مدل عینک تان را به پیشنهاد ستارگان هالیوودی انتخاب کنید
مدل های مختلفی برای عینک در دنیای مد و ستاره ها وجود دارد. ما در اینجا چند نمونه از بهترین مدل های عینک به پیشنهاد و انتخاب ستارگان هالیوودی را گردآوری کرده ایم.

مدل های مختلف عینک به پیشنهاد ستارگان هالیوودی

هر ستاره ای شیوه لباس پوشیدن خاص خود را دارد. به عنوان مثال برخی ستاره های هالیوود از عینک های مدل داری استفاده می کنند طوری که تب آنها به دیگران نیز سرایت کرده است. ما در اینجا نام ستاره هایی  را که عینک هایشان وارد دنیای مد شد، به شما معرفی می کنیم.

 

 

مدل عینک تینا فی Tina Fey

مدل عینک تینا فی Tina Fey

تینا فی بازیگر فیلم های کمدی و نویسنده مشهور آمریکایی است. دیدن او بدون عینک مثل رفتن به مدرسه بدون معلم است. اصلا تصورش هم سخت است که او را بدون عینک ببینیم. تینا فی چهره خود را در برنامه «پخش زنده شنبه شب» به مردم معرفی کرد و نه تنها به خاطر هوش و ذکاوتش بلکه برای عینکی که بر چشم می زند نیز شهرت یافت. زمانی که او سریال خودش با نام «30 Rock» را آغاز کرد، عینکش را نیز با خود به همراه داشت.

 

 

مدل عینک کانیه وست Kanye West

مدل عینک کانیه وست Kanye West

یک رپر و تهیه‌کننده موسیقی آمریکایی است که تا کنون با خوانندگان مشهوری خوانده ‌است. نخستین آلبوم او در سال ۲۰۰۴ با نام «ترک تحصیل کالج» وارد بازار شد. در سال ۲۰۰۸ نیز سایت About.com نام کانیه وست را به عنوان هشتمین خواننده هیپ هاپ از بین پنجاه نفر تعیین کرد. او با ۲۱ جایزه گرمی جزو پر افتخارترین هنرمندان دارنده این جوایز به شمار می‌رود. اما شهرت او به همین جا ختم نمی شود، او با انتخاب عینک سایه روشنی که بر چشم های خود گذاشت، وارد دنیای مد شد. دانشجویان بسیاری از مدل عینک او الگو گرفتند.

 

 

مدل عینک وودی آلن Woody Allen

مدل عینک وودی آلن Woody Allen

کمدین، بازیگر، کارگردان، نویسنده و موسیقی‌دان یهودی آمریکایی است. آلن فعالیت حرفه‌ای خود را به عنوان یک نویسنده کتاب های طنز و سپس یک کمدین روی صحنه و پس از آن در دهه ۶۰ میلادی فعالیت فیلم سازی خود را آغاز کرد. «آنی هال» (۱۹۷۷)، «منهتن» (۱۹۷۹) و «نیمه شب در پاریس» (۲۰۱۱) از مشهورترین فیلم‌های وودی آلن اند.

وی ۲۴ بار نامزد اسکار و چهار بار برنده آن شده است. علاوه بر اینها، او در دنیای مد نیز مورد توجه عموم قرار گرفت. قاب های تیره عینک های او به دنیای مد راه یافت و توجه تعداد زیادی از مردم را به خود جلب کرد. افرادی مانند جاستین تیمبرلیک و رایان گاسلینگ در دوره ای از زندگی خود طرفدار این مدل عینک بودند اما وودی آلن در تمام زندگی خود به آن وفادار ماند.

 

 

مدل عینک جانی دپ Johnny Depp

مدل عینک جانی دپ Johnny Depp

جانی دپ بازیگر، تهیه‌کننده، موسیقی‌دان و کارگردان آمریکایی ‌است. او تاکنون توانسته ‌است جایزه گلدن گلوب و جایزه انجمن بازیگران نمایش را برای بهترین بازیگر مرد از آن خود کند. او در لباس پوشیدن همیشه شیوه خاص خود را دنبال می کند، به عنوان مثال با ترکیب کلاه، جلیقه و عینک، ظاهری که تنها مختص به خود اوست را خلق کرد. او عینک هایی با قاب های متفاوت، از قاب گرد گرفته تا مربع، استفاده می کند.

 

 

مدل عینک سارا پیلین Sarah Palin

مدل عینک سارا پیلین Sarah Palin

سارا پیلین سیاستمدار آمریکایی است که در حال حاضر سمت فرماندار ایالت آلاسکا را برعهده دارد و توسط جان مک کین به عنوان نامزد حزب جمهوریخواه برای پست معاونت رئیس جمهوری آمریکا در انتخابات سال ۲۰۰۸ معرفی شد. تاثیر او نه تنها در حوزه سیاست بلکه در دنیای مد نیز بوده است. عینک بدون قابی که او به چشم می زند، مورد استقبال افراد زیادی واقع شد. این طور به نظر می آید که این مدل عینک بهترین اکسسوری برای ظاهر اوست.

 

 

مدل عینک التون جان Elton John

مدل عینک التون جان Elton John

به همان اندازه که موسیقی التون جان شهرت دارد، ظاهر او به خصوص عینک های رنگی که به چشم می زند نیز مورد توجه عموم است. علاقه او به عینک های رنگی آنقدر زیاد است که توانسته کلکسیونی شامل 250000 عینک، یعنی یکی از بزرگ ترین کلکسیون های عینک در جهان، را جمع آوری کند. به گفته خودش او به خرید عینک بیش از خرید گوشی یا لپ تاپ علاقه دارد.

 

 

مدل عینک جان لنون John Lennon

مدل عینک جان لنون John Lennon

جان لنون خواننده، ترانه سرا، موسیقیدان، آهنگساز و شاعر، از معروف‌ترین، شناخته‌ترین و برجسته‌ترین چهره‌های دنیای موسیقی راک، در انگلستان، به دنیا آمد. او به‌عنوان یکی از اعضای مؤسس گروه بیتلز و یکی از اعمالی‌ترین افراد در افزایش بافت تاریخی موسیقی عامه‌پسند، در سراسر جهان شناخته شد. عینک های گرد جان لنون همیشه در خاطره ها می ماند. این مدل عینک تاثیر زیادی بر دنیای مد گذاشت به عنوان مثال هری پاتر مدل گرد عینک خود را از او الگو برداری کرد.

 

 

مدل عینک کارل لاگرفلد Karl Lagerfeld

مدل عینک کارل لاگرفلد Karl Lagerfeld

کارل لاگرفلد در سن ۱۴ سالگی به پاریس مهاجرت کرد و در حال حاضر به یکی از مشهورترین طراحان لباس بدل شده است. وی در حال حاضر مدیر اجرایی بخش طراحی لباس شنل است. این سوپر استار که سالها مد سال را تعیین کرده، حال برای خود نیز سبک خاصی دارد. او هیچگاه بدون عینک سیاه اش دیده نمی شود. به بیانی عینک سمبل او شده است. کارل لاگرفلد آنقدر به عینک اش وابسته است که اجازه نمی دهد عکاسان بدون عینک از او عکس بگیرند.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل