درگیری مریل استریپ و برند شنل بر سر طراحی لباس اسکار
 روز گذشته در مقاله ای که در مجله لباس زنانه دیلی منتشر شد کارل لاگرفیلد مدیر برند شنل گفت خانم استریپ از آنها درخواست کرده که یکی از پیراهن های طراحی شده شانل را برای مراسم اسکار بپوشد و در حین آماده سازی پیراهن منصرف شده است.

 جواب مریل استریپ به شنل در مورد طراحی پیراهن مراسم اسکار 2017 چه بود؟

شنل Chanel ادعایی را درباره لباسی که قرار بود خانم مریل استریپ Meryl Streep در مراسم اسکار Oscar بپوشد مطرح کرده که این ادعا از اظهارات قبلی طراح این برند کارل لاگرفیلد نشات گرفته است. این خانه مد عنوان کرده که " برای تغییر تصمیم خانم استریپ در انتخاب  لباسی از یک طراح دیگر هیچگونه توضیحی ارائه نشده است".

شنل Chanel در پی مذاکره با متخصص مد خانم استریپ شروع به طراحی پیراهنی برای مراسم جوایز اسکار کرده و کاملاً به این امر واقف بودکه ممکن است ایشان انتخاب های دیگری از سایر خانه های مد در نظر داشته باشند. زمانی که متخصص مد ایشان اعلام کرد که خانم استریپ قرار است پیراهنی از طراح دیگری را بپوشند هیچ دلیلی برای این کار اعلام نکردند. شنل Chanel همچنان احترام زیادی برای به خانم استریپ قایل است.

یکی از نماینگان خانم مریل استریپ Meryl Streep اطلاع داده است که اظهارت کارل لاگرفیلد Karl Lagerfeld به مجله لباس زنانه دیلی کاملاً غیر واقعی هستند. او طی ایمیلی برای ما عنوان کرده  که این داستان منتشر شده کاملاً غیر واقعی است  . خانم استریپ هرگز به خاطر پول لباس هیچ طراحی را نمی پوشند. او همچنین اضافه کرده که مدیر اجرای روابط وی آی پی شانل می تواند صحت گفته های خانم استریپ Streep را تایید کند.

به هرحال خانم مریل استریپ با هر لباسی که در مراسم یکشنبه شب اسکار شرکت کند قطعا لباس طراحی شده برند شانل نخواهد بود.

روز گذشته در مقاله ای که در مجله لباس زنانه دیلی منتشر شد کارل لاگرفیلد Karl Lagerfeld مدیر برند شنل Chanel گفت که خانم استریپ Streep از آنها درخواست کرده که یکی از پیراهن های طراحی شده شانل را که وی قصد دارد در مراسم اهدای جوایز بپوشد برای ایشان آماده کنند و اضافه کرده که در حین آماده سازی پیراهن تیم خانم استریپ با آنها تماس گرفته و سفارش را به این دلیل که خانه مد دیگری برای پوشیدن لباس خود توسط خانم استریپ در این مراسم به ایشان پول پرداخت می کند لغو کرده است.

لاگرفیلد با اشاره به پیراهن ابریشمی خاکستری رنگ گفته که من طرحی را آماده و ما مشغول آماده کرده لباس طبق دستور خانم استریپ شدیم که خواسته بودند  یقه لباس بلندتر شود.

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : در مراسم اسکار 2017 مریل استریپ چه پیراهنی خواهد پوشید؟

 

سپس تماس تلفنی از جانب ایشان با این مضمون با من گرفته شد" دیگر روی لباس کاری انجام ندهید ما کسی را پیدا کرده ایم که حاضر است برای پوشیدن لباس پول پرداخت کند". این طراح آلمانی تبار عنوان کرده که یکی از افراد تیم خانم استریپ این را گفته است.

این گفته در تناقض با گفته های نماینده خانم استریپ است که اظهار داشته این عمل خلاف اصول اخلاقی این هنرمند است که برای پوشیدن لباس وجه نقد قبول کند. اگرچه این یک روال عادی در خانه های مد است که لباس افراد مشهور را به رایگان در اختیار آنها قرار دهند خصوصاً برای مراسم خیلی معروفی مثل مراسم اسکار.

در ادعای مطرح شده از سوی لاگرفیلد، این بازیگر که در سالیان گذشته با لباسهای طراحی شده لانوین و کریس مارک روی فرش قرمز ظاهر شده است تقاضای لباس مجانی و پرداخت پول در ازای پوشیدن آن عنوان شده است.

وی در مصاحبه خود گفته است که بعد از اینکه پیراهن به ارزش 100.000 یورو معادل 105000دلار را به عنوان هدیه برای ایشان فرستادیم متوجه شدیم که برای پوشیدن آن توسط ایشان هم باید مبلغی را پرداخت کنیم. ما لباس را طراحی و آماده کرده و برای ایشان ارسال می کنیم اما برای پوشیدن آن پولی نمی پردازیم. با این حرفها وی این ستاره را به دردسر انداخته است.

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ