در طول هفته گذشته همه درباره حضور این دو بازیگر مطرح در شهرکن صحبت می کردند، و هنگامی که آنجلینا و براد برای نمایش فیلم جدید براد در مراسم کن حاضر شدند همه فریاد شادی سر دادند...
 
 
در طول هفته گذشته همه درباره حضور این دو بازیگر مطرح در شهرکن صحبت می کردند، و هنگامی که  آنجلینا و براد برای نمایش فیلم جدید براد در مراسم کن حاضر شدند همه فریاد شادی سر دادند.

براد عليرغم هواي بسيارگرم شهر کن یک کت صورتی کمرنگ بسیار شیک مدل "تام فورد" پوشیده بود و شال خاکستری رنگی نیز به دور گردن پیچیده بود
.
 
 بعد از آن برای مهمانی آخرین شب نمایش فیلم لباسش را با یک کت رسمی مشکی رنگ که آن هم مدلی از "تام فورد" بود عوض کرد.
 
اما با همه این ها تمام چشم ها روی آنجلینا بود ، او لباس شب نازک و بسیار سبکی از "ورساچه" به تن داشت.
 
فیلم براد پیت مورد انتقادهای زیاد و متفاوتی قرار گرفت، تایمز گفت این فیلم بازگشت "تارانتینو" خواننده اپرا به بهترین دوران خود بود، در حالیکه گاردین اعلام کرد بازیگر فیلم بوقلموني زره پوش از جهنم بود. گاردین معتقد است که براد پیت در این فیلم بدترین بازی زندگی خود را به نمایش گذاشته است.اما براد پیت اجازه نمی دهد تا گرداب انتقادات وی را در خود غرق کند. او در مراسم آخرین شب نمایش با آنجلینا بود و همه به وضوح می توانستند ببینند که آنها خوشحالند – برخلاف برخی شایعات که ادعا می کرد ممکن است آنها بزودی از هم جدا شوند.

همچنین دایان کراگر – که نقش یک جاسوس دوجانبه را در این فیلم داشت – لباس شبی پریشان از "مارچسا" به تن داشت و خود را با جواهراتی از "شانل" آراسته بود.
زمانیکه ستاره فیلم ( و جدیدترین ستاره مد) "ملانی لاورنت" در جمع ظاهر شد همه را با غافلگیر کرد.
 
تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ