نظر 4 کارشناس مد در مورد استایل بازیگران سینمای ایران، از ترانه علیدوستی تا الناز شاکردوست
یکی از این مجموعه‌ عکس های این هفته، عکس‌هایی است از میهمانان مراسم اکران خصوصی فیلم «من» گرفته شده است. در این گزارش، از چند کارشناس مد، استایلیست و طراح لباس خواسته‌ایم که تحلیل کوتاه ارائه بدهند از استایل این میهمان‌ها.

کارشناسان مد از استایل بازیگران چه می گویند

آزاده عسکری و نسیم ملکی که پیش از این هم در پادکست «روی خط مد» ما در روزهای برگزاری جشنواره سی‌وچهارم فجر همراه ما بودند، از استایل الناز شاکردوست و امیر جدیدی نوشته‌اند و هم‌چنین مینو پدرام و فرشته ضرغامی مهر به لیلا حاتمی و مادرش و ترانه علی‌دوستی پرداخته‌اند.

بیشتر بدانید : چگونه خوش تیپ باشیم؟ راهکارهای طلایی انتخاب لباس

استایل امیر جدیدی اط نظر نسیم ملکی ؛ کژوال اما نه‌ چندان‌ متفاوت

استایل امیر جدیدی اط نظر نسیم ملکی ؛ کژوال اما نه‌ چندان‌ متفاوت

امیر جدیدی پیش از این، چند باری خوش‌ استایل ظاهر شده اما روند یکسانی نداشته است. در اکران خصوصی فیلم « من » نیز او را با استایلی کژوال می‌بینیم؛ استایلی که مبتنی است بر تک کت کرم تابستانی و نیز شلوار جین. ویژگی و خاصیتی در این استایل او نمی‌بینیم که بتوانیم بر آن دست بگذاریم و درباره‌اش صحبت کنیم.  در واقع، استایل او، تفاوتی را برنمی‌سازد. اما هیچ‌ یک از این‌ها باعث نمی‌شود که این استایل او مناسب مراسمی چون مراسم اکران خصوصی یک فیلم نباشد.


استایل الناز شاکردوست از نظر آزاده عسگری : سبز ارتشی، سیلوئت آزاد

استایل الناز شاکردوست از نظر آزاده عسگری : سبز ارتشی، سیلوئت آزاد

با توجه به سبک پوشش الناز شاکردوست در مراسم‌های گذشته، شیک‌پوشی و خوش‌ استایلی او، امری کاملاً اثبات‌ شده است. به نظر ‌می‌رسد این پوشش او، بسیار مناسب مراسمی چون مراسم اکران خصوصی یک فیلم است.
ترکیب سبک مینیمال با رنگ Military (سبز ارتشی) انتخابی مناسب بوده است. علاوه بر این، سیلوئت آزاد، عدم  تقارن در طراحی و ست مانتو و شلوار که از سال گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفته، مناسب برای مراسم عصر تابستانی است. انتخاب شال مشکی هماهنگ‌شده با کیف و کفش و بند چرم ساعت کارتیه او  و حتی زیپ روی لباس همراه با تاچ قرمزی که در استایل او دیده می‌شود، انتخابی هوشمندانه محسوب می‌شود. اکسسوری‌های ظریف او، این استایل را کامل کرده است.


استایل لیلا حاتمی و زهرا خوشکام از نظر مینو پدرام : مادر بهتر از دختر آمد پدید!

استایل لیلا حاتمی و زهرا خوشکام از نظر مینو پدرام : مادر بهتر از دختر آمد پدید!

به طور کلی استایل هر فرد مبتنی بر دو اصل مهم است : مورد اول اینکه شخص، متناسب با فضا و محیط و مناسبت استایلش را انتخاب کند و مورد دیگر این است که استایلش معرف هویت و جایگاه او باشد. درباره این عکس باید گفت یکی از لباس‌ها رسمی‌تر و ابریشمی است و یکی حالت سادگی دارد و راحتتر است. نکته مثبت این است که خوشکام با توجه به سن، با اینکه رنگ‌های شاد پوشیده ولی نه تنها زننده نیست بلکه بسیار خوشایند است و حس خوبی را القا می‌کند. متاسفانه برخی تصور می کنند وقتی پا به سن می‌گذارند، پوشیدن لباس با محدودیتهایی همراه است، اما این استایل به ما می آموزد که م یتوان آراسته و در عین حال سن و سال دار بود.


mod04.jpg

استایل ترانه علی‌دوستی از نظر فرشته ضرغامی مهر : مجهز به استایل شخصی

به نظر من استایل ترانه علیدوستی، کمی کلاسیک به نظر می رسد، ولی مثل همیشه شیک و ساده است. به خصوص اینکه او بلد است همیشه تناسبی بین پوشش و چهره اش پیدا کند. به نظر من، ترانه این اصل را خوب بلد است: هر چه مد روز می گوید لزوماً متناسب با ما نیست؛ هرکسی باید استایل شخصی اش را بسازد. مثل عطری که استفاده می‌کنی یا مثل برند ساعتی که دوست داری و هر روز نباید تغییرش بدهی، تنها می توانی نشانه هایی از مد جدید رو به آن بیافزایی.


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : modonline.ir