جنجالی ترین مصاحبه با دیوید بکهام در دنیای مد!!
دیوید بکهام David Beckham تبدیل به یک ستاره در دنیای مد و فشن شده است. در این مقاله یک مصاحبه خواندنی با این ستاره فوتبال که وارد دنیای مد شده است را داریم.

 با دیوید بکهام  David Beckham از برند عطر تا برند لباس!!

از محبوبیت دیوید بکهام در دنیای ورزش که بگذریم، او حال تبدیل به یک ستاره در دنیای مد و فشن شده است. او در همکاری با شرکت کوتی «Coty» موفق شد اولین برند عطر خود را در سال 2005 روانه بازار کند. از آن زمان به بعد نیز فعالیت های گسترده ای در دنیای مد داشته که ما را برانگیخت تا از او مصاحبه ای در این زمینه داشته باشیم.

بیشتر بدانید : عکس های جدید دیوید بکام برای معرفی محصولات برندش House99

از زمانی که تو اولین برند عطرت را تولید کرده ای زمان زیادی می گذرد، به نظرت آن محصول هنوز هم قابل مصرف می باشد؟

من سعی کرده ام محصولی تولید کنم که هیچ گاه از مد نمی افتد و به نظرم در این زمینه هم موفق بوده ام. من هیچگاه نگفته ام این شیشه عطرم قدیمی شده یا بوی آن از مد افتاده است. این در مورد عطر جدیدم « Homme » هم صدق می کند.

نظرت در مورد «Homme» چیست؟

نظرت در مورد «Homme» چیست؟

عطر چوب بلسان بنفش و به همان اندازه رایحه فلفل و گریپ فروت همیشه مورد علاقه من بوده است، به همین دلیل برای ساخت عطر جدیدم از آنها استفاده کرده ام. این عطر رایحه ای شبیه چرم، ترمه و چوب دارد که من سالهای سال است از آن لذت می برم. قیمت 50 میلی لیتر آن، 26.95 یورو است.

خود تو چه عطری می زنی؟

من در گذشته عطر « Calvin Klein » پدر بزرگم و « Dominique Ropion » را می زدم اما حال عطر خودم را دارم و از آن استفاده می کنم.

در کیف اصلاحت چه لوازمی داری؟

کرم صورت و مرطوب کننده. از کرم جوان کننده پوست « La Prairie » هم اگر در کیفم داشته باشم، استفاده می کنم اما اگر نداشته باشم، کرم همسرم را قرض می گیرم. شانه برای مرتب کردن ریش هایم، موچین و لوسیون بدن که معمولا از برند نیوآ با رایحه روغن نارگیل است.

 آیا به مدل مویی که در آینده می خواهی داشته باشی، فکر کرده ای؟

من واقعا برای مدل موهایم هیچ برنامه ریزی خاصی از قبل ندارم. شایعات بسیاری در مورد آن شنیده ام، مثلا گفته شده که من برای مدل موهایم 2000 یورو پرداخت کرده ام، در صورتی که همچین موضوعی صحت ندارد. گاهی شده که یکی از دوستانم موهایم را برایم کوتاه کرده یا حتی خودم برای اصلاح آن دست به کار شده ام. بعضی وقت ها هم که از خواب بیدار می شوم و حوصله مرتب کردن آنها را ندارم، دوست دارم تمامشان را از ته بزنم. برایم مهم نیست که دیگران چه فکر می کنند، آنچه اهمیت دارد رضایت و خوشحالی خودم است.

فکر می کنی در آینده چه مدل مویی را بپسندی؟

من از تیپ الانم کاملا راضی هستم اما مطمئنم در آینده دیگر به سمت مدل های موهاک و دم اسبی نخواهم رفت. شاید دلیل آن هم بالا رفتن سنم باشد. همسر و فرزندانم از مدل موی فعلی ام راضی هستند و آنچه برای من اهمیت دارد، رضایت آنهاست.

از بهترین پیشنهادی که در دنیای مد و فشن به تو شد، برایمان بگو.

تا به حال کسی به من پیشنهاد مدل خاصی را نداده است. من همیشه هر چه دوست داشته باشم به تن می کنم و نظر دیگران هم برایم اهمیت چندانی ندارد.  من عاشق کت و شلوار  هستم اما لباس هایی که انتخاب می کنم کاملا بستگی به حس و حالم دارد. نظر همسرم هم برایم مهم است و در انتخابم تاثیر بسزایی می گذارد.

به نظرت اشتباه رایجی که مردان در دنیای مد و فشن انجام می دهند، چیست؟

برخی مردان ابروهای خود را بیش از اندازه تمیز می کنند که به نظرم خیلی خوب به چشم نمی آید. به نظرم ابروی مردها باید کمی نامرتب باشد. از مصرف بیش از حد افتر شیو که توی ذوق بزند هم بیزارم.

آیا از این که در جمع همیشه باید خوش تیپ به نظر برسی، تحت فشاری؟

خیر. چون من ذاتا آدم منظم و مرتبی هستم. من همیشه از شب قبل برای لباس هایی که فردا باید به تن کنم، برنامه ریزی می کنم. زمانی هم که بیرون از خانه هستم، برایم مهم نیست که دیگران در موردم چه فکر می کنند. اگر خودم احساس خوبی داشته باشم، مطمئنا همه چیز خوب است.

لباس هایی که به تن می کنی، معمولا از چه برندهایی هستند؟

لباس هایی که به تن می کنی، معمولا از چه برندهایی هستند؟

تنها برندی که در حال حاضر به تن می کنم، « Ralph Lauren» است. این برند واقعا بی نظیر است. لباس های جین، شلوارهای خاکی آن واقعا فوق العاده اند. من در طی 6 ماه گذشته تنها از کت و شلوارهای این برند استفاده کرده ام زیرا دوخت فوق العاده ای دارند.  به زودی برند لباس های زیر من هم به بازار می آید که مطمئنا از آنها استفاده خواهم کرد.

چه چیزی تو را واداشت تا به سمت تولید لباس های زیر بروی؟

من قبلا با شرکت های تولید لباس زیر فعالیت داشتم که برایم بسیار لذت بخش بود. به همین دلیل تصمیم گرفتم برند خودم را وارد بازار کنم. من خوب می دانم که آقایان چه چیزی دوست دارند و چه چیزی برایشان جذاب است.


بیشتر بدانید : راز خوش تیپی و شیک پوشی دیوید بکهام، مرد دوست داشتنی هالیوود


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل