گران قیمت ترین ساعت های الماس زنانه در دنیای مد
ساعت  مچی یکی از زیورآلاتی است که خانم ها به آن علاقه بسیاری دارند. در این مقاله 5 تا از گران قیمت ترین ساعت های الماس زنانه را معرفی می کنیم.

5 ساعت گران قیمت در دنیای مد

برای روز مادر چه هدیه ای به مادر خود تقدیم کرده اید؟ در آخرین سالگرد ازدواج خود چه هدیه ای دریافت کردید؟ ساعت مچی یکی از محبوب ترین هدایایی است که ما ترجیح می دهیم برای عزیزانمان تهیه کنیم. با توجه به اهمیت این هدیه ی ارزشمند فشن لیدی ( Fashion lady ) پنج عدد از گران قیمت ترین و پر هزینه ترین ساعت های الماس دنیا را برای زنان معرفی می کند.

 

انفجار بزرگ الماس در ساعت هوبلو Hublot - قیمت 5 میلیون دلار

انفجار بزرگ الماس در ساعت هوبلو Hublot - قیمت 5 میلیون دلار

در 32 سالی که این شرکت تاسیس شده است این یکی از با ارزش ترین ساعت هایی است که تا کنون تولید شده است.
در زیر چیزی که باعث شده ما به آن انفجار الماس بزرگ ساعت بگوییم و باعث شده این ساعت یکی از گران قیمت ترین ساعت های الماس زنان شود را بررسی می کنیم.
صفحه 1.73 اینچی ( 4/5 سانتی ) آن از طلای سفید 18 عیار ساخته شده و دور آن با 302 الماس محسور شده است. داخل صفحه هم طلای 18 عیار با 179 قطعه ریز الماس دیگر پوشانده شده است. بند آن نیز با طلای 18 عیار و 782 الماس دیگر ساخته شده است. 6 زمرد خوش برش نیز که وزن هر کدام از آن 3 قیراط است در این ساعت استفاده شده است. طلای سفید 18 عیار 1.06 قیراط الماس رز برش و 12 قطعه الماس کوچک تاج این ساعت را خیره کننده کرده است.
در کل، در ساخت این ساعت 1282 قطعه الماس، بیش از 100 قیراط قطعات کوچک الماس استفاده شده است .

 

 

ساعت گردبار کریستال Jacob & Co - قیمت 720،000 دلار

ساعت گردبار کریستال jacobandco - قیمت 720،000 دلار

دومین ساعت گران قیمت این لیست محصول jacobandco می باشد و آن مدل گردبار کریستال می باشد که چند سال پیش طراحی و تولید شده است. با این حال، این ساعت به طور مداوم به روز رسانی شد تا در نهایت با برچسب قیمت 720،000 دلار عرضه شد.
این نوع ساعت دست ساز از 750 قسمت تشکیل شده و شامل 17 نگین و 7 قطعه ی متحرک است که در زیر صفحه و اسکلت آن در کنار هم پیچیده شده اند.
این قطعات ریز بین کریستال و یاقوت کبود قرار گرفته اند. یاقوت کبود این حس را به بیننده القا میکند که گویی قطعات در فضا معلق هستند. این ساعت قطعا چشم نواز است. برای صنعتگران ماهر و ساعت سازان شرکت jacobandco تقریبا 2000 ساعت برای حکاکی و ساخت این ساعت زمان برده است. با توجه به پیچیدگی ساخت این ساعت، سالانه تنها چند تا از این ساعت ها ساخته می شود.

 

 

 

امگا – ساعت الماس صور فلکی - قیمت 708،742 دلار

امگا – ساعت الماس صور فلکی - قیمت 708،742 دلار

این ساعت مچی نفیس الماس زنانه به قیمت 708،742 دلار در بوتیک امگا در ژنو موجود است. این ساعت امگا با 30 قیراط الماس زرد کم رنگ ساخته شده است. بند آن با 146 الماس ریز ساخته شده است. قاب آن با طلای 18 عیار سفید و الماس پوشانده شده است. امگا متعلق به گروه سواچ Swatch است.

 

 

 

richard-mille-caliber-rm-019-celtic-knot-tourbillon.jpg

 

ساعت کالیبر ریچارد مایل Richard Mille Caliber، مدل RM 019 - قیمت 465،000 دلار

قیمت 465،000 دلاری این ساعت آن را تبدیل به یکی از گران قیمت ترین ساعت های زنانه ی دنیا تبدیل کرده است. این ساعت با طلای سفید 18 عیار در ابعاد 45 میلی متر و 38.2 میلی متر و 12.25 میلی متر ساخته شده است. اسکلت آن با بند سیاه آن و اهرم تنظیم ساعت از ویژگی های مجلل این ساعت می باشند.
بعد از این ساعت شگفت انگیز از تولید کنندگان آن درخواست برای تولید ساعت های مردانه از این گروه شده است.
نگین عقیق سیاه استفاده شده در صفحه ی این ساعت سنگی خاص است که انرژی های مضر را دفع و به کانال زمین بر می گرداند.

 

 

ساعت Patek Philippe Twenty  – قیمت 285،500 دلار

 

ساعت Patek Philippe Twenty  – قیمت 285،500 دلار

ساعت با ابعاد متوسط که با الماس کوهی کالیبر E 15 ساخته شده است.
این ساعت مچی الماس گران قیمت با الماس و طلای 18 ساخته شده است. تاج آن با الماس 0.05 قیراطی ساخته شده است. این ساعت مقاوم در برابر آب تا عمق 30 متر است .

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ