اولین گزارش متنی تصویری از پوشش ستارگان در مراسم افتتاحیه سی و دومین جشنواره فیلم فجر: خوب ها و بدها
شب گذشته افتتاحیه سی و دومین جشنواره فیلم فجر، با حضور ستارگان و هنرمندان سینما در برج میلاد برگزار شد. پیشتر گزارش های متنی و تصویری کافه سینما از این شب را دیده اید، اکنون سرویس مد کافه سینما، گزارشی از پوشش ستارگان و هنرمندان در شب افتتاحیه، برای شما علاقه مندان به دنیای مد، تدارک دیده است.


 به نظر می رسد کاپ و شنل، انتخاب مناسبی برای خانم های هنرمند است. شیک و متفاوت.


یکی از جذابیت های مد زمستان، استفاده از تزییناتی چون شال گردن است. ما شال پیمان معادی و هماهنگی آن را با پالتویش دوست داریم.  ولی به نظر می رسد، شال آقای فروتن، هماهنگی زیادی با لباس ایشان ندارد. شاید برای این مجلس بیش از حد اسپرت به نظر می رسد.


مشکی و قرمز، قهوه ای و نارنجی، ترکیب رنگ های زیبایی است که به دلیل گرم بودن رنگ های قرمز و نارنجی، جلوه ی زیبایی، به خصوص در عکس ها دارد.  با نگاهی به این تصاویر، به نظر می رسد اگر رنگ های گرم چون قرمز و نارنجی، به عنوان تزیین لباس اصلی به کار رود، حاصل کار شیک تر و زیباتر جلوه می کند.

 
به نظر می رسد که مدتی است سبیل گذاشتن در میان هنرمندان باب شده است. ما در این دو تصویر هارمونی لباس پژمان بازغی را دوست داریم. ترکیب طیف های مختلف رنگ قهوه ای ظاهری شیک و اصیل پدید آورده است.


همانطور که پیشتر هم گفتیم لباس مشکی همیشه بهترین گزینه برای مراسم رسمی است. ترکیب آن با رنگ طلایی سالهاست که در دنیای فشن از طرفداران زیادی برخوردار است. نکته ای که در این تصاویر به نظر می رسد، کلید طلایی دنیای مد است: اولین اصل برازندگی، سادگی است. در این تصاویر مشاهده می کنید ترکیب یک مانتوی ساده طلایی و تزیینات مشکی، در عین سادگی، جلوه بیشتری از ترکیب النگوهای طلایی و دکمه های آستین مانتوی خانم بیات دارد.



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : caffecinema.com



مطالب پیشنهادی :
پوشش های مختلف هنرمندان هالیوودی در مراسم SAG
پوشش های مختلف هنرمندان باردار هالیوودی در گلدن گلوب 2014
افراد مشهور هالیوودی و حمایت فرزندانشان از آنها!
لباس جدید کیت میدلتون Kate Midelton در مراسم خیریه
مجله FSHN ، برای اولین بار عکس های مد و فشن ایرانی را در سرمقاله اش چاپ کرد