7 مد خسته کننده که برای شیک پوشی باید با آن خداحافظی کنید!
همه ی ما شیک پوشیدن و زیبا دیده شدن را دوست داریم. پوشیدن لباس های خسته کننده باعث کاهش جذابیت و انتخاب لباس همراه با مد روز نقش موثری در افزایش جذابیت ظاهری دارد. به این بهانه، چند نکته ساده برای همگام شدن با مد روز را در این مقاله برای شما گردآوری کردیم. با ما همراه باشید.

خداحافظی با مدهای خسته کننده

ترندهای فشن متفاوت هستند. بعضی از اون ها برای همیشه وارد دنیای مد می شوند اما بعضی هاشون هم بدون این که کسی متوجه بشود از دنیای مد خارج می شوند. بعضی از مدها به قدری جهانی و تکراری می شوند که دیگر از دیدن شان خسته می شویم. اما اکنون زمان خداحافظی با این مدها فرا رسیده چون بیشتر از این که جذابیت داشته باشند خسته کننده شدند. در ادامه مطلب به بررسی مدهای تکراری و خسته کننده ایی که باید با آن ها خداحافظی کرد می پردازیم:

بیشتر بدانید : ترفندهای شیک پوشی مخصوص خانم های 50 ساله!!

کیف کمری

 کیف کمری

کیف کمری یکی از مدهایی است که نظرها نسبت به آن متفاوت است. از نظر بعضی ها بسیار شیک و جذاب است اما از نظر بعضی دیگر شباهت زیادی به کیف دستفروش ها دارد. این کیف ها هنوز هم در سال ۲۰۱۸ مد هستند اما در فروشگاه ها خریدار زیادی ندارند. بهتر است به جای کیف های کمری یک کیف رو دوشی ساده استفاده کنید. مثل کیف های گرد کوچک.

 استایل پیژامه

 استایل پیژامه

اشتباه نکنید استایل پیژامه همان لباس های خواب خانگی نیست. بسیاری از سلبریتی ها با این استایل روی فرش قرمز ظاهر شده اند. اما بهتر است هر چه زودتر این استایل را برای همیشه به اتاق خواب برگردانیم. برازنده تر است به جای استایل پیژامه، کت و شلوار آزاد در هر طرح و رنگی دوست دارید استفاده کنید. ساده، راه راه و… همراه با کت و شلوار یک لباس ابریشمی نازک یا حریر بپوشید.

کیف ریش دار

کیف ریش دار

این سبک از کیف و کفش گرفته تا جلیقه و کت و شلوار به چشم می خورد. اگر تمام لباس هایتان را به این سبک انتخاب کنید ظاهر خوبی نخواهید داشت. چرا وقتی می توانید شیک باشید می خواهید مثل دیگران لباس بپوشید. به جای کیف های ریش ریش کیف های بافته انتخاب کنید و در مورد لباس ها لباس چین دار یا توری بپوشید.

گوشواره آویز منگوله

گوشواره آویز منگوله

یکی دیگر از مدهای امروزی گوشواره های آویز منگوله دار است. از نظر بعضی ها بیشتر شبیه آویزهای پرده است اما از نظر بعضی دیگر بسیار شیک و جذاب است. به جای گوشواره های آویز منگوله دار گوشواره های بلند در شکل ها و اندازه های متفاوت استفاده کنید.

عینک آویاتور

عینک آویاتور

عینک آویاتور در سال ۱۹۳۷ توسط برند ریبن طراحی شده است و تا ۴ سال گذشته یکی از تاپ ترین مدل ها در بین عینک های آفتابی بود. این روزها عینک های لبه تیز طرفداران زیادی دارند که در انتخاب اندازه، شکل و رنگ آن ها آزاد هستید.

جین گلدوزی شده

جین گلدوزی شده

سال گذشته طراحان در هر چیزی گلدوزی به کار می بردند. از جمله شلوار، ژاکت، لباس، کفش و کلاه. اما زمان خداحافظی با این ترند فرا رسیده است. اگر علاقه زیادی به این سبک لباس های گلدوزی شده دارید آن ها را هنگام سفر یا پیک نیک های خارج شهرمی توانید استفاده کنید. لباس های جین ساده بپوشید.

کلاه لبه پهن

کلاه لبه پهن

یکی دیگر از ترندهایی که طرفدار زیادی هم دارد کلاه های لبه پهن و موجدار است و کمتر کسی می تواند از این مدل کلاه ها دست بکشد. به جای کلاه لبه پهن کلاه کاپیتانی یا کلاه هایی با لبه های باریک بپوشید.


بیشتر بدانید : بهار امسال چه رنگ هایی بپوشیم؟ معرفی رنگ‌ های ترند بهار 2021

اگر می خواهید بیشتر بدانید : 5 مدل عینک که هیچ وقت از مد نمی افتند!!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : مد های مراسم عروسی 2018 که عروس خانم ها باید بدانند!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : 5 لباس ملانیا ترامپ که مورد توجه طراحان لباس دنیای مد قرار گرفت

اگر می خواهید بیشتر بدانید : 12 مدل لباس برتر در دنیای مد که توسط دیور طراحی شده است

 
گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع: زندگی ایده آل