لباس ستارگان هالیوودی حاضر در مراسم کن چگونه حاضر می شود؟
هر ساله ستارگان هالییودی برای حاضر شدن در مراسم کن در اتاق مخصوصی حاضر می شوند که به آن اصطلاحا اتاق امرجنسی می گویند. اتاق امرجنسی فرش قرمز کن همیشه پر از ماجرا است.

هتل مارتینز Martinez در شهر کن فرانسه و در بلوار de la Croisette و مشرف به خلیج کن و دریای مدیترانه واقع شده است. این هتل سابقه طولانی در مهمان نوازی داشته و از نظر معماری یکی از بهترین هتل های دنیاست.
هتل مارتینز Martinez یکی از لوکس ترین هتل های اروپایی است که دارای 409 اتاق بسیار لوکسمخصوص میهمانان خاص و 27 سوئیت و پنت هاوس است.

 

هتل مارتینز کن

هتل مارتینز کن

 

برای سال های سال، اتاق شماره 331 هتل مارتینز Martinez ، یکی از لوکس ترین سوئیت های این هتل پنج ستاره بوده است.

 

لباس ستارگان هالیوودی حاضر در مراسم کن چگونه حاضر می شود؟ 1

لباس ستارگان هالیوودی حاضر در مراسم کن چگونه حاضر می شود؟ 2

 


اما طی مدتی که جشنواره فیلم کن برگزار می شود، این اتاق، به اتاق امرجنسی تبدیل شده است، اتاقی که بازیگران مشهوری مانند نائومی واتس Naomi Watts و نیکل کیدمن می توانند پیش از به نمایش درآمدن نخستین فیلم شان در جشنواره کن به آنجا بروند و لباس شان را عوض کنند یا اگر مشکلی برای لباس شان پیش بیاید درصدد اصلاحش برآیند.

 

لباس ستارگان هالیوودی حاضر در مراسم کن چگونه حاضر می شود؟ 3

 

امسال مزون فرانسوی الی ساب Elie Saab سوئیت شماره 331 را اشغال کرده است؛ و آن را با جامه داران، دستیاران و خیاط هایی که ذهن شان مملو از ایده های مد روز است، پر ساخته است.
امیلی لژاندر گیومو Emilie Legendre Guillaumaud ، مدیر ارتباطات الی ساب Elie Saab در این باره می گوید: «همیشه ماجرایی در آنجا وجود دارد. امسال ما اینجا لباس به تن نائومی واتس، لی سیدوکس، سونام کاپور و آیشواریا رای کرده ایم». 

 

لباس ستارگان هالیوودی حاضر در مراسم کن چگونه حاضر می شود؟ 4

 

او در ادامه می گوید، به طور طبیعی روز آخر بیشترین اتفاق ها خواهد افتاد زیرا بازیگرهای خانم که برنده جایزه ای شده اند، بدون این که انتظار داشته باشند، فراخوانده می شوند.  مانند اتفاقی برای برنیس بژو Berenice Bejo افتاد، او که فیلم "هنرمند" را بازی کرده بود باید در جشنواره کن سال 2013 خود را بسیار سریع به پاریس می رساند. گیومو ادامه می دهد: « او دقیقاً در دقیقه آخر پیش از برگزاری مراسم رسید و ما باید لباس مناسب برای او تهیه می کردیم. کاری که استرس بسیار بالایی داشت ». 

در نزدیکی مارتینز Martinez ، در فاصله نیم مایلی- از محل برگزاری فستیوال کن، یک مکان فوق العاده وجود دارد. بازیگران زن می توانند با لیموزین هایی که برای شان آماده شده و با لباس های پر زرق و برق خود در این محل گردش کنند؛ تماشاچی ها نیز با اشتیاق از آنها استقبال می کنند بدون این که بدانند آنها پیش از رسیدن به این وضعیت چه اتفاقاتی را پشت سر گذاشته اند.

لژندر گیومو Emilie Legendre Guillaumaud تعریف می کند که چه طور با شتاب و سرعت در آخرین دقایق پیش از آغاز مراسم،  ژانگ زی یی Zhang Ziyi  بازیگر چینی را آماده کردند. او می گوید: «همه جایگزین ها مورد نیاز بودند بنابراین ما فقط می توانستیم لباس او را ببریم و طراحان مدتی طولانی روی آن کار کردند».

گاهی اوقات تیم اتاق امرجنسی مجبور می شوند به کاخ محل برگزاری جشنواره بروند تا لباس ها را در همان حالت برای بازیگران بدوزند. این شرایط برای اعضای هیئت داوران جدی تر است زیرا محلی که آنها در آن حضور دارند به دور از استرس و جمعیت است.

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ