تغییرات آرایشی بانوان اول کاخ سفید، ملانیا ترامپ تا میشل اوباما
در اینجا تصاویری را برای شما آماده کرده ایم تا نشان دهیم که گرایش به زیبایی در کاخ سفید چگونه تکامل یافته است.

تغییرات آرایشی بانوان اول کاخ سفید

حتما عکس های بانوان اول را نگاه کنید تا ببینید که در طی سالها چقدر تغییر کرده اند.

Melania-Trump00.jpg

این تصویر ملانیا ترامپ در کاخ سفید ممکن است نشانه ای از حضور قوی تر بانوان در این مقام باشد. قبل از این، در سالهای گذشته بانوی اول به کاخ سفید نفوذ می کرد تا هر کاری را برای حمایت از خانواده های نظامی انجام دهد و کودکان خود را به سبک زندگی سالم تری بزرگ کند (مانند میشل اوباما) یا سطح آگاهی برای مسائل مربوط به سلامت روانی و هنر را به دست آورد (مانند روزالین کارتر). اما در طی این سالها، این زنان تاثیر زیادی بر گرایش به زیبایی داشته اند. آیا می توانید تعداد زنانی را  که تحت تاثیر سبک جکی کندی قرار گرفتند را بشمارید؟ تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این می باشد که نگاهی به سبک این بانوان بیندازیم  که هم معیار زیبایی را مطرح کردند و هم در سبک خود جوهره نابی محسوب می شوند. به عکس های اوایل قرن بیستم نگاه کرده اید؟ در دهه 1920، گریس کولیج به خاطر آرایش غلیظ اش مشهور شده بود و همین باعث می شد اکثر افراد او را سرزنش کنند. شاید ملانیا هم ذهن شما را تغییر دهد. در اینجا تصاویری را برای شما آماده کرده ایم تا نشان دهیم که گرایش به زیبایی در کاخ سفید چگونه تکامل یافته است.

 

گریس کولیج Grace Coolidge

گریس کولیج Grace Coolidge

سالهای 1923 الی 1929

ظاهر: بانوی اول، گریس کولیج، سبک های عصر جاز را فراموش نکرده بود (موی کوتاه و کمی رژ گونه ها و لب ها) که نشانه های زیبایی در آن دوره محسوب می شد.

 

 

ژاکلین کندی Jacqueline Kennedy

ژاکلین کندی Jacqueline Kennedy

سالهای 1961 الی 1963

اولین عکس ژاکلین کندی به عنوان بانوی اول در سال 1961 گرفته شد، این عکس نشان دهنده مدل موی پف کرده، ابروهای پرپشت و لب های صورتی کم رنگ و پوستی درخشنده.

 

 

بتی فورد Betty Ford

بتی فورد Betty Ford

سالهای 1947 الی 1977

بتی فورد بانوی اول به خاطر استفاده از اسپری مو مشهور شده بود، اما پوست شاداب و رژ لب قرمز مرجانی او هنوز هم در بین زنان طرفداران زیادی دارد.

 

 

روزالین کارتر Rosalynn Carter

روزالین کارتر Rosalynn Carter

سالهای 1977 الی 1981 

زیبایی ساده این بانوی اول باعث شده تا بیشتر جلب توجه کند (فقط کمی رژ لب قهوه ای مایل به قرمز و کم رنگ ترین رژ گونه صورتی روی گونه ها).

 

 

نانسی ریگان Nancy Reagan

نانسی ریگان Nancy Reagan

سالهای 1981 الی 1989

در این عکس که در سال 1983 گرفته شده است، نانسی ریگان نه تنها به نظر می رسد در همان موقعیتی قرار گرفته بود که ملانیا ترامپ در حال حاضر قرار گرفته است، بلکه حتی نسبت به ملانیا از رژ لب براق تری استفاده کرده است. البته در دهه 80، لب های درخشان (که باعث می شد لب ها بزرگتر دیده شوند) و موهای پرحجم مد بودند.

 

 

هیلاری کلینتون Hillary Clinton

هیلاری کلینتون Hillary Clinton

سالهای 1993 الی 2001

در دهه نود، سایه های قهوه ای با زمینه مرجانی، البته قبل از هیلاری کلینتون بانوی اول، مد بودند. او به خاطر رنگ چشم دودی شکلاتی و رنگ لب مات مشهور بود.

 

 

لائورا بوش Laura Bush

لائورا بوش Laura Bush

سالهای 2000 الی 2009

بر خلاف بسیاری از بانوهای اول  که در طول سالهای زندگی خود در کاخ سفید می خواستند سبک موهای خود را تغییر دهند، لائورا بوش بانوی اول سبک موی خود را تغییر نداد: مدل موهای لایه ای متوسط با هایلایت بلوند که با نام مدل پرنسسی مشهور بود.

 

 

میشل اوباما Michelle Obama

میشل اوباما Michelle Obama

سالهای 2009 الی 2016

در این عکس که در سال 2009 گرفته شده است، چشمان دودی ، ابروهای کمانی و صورت بدون آرایش ، سبک میشل اوباما محسوب می شود.

بیشتر بدانید : جدیدترین عکس های میشل اوباما روی مجله مد ال

 

ملانیا ترامپ Melania Trump

ملانیا ترامپ Melania Trump

از سال 2017 تا حال

ملانیا از تکنیک جدیدی به نام Balayage ( بالیاژ ) در رنگ موی خود استفاده کرده است که داشتن ابروهای پرپشت و چشمانی باریک به همراه این سبک رنگ مو ، نشانه های زیبایی او محسوب می شوند ( از نظر اکثریت مردم، او موهای بلندتری دارد). به لب های درخشان او دقت کنید: لب های درخشان ملانیا باعث شده است تا این نوع درخشندگی لب دوباره بعد از سالها مد شود.

**** بالیاژ مو :  بالیاژ یک نوع رنگ کردن مو است که اولین بار در سال 1970 در فرانسه انجام شد. این نوع رنگ کردن مو برخلاف روش های دیگر بیشتر با استفاده از دست انجام می پذیرد و برای همه موها، چه کوتاه و چه بلند قابل اجراست. البته بهترین حالت آن روی موهایی است که بلندی آن ها حداقل تا زیر شانه است.به گفته خانم انوشه شفیعی کارشناس کاربا مواد سایت رژلب:بالیاژبه تکنیکی گفته می شود که در آن آرایشگر آزادانه رنگ را به موهای شما می گذارد  در واقع بلیاژ یعنی مش در هوای آزاد در این روش نسبت به روش سنتی فویل نتیجه ملایمترو طبیعی تری خواهیم داشت .این تکنیک بسیار پیشرفته است و رشد ریشه باعث تغییر شدید در ظاهر این مدل رنگ مو نمی شود و نیاز به روتوش ریشه ندارد. ***

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ

 

Save

Save

Save