شاید یکی از برترین های لیست ما و از بانمک ترین بچه ها، پسر دوم دیوید بکهام و ویکتوریا بکهام باشد.

بچه های افراد معروف به اندازه والدینشان شناخته شده هستند. در اینجا لیستی از ستاره های کوچکی ارائه می کنیم که دنیا را شیفته خود کرده اند. 
 
سوری کروز Suri Cruise
 دختر تام کروز و کتی هولمز که کفش و لباس های زیبا و حسادت برانگیزش همیشه تیتر روزنامه ها و مجله های مختلف است. در مجله گلامور Glamour نام او به عنوان شیک پوش ترین زن معرفی شد. جدای از بحثهایی که در مورد زودهنگام بودن این تعریف و تمجیدها وجود دارد باید بگوییم کاری از دست ما ساخته نیست جز اینکه هر لباسی که این دختر زیبا می پوشد و یا هر کاری که می کند را تحسین کنیم. 

 



شیلو جولی پیت  Shiloh Jolie Pitt
شیلو یکی دیگر از دخترانی است که از لحظه تولد همیشه در رسانه ها از او نام برده می شود. در هنگامه بحثهایی که در مورد مثلث براد پیتر - آنجلینا جولی –  آنیستون وجود داشت شیلو به دنیا آمد و باعث استحکام روابط آنجلینا و براد پیت شد. 
 
 



کیان راجکاپور  
Kian Raj Kapoor
پسر کاریشما کاپور است. خانواده کاپور برای جشن تولد دو سالگی کیان به شهر زیبای گوا در جنوب غربی هند سفر کردند. در این جشن خانودگی بسیاری از هنرپیشه های سرشناس این خانواده بزرگ مانند ببو ( خاله کیان ) ، بابیتا (مادربزرگ کیان ) و نیتو نیز حضور داشتند. 

 



رومئو بکهام  Romeo Beckham
شاید یکی از برترین های لیست ما و از بانمک ترین بچه ها، پسر دوم دیوید بکهام و ویکتوریا بکهام باشد. پسر این والدین آلا مد میراث دار آن چیزیست که پدر و مادرش برایش گذاشته اند. رومئو در مجله GQ در رتبه بیستم خوش پوش ترینها قرار دارد. 

 



هارلو وینتر مادن Harlow Winter Madden
هارلو بارها به عنوان بانمک ترین فرزند افراد معروف نام گرفته است و دلیل آن هم معلوم است. از سر و وضع آلامد و موهای زیبایش گرفته تا لپ های خوردنی اش، هارلو هرچه که برای یک مانکن زیبا لازم است را دارد. 

 



آراو  Aarav  
آروا نه ساله یکی از فعالین کمپین مبارزه با گرم شدن جهان است. خیلادی  Khiladi  پدر او، هنرپیشه معروف بالیوود است و علی رغم مشغله ای که دارد وقت زیادی را صرف بودن با آراو می کند. آیا این پسر با استعداد در آینده جای پدرش را خواهد گرفت؟ 

 




کینگستون و زوما روزدال  Kingston and Zuma Rossdale
همانطور که از عکس پیداست این دو نفر کوچکترین بچه های لیست ما هستند. کینگستون به خاطرسبک مو و عینک آفتابی اش معروف است و برادر کوچکترش زوما دارد کم کم جا پای او می گذارد. 

 



ماکس و امی آنتونی Max and Emme Anthony
این دو تا دوقلوهای جنیفر لوپز و مارک آنتونی هستند که با شرکتهای بزرگی برای تبلیغات محصولاتشان قرارداد دارند، آنها هم اکنون در سان ست بولوار بیلبورد تبلیغاتی مخصوص به خودشان را دارند. از زندگی شخصیشان گرفته تا آنچه در محافل عمومی نقل می کنند به نظر هر کاری که می کنند بر روی مردم تاثیر گذار است و این علاقه و حمایت است که هر کاری که این دو بچه می کنند را توجیه می کند. 

 



راوینا Raveena

مادر خوشبخت رانبیر و راشا است. او عاشق دو فرزندش است و در مورد شیطنتهای شان داستان سرایی های زیادی می کند. به نظر می رسد راز تناسب اندام این ستاره دویدن دنبال بچه های بازیگوشش است! 

 



سرافینا افلک Seraphina Affleck
سرافینا افلک تازه دو سالش شده و جدای از خواهر بزرگترش با همین سن کم کلی مطلب و گزارش در موردش در رسانه ها منتشر شده است. در حقیقت ، او در سال 2010 جایگاه سوم  در محبوب ترین بچه معروف در سومین مراسم سالانه انتخاب خوانندگان را به خود اختصاص داد. 

 



تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ


مطالب پیشنهادی :

مجموعه عکس های پشت جلد مجلات آنجلینا جولی
 

جدیدترین مدل چنل معرفی شد!
 

این بارفرش قرمز آیشواریا رای متفاوتی را تجربه می کند


لباس عروسی که کریستین دیور طراحی کرد


جدیدترین مدل های روسری پیر گاردین