کریستین دیور با پیش آمدن اولین نشانه های بحران اقتصادی در جهان در اواخر سال گذشته توانست با مدیریت صحیح و استفاده از منابع استراتژیک خود به فروش خوب خود در سال جاری امیدوار شود...
 
 کریستین دیور در چهارماه نخست سال 2009، علی رغم بحران اقتصادی جهان درآمد 4.2 میلیارد یورو داشته است . به نقل از فایبرتوفشن، هرچند سود کسب شده این برند معروف حدود در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 7 درصد کاهش داشته است، اما به هرحال این گروه صنعتی تلاش برای بدست آوردن سهم بیشتری در بازار انجام می دهد.

گروه
LVMH
با کسب درآمد 4018 یورو، 0.4 درصد افزایش با وجود تغییر نرخ ها داشته است ، البته این گروه هم نسبت به مدت مشابه در سال 2008 کاهش 7 درصدی در درآمد خود داشته اند.
 

درآمد لوئیس ویتن در همه زمینه های کاری دارای رشد چشمگیری بوده به خصوص در کشورهای اروپا، آسیا و ایالات متحده کاملاُ ملموس بوده است.

طبق این گزارش، بخش فروش زنانه کریستین دیور درآمدی 162 میلیون یورویی در چهار ماه نخست 2009 داشته است، که نسبت به سال گذشته 8 درصد با نرخ تغییر یافته و 18 درصد با نرخ ثابت کاهش داشته است. این موضوع در کشورهای آمریکا و ژاپن به دلیل بحران اقتصادی پیش آمده بیشتر مشهود است.

در کشور چین و کشورهای خاورمیانه که در سالهای اخیراین مارک شناخته شده است، فروش بسیار خوب بوده و برندهای مرتبط با کریستین دیور توانسته اند درآمد خوبی کسب کنند و برند جدیدی که تازه با کریستین دیور در زمینه تولید وسایل چرمی همکاری می کند بسیار موفق بوده است.
 
در انتها این گزارش می افزاید که کریستین دیور با پیش آمدن اولین نشانه های بحران اقتصادی در جهان در اواخر سال گذشته توانست با مدیریت صحیح و استفاده از منابع استراتژیک خود به فروش خوب خود در سال جاری امیدوار شود که این امر محقق شده است. اکنون کریستین دیور و برندهای مرتبط با آن توانسته اند درصنعت کالاهای لوکس نقش رهبری را به عهده بگیرند.
 
گردآوری:گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع:pooshesh.com