آنا نیکول اسمیت Anna Nicole Smith یک بازیگر و مدل آمریکایی است که در سن 39 سالگی درگذشت. آنا نیکول اسکیت در مدت زمان عمرش، زندگی پر فراز و نشیبی داشت.

زندگی نامه آنا نیکول اسمیت Anna Nicole Smith، از تولد تا مرگ 

 

ویکی لین مارشال Vickie Lynn Marshall در سال 1967 به دنیا آمد. همگان او را با نام آنا نیکول اسمیت Anna Nicole Smith می‌شناسند. او یک بازیگر و مدل امریکایی بود. او در تگزاس بزرگ شد و هنگامی که 17ساله بود مدرسه را ترک کرد و در همان سن با پسر مورد علاقه اش ازدواج کرد!

ازدواج دوم آنا نیکول اسمیت Anna Nicole Smith

اما نکته عجیب در مورد این زن، ازدواج دومش می‌باشد؛ ازدواج با یک تاجر نفت! اما مسئله اصلی تفاوت سنی 63 ساله آنها بود!! پس از این ازدواج بود که شایعات بسیار زیادی بوجود آمد که او بخاطر پول، خودش را به این پیرمرد فروخته است و...
درسال 1991 هوارد مارشال، این پیرمرد پولدار، آنا اسمیت Anna Smith را ملاقات می‌کند و رابطه‌شان آغاز می‌شود. آنها دوسال بایکدیگر در ارتباط بودند و در این مدت پیرمرد بارها از آنا خواستگاری می‌کند اما هربار جواب منفی می‌شنود.

 

anne_smith_02.jpg

 

سرانجام این درخواست‌ها باعث می‌شود که آنا در سال 1993 از همسرش جدا شده و در سال 1994، آنا 26 ساله با مارشال 89 ساله ازدواج می‌کند. آنا اسمیت بارها ادعا کرده بود که پول اصلا برایش اهمیتی ندارد و فقط بخاطر علاقه‌اش به مارشال با او ازدواج کرده است.

مراسم ازدواج آنا اسمیت Anne smith با دامادی که حتی توان ایستادن ندارد

مراسم ازدواج آنا اسمیت Anne smith با دامادی که حتی توان ایستادن ندارد!

مراسم ازدواج آنا اسمیت Anne Smith با پیرمردی که 63 سال از خودش بزرگتر است

مراسم ازدواج آنا اسمیت Anne Smith با پیرمردی که 63 سال از خودش بزرگتر است

 

13ماه بعد در سال 1995 مارشال می‌میرد و آنا اسمیت با کلی ثروت که  از شوهرش به ارث رسیده باقی می ماند. خانواده این پیرمرد میلیاردر بعد از فوتش از او شکایت می کنند ولی در نهایت تمام ثروت به آنا اسمیت به عنوان همسر قانونی مارشال می رسد.

 

آنا نیکول اسمیت Anna Nicole Smith و دخترش

آنا نیکول اسمیت Anna Nicole Smith و دخترش

 


آنا اسمیت بعد از مرگ پسر 20 ساله اش دچار افسردگی و بحران روحی شدیدی شد و به خاطر جراحی زیبایی که انجام داده بود در بدنش احساس درد بسیاری داشت. همین دو عامل باعث شد او به تزریق مورفین روی آورد . آنا اسمیت چندان خوش شانس نبود چرا که در سال 2007 در حالی که 39 سال داشت از دنیا می رود.
علت مرگ او مصرف بیش از حد دارو بوده است که باعث اووردوز وی شده بود.

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ