رتبه لباس لیلا حاتمی در جشنواره کن
لیلا حاتمی یکی از بازیگرانی بود که در جششنواره کن cannes شرکت کرده بود و لباس اش در بین 10 لباس برتر در این مراسم اعلام شد.

مدل لباس لیلا حاتمی در جشنواره کن Cannes

لباس لیلا حاتمی که روزهای اخیر در محافل بین المللی و از جمله در فستیوال کن نامش مطرح و بسیار مورد توجه رسانه های دنیا بود، از سوی یکی از مهم ترین مراکز لباس و مد دنیا به عنوان یکی از 10 لباس برتر مراسم فرش قرمز اختتامیه کن انتخاب شد.

به نوشته وب سایت مرکز ورلدفشن ترندز در حالی که صدها بازیگر مرد و زن مشهور در این مراسم حضور داشتند، 10 نفر بیش از سایرین درخشیدند. در لیستی که این موسسه منتشر کرده، نام شریل کول، پاس وگا، نیکول کیدمن، چن تینگ جیا، کامیلا آلوز، دایانا کروگر، اوا لانگریا، لیلا حاتمی، فریدا پینتو و کریسچن استورات دیده می شود. لباس های لیلا حاتمی با طراحی و نظارت طراح ایرانی شیبا امیرسرداری در خیاطخانه لیلا لطیفی در ایران تولید شده اند و زیورآلات او نیز به لطف مریم مظفریان طراحی و ساخته شده اند. در این باره، پرس تی وی با چاپ تصویر لیلا حاتمی در مراسم اختتامیه فستیوال کن نوشت که بازیگر مطرح ایرانی که فوق العاده به زبان فرانسه مسلط است، جایزه‌ بزرگ کن  Grand Prix  را به “متئو گارونه” کارگردان فیلم «واقعیت» اهدا کرد.

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : عطر لیلا حاتمی در فرانسه رونمایی شد + عکس

 

مدل لباس لیلا حاتمی در جشنواره کن Cannes

مدل لباس لیلا حاتمی در جشنواره کن Cannes

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : caffecinema.com