لباس های طرح دار می شود، دیگر این قانون جایی ندارد. شما باید در پوشیدن لباس هایی با طرح های چشمگیر با احتیاط عمل کنید. به عنوان مثال اگر سر تا پایتان را لباس هایی با طرح های چهارخونه یا گلدار بپوشید، نه تنها زیبا نمی شوید، بلکه شلوغی آن توی ذوق هم می زند. در این شرایط بهتر است که از تونالیته های مختلف رنگی کمک بگیرید یا این که تنها یکی از لباس هایتان را طرح دار انتخاب کنید و بقیه را ساده بپوشید.

پوشیدن لباس های نخ کش شده از جذابیت تان کم می کند

حال که مرحله ست کردن لباس هایتان را پشت سر گذاشتید، زمان آن است که جزیی تر به لباسی که می خواهید به تن کنید، نگاهی بیاندازید. لباس های نخ کش شده می تواند کل زحمات شما را بهم بریزند. معمولا قسمت هایی از لباس مانند سر آستین، یقه، زانو یا زیر بغل زودتر از قیمت های دیگر لباس آسیب می بینند. از این رو آنها را با دقت بیشتری چک کنید تا ظاهرتان را تحت تاثیر قرار ندهند.

پوشیدن شلوار بلندتر از قد از جذابیت تان کم می کند

یکی دیگر از چیزهایی که می تواند ظاهر شما را شلخته نشان دهد، پوشیدن شلوار بلندتر از قدتان است. پیدا کردن شلواری که درست سایز شما باشد، کمی سخت است. از این رو بهتر است که پس از خرید شلوار، از خیاط تان بخواهید تا آن را سایز تن تان کند، در غیر این صورت کل ظاهرتان را تحت تاثیر منفی قرار خواهد داد.

استفاده بیش از حد زیور آلات از جذابیت تان کم می کند

استفاده بیش از حد زیور آلات از جذابیت تان کم می کند

یک گردنبند خاص، گوشواره های سنگین یا انگشتری بزرگ مطمئنا چشمگیر و جذاب خواهد بود اما اگر در این کار افراط کنید، نتیجه ای عکس خواهید گرفت. اگر چه استفاده از زیورآلات ظاهر شما را تکمیل می کند اما استفاده بیش از حد آن زیبایی تان را تحت تاثیر منفی قرار می دهد. یکی از کارشناسان مد و فشن می گوید که بهتر است در آن واحد بیش از 3 اکسسوری استفاده نکنیم زیرا موجب شلوغی بیش از حد می شود و هیچ زیبایی ندارد. به عنوان مثال اگر گردنبندتان بسیار توی چشم است، سعی کنید که باقی را ساده انتخاب کنید. در واقع ساده بودن خیلی بهتر از خطر شلخته به نظر رسیدن است.

پوشیدن کفش کتانی در مراسم رسمی

پوشیدن کفش کتانی در مراسم رسمی

اگرچه پای شما در کفش های کتانی بسیار راحت تر از کفش های دیگر است اما دلیل نمی شود که در هر موقعیتی آنها را به پا کنید. در واقع پوشیدن کفش های کتانی در برخی موقعیت ها، شما را مانند نوجوانانی که شیوه لباس پوشیدن نمی دانند، جلوه می دهد. ثابت شده که این اشتباه در میان آقایان رایج تر از خانم هاست. در هر صورت بهتر است که قبل از پوشیدن کتانی هایتان، موقعیت را به خوبی شناسایی کنید.

کثیف بودن کفش ها از جذابیت تان کم می کند

مطمئنا شما با لباس های کثیف خانه را ترک نمی کنید، اما آیا این موضوع در مورد کفش هایتان هم صادق است؟ اگر شما ساعات زیادی را صرف ست کردن لباس هایتان کرده باشید اما در نهایت کفش هایی کثیف به پا کنید، تمام زحمات تان را هدر داده اید. از این رو بهتر است همان قدر که برای لباس هایتان زمان می گذارید، به کفش هایتان نیز اهمیت دهید.

پوشیدن لباس هایی که فیت تن تان نیستند

پوشیدن لباس هایی که فیت تن تان نیستند

هیچ چیز بدتر از پوشیدن لباسی گشادتر یا تنگ تر از تن تان نیست. مهم نیست که شما در لباسی که به تن دارید احساس راحتی می کنید یا نه، لباس هایتان در هر شرایطی باید فیت تن تان باشد. در غیر این صورت هیچ زیبایی نخواهند داشت، حتی اگر هزینه زیادی را برای آنها پرداخت کرده باشید.

کیف دستی بزرگ از جذابیت تان کم می کند

کیف دستی بزرگ از جذابیت تان کم می کند

درست است که داشتن کیف دستی بزرگ که مقدار زیادی از وسایل تان در آن جا می شود، خوب است اما این مدل کیف ها برای هر موقعیتی مناسب نیستند. از آنجا که کیف دستی به عنوان یک اکسسوری می تواند به ظاهرتان زیبایی ببخشد، سعی کنید که آن را هوشمندانه انتخاب کنید. به عنوان مثال کیف های دستی بزرگ برای موقعیت های رسمی مانند مصاحبه های کاری یا میهمانی ها مناسب نمی باشند. بهتر است که به جای آن کیف های کوچک  و جمع و جورتر به دست بگیرید.

شیشه عینک کثیف

عینک از اکسسوری هایی ست که می توان به چهره شما جذابیت بیشتری ببخشد اما حواس تان باشد که شیشه آن را تمییز نگه دارید. از آنجا که افراد هنگام صحبت کردن، مستقیم به چشم های شما خیره می شوند، اگر شیشه عینک تان چرب یا خاکی باشد، بسیار به چشم می آید و توی ذوق می زند. بنابراین یک دستمال عینک به همراه داشته باشید و هر از چند گاهی شیشه عینک تان را تمییز کنید.


اگر می خواهید بیشتر بدانید : این ویژگی ها شما را برای جنس مخالف جذاب می کند!!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : ظاهری مردانه و زیبا با چند نکته مهم

اگر می خواهید بیشتر بدانید : رازهای جذابیت در اولین برخورد با جنس مخالف!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : اگر این خصوصیات را دارید، شما یک فرد خودشیفته هستید!!


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل