مراسم عروسی عروسی جانی دپ و آمبر هرد ماه پیش در یک مجلس کانلا خصوصی برگزار شد.

جانی دپ و امبر هرد اوایل ماه پیش با حضور 50 نفر از اعضای خانواده و دوستان ازدواج کردند اما هواداران آنها باید تا امروز منتظر می ماندند تا بتوانند اولین تصاویر مراسم عروسی زوج محبوبشان را تماشا کنند. 

این زوج خوشبخت در ساحل زیبا و رومانتک باهاماس با درختان استوایی که در جزیره شخصی جانی دپ قرار دارد، در کنار هم قرار گرفتند.
در این تصویر امبر هرد با لباس شب بلند و تور عروسی زیبا که توسط استلا مک کارتنی طراحی شده بود، در زیر سایه بان مزین به گلهای سفید قرار گرفته است .

 

jd05.jpg

 


در همین تصویر جان 51 ساله که 11 سال پیش تکه ای از بهشت را در Little Hall's Pond Cay، خریداری کرد، کت رسمی سفید و شلوار مشکی پوشیده است.
ساقدوش امبر لباسی به رنگ صورتی روشن بر تن داشته و نزدیک به این زوج مشهور تنها با چند متر فاصله از دریا و نیز جک (پسر جانی) ایستاده است.

 

jd02.jpg


جزیره شخصی جانی بهشت استوایی است. مهمانان عروسی تعطیلات شگفت انگیزی را در آنجا گذراندند که با مراسم رومانتیک عروسی در ساحل پایان یافت.
میهمان ها در ساحل به تفریح پرداخته و از شنا در اقیانوس و نیز غذاهای محشر سراشپز شخصی، بسیار لذت بردند. به نظر میرسد همه بهترین لحظات زندگی شان را سپری میکردند.

 

jd04.jpg

 

 

امبر و جانی که در سال 2011 در فیلم خاطرات عجیب ( The Rum Diary ) یکدیگر را ملاقات کردند، ازدواج رسمی شان را پیش از پرواز به باهاماس در 3 فوریه در لوس آنجلس انجام دادند.

داماد در اولین دیدار نام این مکان را ساحل امبر گذاشت. یکی از مهمانان می گوید هدف از گرد هم آمدن در ساحل امبر برگزاری مراسم نیمه رسمی بود.
همچنین گفت: آرایش مو و چهره را خود امبر انجام داد و جانی مثل همیشه خونسرد بود . از چهارشنبه که آنها رسما زن و شوهر شدند، واقعا پیوند عمیقی بینشان ایجاد شده است.

این زوج میخواستند آخر هفته را با دوستانشان در ساحل بگذرانند چون عاشق این جزیره بودند و دوست داشتند این بخش همیشگی از زندگی مشترکشان باشد.
مهمانان این مراسم پل بتانی، همبازی داماد در فیلم مردکای " Mortdecai " و نیز فرزند دیگر جانی دپ ، دختر لیلی رز (حاصل رابطه او با ستاره فرانسوی ونسا پارادیس (Vanessa Paradis)) بودند.

 

jd03.jpg

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ