جکی چان در اسکار 2017 با دو پاندا روی فرش قرمز اسکار حاضر شد
بامزه ترین اکسسوری های روی فرش قرمز  این پانداهای همراه جکی چان بودند. پانداهای دوست داشتنی و  لباس پوشیده جکی چان روی فرش قرمز اسکار بسیار جالب توجه بودند.

جکی چان Jackie Chan در اسکار 2017

پانداهای دوست داشتنی و  لباس پوشیده جکی چان روی فرش قرمز اسکار بسیار جالب توجه بودند. جکی چان در هشتاد و نهمین مراسم اهدای جوایز اسکار در هایلند سنتر هالیوود در 26 فوریه 2017 شرکت کرد.

بامزه ترین اکسسوری های روی فرش قرمز اسکار 2017 Oscar این پانداهای همراه جکی چان بودند.

 

جکی چان Jackie Chan در مراسم اسکار 2017 Oscar

جکی چان Jackie Chan در مراسم اسکار 2017 Oscar

 

جکی چان Jackie Chan که به خاطر یک عمر دستاورد هنری در هشتاد و نهمین مراسم اهدای جوایز مورد تقدیر قرار گرفت. در طی 33 سال زنگی حرفه ای خوددر 250 فیلم بازی کرده است. او همچنین  از سال 2010 به همراه این یک جفت پاندا به نامهای لا و زی  برای تبلیغ فیلم پاندای کنگفو کار به همه جای دنیا سفر کرده است. 

در مراسم یکشنبه شب لا La و زی Zy که محصول شرکت بیلد ا بیر Build a Bear هستند برای مراسم کت زرد رنگ و شلوار جین سنگ شور شده پوشیده بودند. روی لباس یکی از آنها آرم آبی رنگ یونیسف  (چان از سال 2004 سفیر سازمان یونیسف بوده است) نصب شده بود و دیگری روبانی قرمز رنگ روی گوش خود داشت. آنها چکمه های نقره ای طرح شیرر عاگ را به پا داشتند.

 

نمای نزدیک از بوتهای شیرر عاگ Shearers Uggs که به پای پانداها بود

نمای نزدیک از بوتهای شیرر عاگ Shearers Uggs که به پای پانداها بود

 

در شبکه های اجتماهی همه به سرعت عاشق این پانداها شدند. جکی چان Jackie Chan به این دلیل که سفیر حمایت از پانداها است آنها را به همراه خود به مراسم آورده بود. این پانداها به معنای واقعی از ستاره های مراسم اسکار امسال بودند.

آیا از این خرسها خوشتان می آید؟ آنها می توانند مال شما باشند. اینها جملاتی است که خود جکی چان با عشق و محبت زیاد نسبت به این خرسها در وب سایت اختصاصی شرکت بیلد ا بیر نوشته است.

من عروسکهای خرسی زیادی دیده ام اما این پانداها را انتخاب کردم چون تصور می کنم آنها با من صحبت می کنند. احساس می کنم ارتباطی بین ما وجود دارد. در حال حاضر نگهداری از 2 پاندای واقعی را به عهده گرفته ام. تازه من یک پاندای کنفگو کار هم هستم! به علاوه این که این پانداها نماد کشور من هستند. هر زمان که تصویر پاندایی را در تلویزیون می بینم بی اختیار می خندم من عاشق پانداها هستم.!

چان از طرف موسسه تحقیقاتی و مرکز پرورش پاندای  چنگ دو جاینت  از سال 2009 به عنوان سفیر حمایت از پانداها انتخاب شده  و خود وی مسئولیت نگهداری از 2 پاندای واقعی را به عهده دارد. هدف او از همراه داشتن این پانداهای عروسکی افزایش آگاهی عمومی در راستای تلاش برای حفظ این حیوانات روبه انقراض است.

چان به خبرنگاران گفت من سفیر پانداها هستم بعد از اینکه آنها در زلزله آسیب دیدن نگهداری از آنها به عهده من است.

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ