شلوار جین سفید، 9 مدل پیشنهادی برای تابستان 2018
شلوار جین سفید یکی از بهترین مدل های شلوار برای تابستان است، اما به دلیل روشن بودن رنگش ممکن است شما را چاق تر از چیزی که هستید نشان دهد. به همین بهانه 9 مدل شلوار جین سفید تابستانی را به شما پیشنهاد می دهیم

بهترین مدل های شلوارجین سفید برای تابستان

شلوار جین سفید یکی از ملزومات پوشش برای بهار و علی الخصوص تابستان است. نکته مهم در انتخاب شلوار جین این است که بدانید با توجه به فرم بدن تان چه مدل شلوارجینی انتخاب کنید، زیرا شلوار جین سفید به دلیل رنگی که دارد شما را کمی چاق تر نشان می دهد. در این مقاله 9 مدل شلوار جین سفید تابستانی را به شما پیشنهاد می دهیم.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : 7 نکته مهم در پوشیدن شلوار جین که نمی دانستید

شلوار جین سفید از بالا گشاد با لبه های ریشه دار
شلوار جین سفید از بالا گشاد با لبه های ریشه دار

این شلوار جین مناسب کسانی است که پاهای چاقی دارند و بهتر است با صندلهای تخت تابستانی ست کنید و باید قد شلوار کمی بالاتر از قوزک پاهای تان باشد.

شلوار جین سفید پاچه گشاد
شلوار جین سفید پاچه گشاد

این مدل شلوار جین هم به دلیل گشاد بودن پاچه ها از زانو به پایین بیشتر مناسب کسانی است که در قسمت ران های شان اضافه وزن دارند. همچنین این مدل شلوار جین  به دلیل دارا بودن پاچه های گشاد برای روزهای گرم تابستان بسیار مناسب است. این مدل شلوار جین باید بلند باشد و ان را با کفش های تابستانی لژدار ست کنید.


شلوار جین سفید فیت بدن
شلوار جین سفید فیت بدن

این مدل شلوار جین بیشتر مناسب کسانی است که پاهای باریکی دارند و بهتر است قد این شلوار جین هم کمی بالاتر از قوزک پای تان باشد. این مدل شلوار جین را میتوانید با کفش های پاشنه بلند ست کنید.


شلوار جین سفید فاق بلند
شلوار جین سفید فاق بلند

این مدل شلوار جین در قسمت باسن کمی گشاد است و بیشتر برای کسانی است که در این قسمت چاق هستند. همچنین به دلیل دوختی که این مدل شلوار جین دارد بسیار راحت بوده و برای کار کردن در روزهای گرم تابستان بسیار مناسب است. بهتر است این شلوار را با کفش های اسپرت ست کنید.


شلوار جین سفید فاق کوتاه چسب
شلوار جین سفید فاق کوتاه چسب

این مدل شلوار جین مخصوص دختر خانم های نوجوان است که اندام های متناسبی دارند. بهتر این این مدل شلوار جین را با کفش های کتانی و آل استار ست کنید.

شلوار جین سفید کوتاه ( برمودا )
The-Best-White-Jeans-To-Live-In-This-Summer06.jpg

این مدل شلوار جین سفید بیشتر برای میهمانی ها و دور همی های دوستانه در فصل تابستان و یا برای قدم زدن در کنار دریا مناسب است.

شلوار جین سفید اسپرت
شلوار جین سفید اسپرت

اگر شما مادر چند فرزند هستید و در دوران میان سالی هستید، این مدل شلوار جین سفید یکی از بهترین پیشنهادها برای شما است.این مدل شلوار جین را هم باید با کفش های اسپرت مناسب سن تان ست کنید.

شلوار جین سفید کلاسیک
شلوار جین سفید کلاسیک

این مدل شلوار جین سفید تقریبا برای تمامی سنین مناسب است و تنها نکته مهم آن این است که کسانی باید این شلوار را انتخاب کنند که هیچ اضافه وزنی در قسمت پاهای شان نداشته باشند.

 

شلوار جین سفید کاغذی
شلوار جین سفید کاغذی

شلوار جین کاغذی سفید یکی از بهترین انتخاب ها برای روزهای گرم تابستان است. این مدل شلوار جین را با یک صندل ساده تابستانی و یک بلوز نخی خنک ست کنید.



اگر می خواهید بیشتر بدانید : شلوار جین زنانه منگو برای خانم های سایز بزرگ

اگر می خواهید بیشتر بدانید : شلوار جین را چگونه با کفش های بهاری ست کنیم؟

اگر می خواهید بیشتر بدانید : شلوار جین مناسب اندام شما اینجا است، با ما همراه شوید!



تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ