طراح لباس حلا کمیل در اسکار 2017 که بود؟
متخصص مد کتی پری Katy Perry ، جیمی میزراهی Jamie Mizrahi لباس پناهنده سوری را برای اسکار 2017 انتخاب کرد.

جیمی میزراهی Jamie Mizrahi طراح لباس حلا کمیل Hala Kamil

متخصص مد کتی پری Katy Perry ، جیمی میزراهی Jamie Mizrahi لباس پناهنده سوری را برای اسکار 2017 انتخاب کرد. حلا کمیل Hala Kamil در فیلم مستند مارسل متلشیفن Marcel Mettelsiefen با نام وطنی ( سرزمین من ) ایفای نقش کرده است.

 

حلا کمیل Hala Kamil پناهنده سوری

حلا کمیل Hala Kamil پناهنده سوری

 

متخصص مد هالیوود جیمی میزراهی Jamie Mizrahi که به خاطر همکاری با افراد سرشناسی مثل کتی پری Katy Perry ، لیتون میستر Leighton Meester و کیت آپتاون  Kate Upton به شهرت رسیده است در هشتاد و نهمین مراسم اهدای جوایز در یکشنبه شب  شخص کمتر شناخته شده ای را به لیست مشتریان خود اضافه کرد. حلا کمیل یک پناهنده سوری که برای ایفاد نقش در فیلم مستند وطنی (سرزمین من )  کاندیدای دریافت جایزه اسکار شده بود.

 

متخصص مد هالیوود جیمی میزراهی Jamie Mizrahi

متخصص مد هالیوود جیمی میزراهی Jamie Mizrahi

 

این عکس حرفهای زیادی دارد.

جیمی میزراهی Jamie Mizrahi و حلا کمیل Hala Kamil 

جیمی میزراهی Jamie Mizrahi و حلا کمیل Hala Kamil

 

او نوشته " برای من افتخار است که لباس حلا کمیل یک پناهنده سوری و ستاره فیلم وطنی را انتخاب کرده باشم"او همیشه مراسم اسکار را از خانه خود در آلپو تماشا می کرده که اکنون تبدیل به ویرانه شده است اما امروز او روی فرش قرمز است. لباس کمیل برای شرکت در مراسم یک پیراهن مخمل مشکی و بنفش با یک روسری بنفش هماهنگ با آن از طرحهای براندن مکسول است .

فیلم مستند وطنی (سرزمین من) ساخته مارسل متلشیفن داستان کمیل و 4 فرزندش است که به دنبال مکانی امن از سوریه به آلمان گریخته اند. این کامنت در رسانه های اجتماعی فالوئرهای زیادی پیدا کرده و بسیاری افراد مثل ارین فاستر و میندی کالینگ آن را تایید کرده و از آن حمایت کرده اند.

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ