طراح لباس و آرایشگر ازدواج بهاره رهنما
بهاره رهنما بازیگر کشورمان چند روز قبل با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد و مراسم عروسی شان برگزار شد. به همین بهانه طراح لباس و آرایشگر مراسم ازدواج بهاره رهنما را به شما معرفی می کنیم.

طراح لباس و آرایشگر ازدواج بهاره رهنما چه کسانی بودند؟

 امیر خسرو عباسی که به تازگی با بهاره رهنما ازدواج کرده است، مدیر عامل شرکت آرایشی بهداشی ژاکسی هاینس و شرکت پارس پخش کهن است. بهاره رهنما پیش از ازدواج، با امیر خسرو عباسی همکاری و برای آن تبلیغ می کرد. همسر دوم بهاره رهنما، اولین تولید کننده کرم شترمرغ در ایران است!

 

مریم رئوف، آرایشگر مراسم ازدواج بهاره رهنما

مریم رئوف، آرایشگر مراسم ازدواج بهاره رهنما

قسمتی از مصاحبه روزنامه آسیا با مریم رئوف

نام این انستیتو «سالن زیبایی مریم رئوف » است و نام مدیر موفق آن خانم «رئوف». سالنی مدرن و مجهز است و از سال 87 راه اندازی شده است، اما در طی مصاحبه با ایشان متوجه شدیم که تنها مدرن و مجهز بودن این سالن نبوده که آن را ویژه کرده، چه بسا سالن‌های بسیار شیک و مجهزتری از آن در تهران وجود داشته باشد، بلکه نکته برجسته آن همان به کارگیری یک سیستم مدیریت دقیق، احترام به خواسته‌ها و نیازهای مشتری و ایجاد حس رضایت در اوست.

آرایش مراسم ازدواج بهاره رهنما

آرایش مراسم ازدواج بهاره رهنما



در ضمن «رئوف» به معنای واقعی مهربان است و این مهربانی در شخصیت و رفتار خانم رئوف نمود بسیاری دارد. شاید این هم از آن چیزهایی است که در کتاب‌های رازهای موفقیت در مشتری مداری باید نوشت. در ضمن کارشناس الکترونیک است و 18 سال مدیر تولید در یکی از شرکت‌های تولیدی بوده است. گفت و گوی ما را با ایشان را بخوانید:

شما 18 سال در زمینه تولید و دستگاه‌های دیجیتال فعال بودید. چطور شد که به فکر تغییر جهت و این شیفت کامل فعالیت افتادید؟

بله، من در سال‌های زیادی در زمینه رشته دانشگاهی خودم در یک شرکت فعالیت کردم، اما این تغییر جهت بزرگ دو دلیل عمده داشت. اول اینکه همواره رویای یک تجارت و فعالیت اقتصادی برای خودم را داشتم و می‌خواستم یک فعالیت تجاری مستقل داشته باشم، اما دلیل دوم خیلی قوی‌تر بود و آن این بود که می‌دیدم در بخش‌های خدماتی و مخصوصاً سالن‌های آرایش و زیبایی که خودم از استفاده کنندگان دائم خدمات آن‌ها بودم، برند خوب و مطرح وجود ندارد و در بسیاری از آنها اصول پایه مشتری مداری همچون احترام به وقت مشتری، احترام به حقوق او همچنین استفاده از مواد درجه یک، شفافیت در اطلاعات‌دهی و غیره وجود ندارد. من خودم به عنوان یک مشتری همواره با این ضعف‌ها روبه‌رو بودم و خلاً را دیدم و تصمیم به پر کردن آن گرفتم.

 

 

تکتم رضایی، طراح لباس ازدواج بهاره رهنما

تکتم رضایی، طراح لباس ازدواج بهاره رهنما

قسمتی از مصاحبه نقشینه پود با تکتم رضایی

* لطفاً معرفی بفرمایید.

** تکتم رضایی هستم، ۳۹ ساله و قریب به ۱۶ سال است که به خیاطی و طراحی لباس می‌پردازم و به دلیل اینکه همواره دوستدار هنر بوده‌ام در بسیاری از شاخه‌های هنر فعالیت داشته‌ام.

لباس ازدواج بهاره رهنما - عکس شماره 1

لباس ازدواج بهاره رهنما - عکس شماره 1

 

*دلیل انتخاب رشته‌ی طراحی لباس توسط شما چه بوده است؟

** بدون شک دلیل اصلی آن، علاقه‌ی شخصی‌ام به این کار بوده و هست. به‌طوری که آغاز فعالیتم هم به شکل دوخت‌ودوز برای خودم در وقت آزادم بود که با تأیید و تشویق از جانب دیگران، آن را گسترش دادم و به عنوان یک شغل به آن پرداختم و به آموزش اصولی آن اقدام کردم. یک بار که ضرورتی برای تهیه‌ی لباسی پیش آمد و فرصتی برای پیاده‌سازی الگوهای تخصصی نبود، بدون داشتن هیچ‌گونه پیشینه و تجربه‌ای، اقدام به طراحی و دوخت لباس روی پیکر خود شخص کردم و ماحصل آن کار توجه همه را برانگیخت و همین انگیزه‌ای شد برای شروع این سبک کار و با تجربه‌های جدید و مشتری‌های تازه و تهیه‌ی لباس‌های خاص برای مناسبت‌های مختلف، باز هم آن شیوه را ادامه دادم. بعد از آن به فرانسه رفتم و دیدم که این شیوه خود سبکی شناخته‌شده و مستقل بوده و دارای آموزش و تدریس است و مولاژ نامیده می‌شود و روش کار طراحان بزرگ است، ولی چون می‌خواستم همچنان جنبه‌ی خلاقانه و نوآورانه‌ی شخصی‌ام را در این سبک حفظ کنم، به دنبال آموزش شیوه‌ی معمول آن نرفتم. روش کارم به شکل تصویرسازی ذهنی بر اساس نوع و طرح پارچه است.

لباس ازدواج بهاره رهنما - عکس شماره 2

لباس ازدواج بهاره رهنما - عکس شماره 2

 

لباس ازدواج بهاره رهنما - عکس شماره 3

لباس ازدواج بهاره رهنما - عکس شماره 3

 

لباس ازدواج بهاره رهنما - عکس شماره 4

لباس ازدواج بهاره رهنما - عکس شماره 4

 

لباس ازدواج بهاره رهنما، به همراه هستی امینی - عکس شماره 5

لباس ازدواج بهاره رهنما - عکس شماره 5

 

مراسم ازدواج بهاره رهنما

مراسم ازدواج بهاره رهنما

 

لباس عروس بهاره رهنما و امیر خسرو عباسی

لباس عروس بهاره رهنما و امیر خسرو عباسی

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : maryamraoof.com / npood.com