اکسسوری هایی که دختران را شیک پوش می کند!!
برای دختری که به دنبال بهترین برای خود است، داشتن چند مورد از زیورآلات جانبی ضروریست، تا بسیاری از لباس‌هایش را تکمیل کند. در اینجا چند مورد از این لوازم کلاسیک و همیشه مناسب را، که هر دختری باید در کمد لباسش داشته باشد را برایتان لیست کرده‌ایم.

دختران با این اکسسوری ها شیک پوش می شوند

همه‌ استایل این است که شما خود را چطور نمایش می‌دهید. استایل شما، شخصیت شما را نمایان می‌کند. و بدون اینکه نیاز باشد بلند و رسا بگویید، بیان می‌کند در هر لحظه چه احساسی دارید. فشن هم، جدیدترین و محبوبت ترین سبک از لباس پوشیدن، مو، تزئینات و یا رفتار است. یک استایل و ظاهر شیک، ترکیبی از آخرین زیورآلات فشن و استایل است.

 

اکسسوری دخترانه شماره 1 : کیف دستی چرم شیک

کیف‌های چرمی ممکن است در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف و انواع و اقسام زیادی از کیف‌های بزرگ سفری تا کیف‌های کوچک زنجیر دار وجود داشته باشند. پیچیدگی و ظرافت کیف‌های چرمی اجتناب ناپذیر است. هیچکس نمی‌تواند یک خانم باوقار با یک کیف چرمی جذاب و متناسب با استایلش را نادیده بگیرد.

 

اکسسوری دخترانه شماره 2 : کلاه‌های کلاسیک

بصورت غیر قابل انکاری، کلاه بهترین چیزیست که در کمد خانم‌های مد روز پیدا می‌شود. اکسسوری که به شما ظاهری خونسرد و شیک می‌دهد، یک کلاه کلاسیک است. کلاه‌ها جزء انکار ناپذیری برای خانم‌هایی هستند که در خرید کردن، وسواس دارند. استایلتان را با یک کلاه کلاسیک، شیک‌تر کنید.

 

اکسسوری دخترانه شماره 3 : گوشواره‌های بلند و پر زرق و برق

مجموعه‌ای از سبک‌ها، طرح‌ها، و رنگ‌ها در طراحی این گوشواره‌ها قرار دارند. گوشواره‌ها ظاهر زنانه‌ی شما را از طریقی قابل توجه، تکمیل می‌کنند. بی توجه به اینکه گوشواره‌تان فشن و یا قیمتی و نفیس باشد، این گوشواره‌ها همیشه شرحی زنانه در قالبی سنتی به سبک شما اضافه می‌کنند. استایل شیکتان را با یک گوشواره‌ی هوشمندانه و زیبا زنانه کنید.

 

اکسسوری دخترانه شماره 4 : کت‌های زنانه

در ابتدا، کت‌های زنانه بخشی از از لباس‌های رسمی بودند. اما در عصر حاضر، این کت‌ها متعلق به زمان خاصی نیستند. آنها را با یک دامن یا شلوار و یا شلوار جین جفت کنید و ظاهری زیبا و شیک و جذاب بدست آورید. کت‌های زنانه با ظاهری مرتب و ساده، کاملا مناسب برای یک شب درجه یک، مصاحبه‌ی شغلی، و یا جلسه‌ای با مشتری هستند.

 

اکسسوری دخترانه شماره 5 : کفش‌های پاشنه بلند قرمز

اکسسوری دخترانه شماره 5 : کفش‌های پاشنه بلند قرمز

از سال‌های دور، همه‌ی ما شنیده‌ایم که کفش‌های پاشنه بلند، خانم‌ها را توانمند می‌کند. کفش‌های پاشنه بلند، زیورآلاتی اجباری برای خانم‌ها به حساب می‌آیند، و کفش‌های پاشنه بلند قرمز، اعتماد بنفس شما را افزایش دو چندان می‌کنند. کفشی که می‌تواند یک خانم را از هر وضعیت بحرانی‌ای خارج کند، یک کفش پاشنه بلند قرمز رنگ است. این کفش می‌تواند با هر نوع لباسی و هر زیورآلاتی برای هر موقعیتی ست شود.

 

اکسسوری دخترانه شماره 6 : ساعت مچی طلایی رنگ زیبا

برای آراستگی شخصی، یک ساعت مچی طلایی زیبا، نشان دهنده‌ استایل ذاتی شماست. زیورآلاتی که برای زمانبندی به خانم‌ها کمک می‌کند و همچنین باعث می‌شود لباس زیبایش، زیباتر بنظر برسد، یک ساعت مچی است.

 

اکسسوری دخترانه شماره 7 : گردنبندهایی با آویزهای زیاد و بزرگ

استفاده‌ خانم‌ها از این نوع گردنبند‌ها، نشانه‌ای از پیچیدگی است. گردنبند، اگر با یک لباس مناسب جفت شود، می‌تواند ارزش لباستان را چند پله افزایش دهد. درخشش الماس‌ها واقعا مکمل درخشش چشمان یک خانم هستند.

 

اکسسوری دخترانه شماره 8 : گیره‌های مو

بهترین راه برای محافظت از موهایتان، جمع کردن آنها با یک گیره‌ی موی هوشمندانه و جذاب است. انواع بسیار متنوعی از گیره‌های مو که با سنگ‌های زیبا تزئین شده‌اند در شکل‌ها، سایز‌ها، و رنگ‌های متنوعی وجود دارد.

 

اکسسوری دخترانه شماره 9 : عینک آفتابی شیک

اکسسوری دخترانه شماره 9 : عینک آفتابی شیک

چشم‌هایتان را با یک عینک آفتابی شیک و زیبا و محافظت کنید. مدل مورد علاقه‌تان را از میان طیف گسترده‌ی عینک‌های آفتابی مانند خلبانی، گربه‌ای، مربعی، بزرگ، گرد، ورزشی و… انتخاب کنید و استایلتان را در میان دوستانتان به رخ بکشید.

 

اکسسوری دخترانه شماره 10 : شال گردن پشمی

یکی از زیورآلاتی که کاربردهای بسیاری دارد، شال گردن پشمی است. و به دو دلیل به شما خدمت می‌کند: محافظت از شما در زمستان، و شخصی کردن استایل شما! آنها نه تنها به سادگی زیبا هستند، همچنین بسیار راحت می‌توانند پوشیده شوند. پارچه‌ی آنها نیز به تنهایی بسیار نرم و شگفت انگیز است.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : fitnessmagazin.ir