لباس‌های متفاوت بازیگران عصبانی نیستم در جشنواره برلین 2014 + عکس
فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» دومین فیلم بلند سینمایی رضادرمیشیان است که به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در شصت و چهارمین جشنواره برلین به نمایش درآمده است. باران کوثری در جشنواره برلین 2014 با لباس...
رضا درمیشیان (کارگردان)، باران کوثری و نوید محمدزاده بازیگران فیلم «عصبانی نیستم» این روزها با پوششی متفاوت که رضا ندیمی آن را طراحی کرده است در جشنواره‌ فیلم برلین حضور دارند.

فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» دومین فیلم بلند سینمایی رضادرمیشیان پس از «بغض» است که به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در شصت و چهارمین جشنواره «برلین» به نمایش درآمده است.

«عصبانی نیستم!» داستان نوید ، دانشجوی ستاره‌دار و اخراجی است که برای فراهم آوردن حداقل شرایط زندگی در رویارویی با بی‌اخلاقی‌های جامعه با خود تمرین می‌کند تا «عصبانی» نباشد و در تلاش است تا دختر مورد علاقه‌اش «ستاره» را از دست ندهد...


باران کوثری و نوید محمدزاده نقش‌های اصلی این فیلم مستقل را بازی می‌کنند که فیلمبرداری آن در بیش از 60 لوکیشن مختلف از شمالی‌ترین تا جنوبی‌ترین نقطه تهران صورت گرفته است.

نوید محمدزاده و باران کوثری برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ جشنواره‌ی فیلم فجر بودند.

در سایر بخش‌ها از جمله بهترین جلوه‌های ویژه بصری امیر سحرخیز و کامران سحرخیز، بهترین صدای فیلم برای صدابردار: نظام‌الدین کیایی/ صداگذار: محمدرضا دلپاک و بهترین تدوین برای هایده صفی‌یاری فیلم «عصبانی نیستم» نامزد دریافت سیمرغ بوده است.

دقایقی از اختتامیه‌ جشنواره‌ی فجر سپری شده بود که دست‌اندرکاران جشنواره‌ اعلام کردند که تهیه‌کننده فیلم به خاطر حاشیه‌ها و برای حفظ آرامش سینما،فیلمش را از رقابت خارج کرده است.



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : isna.ir



مطالب پیشنهادی :
مجله مد آمریکایی آقایان "GQ" در سال 1348 عکس هایی از ایران منتشر کرد
لباس و جواهرات Taylor Swift در میهمانی شب گلدن گلوب 2014
پوشش های مختلف ستارگان هالیوودی بر روی اولین فرش قرمزی که در سال 2014 برگزار شد
رتبه بندی لباس های هنرمندان مرد هالیوودی در گلدن گلوب 2014
عکس‌های هافینگتن پست از خانم‌های ایرانی