عطر لیلا حاتمی در فرانسه رونمایی شد + عکس
لیلا حاتمی بازیگر و کارگردان ایرانی برنده جوایز متعددی در حوزه سینما بوده است. او حالا قصد دارد وارد صنعت پر رونق عطر بشود. لیلا حاتمی که همیشه در لیست بهترین بازیگران قرار گرفته بود حالا برای عرضه عطرهایی زنانه و مردانه با امضای خودش تلاش می‌کند.

رونمایی از عطر لیلا حاتمی

در قلب سرمایه مربوط به عطرهای فرانسوی، در تپه های گراس، یک شرکت به نام پارفم Parfum تاسیس یافته بود. بنیان گذاران شرکت پارفم Parfum از مناظر آرام و گرمی نور خورشید الهام گرفته اند تا ظرافت عطر گلها را با خلق رایحه و عطرهای استثنایی نشان دهند.
با ادغام استعدادها، تیم پارفوم اکنون چیزی بیشتر از نگهداری و اثبات این هنر است، یعن هنر خلق محصولات عطری بدون الکل با بهترین روش فرانسوی.  بنابراین کاملا طبیعی است که لیلا حاتمی بازیگر مشهور بین المللی و بازیگر محبوب مردم، اعتماد خود را به شرکت "پارفوم" برای خلق عطری که سازگار با انتظارات اوست نشان داده است :عطر ‘Téhéran’ لیلا حاتمی. این عطر در شما احساس تازگی ایجاد کرده و بوی آن در طول روز و حتی شب هم ماندگاری بسیاری دارد.


بیشتر بدانید : 10 عطر برتر برند دیور Dior برای خانم های مشکل پسند و شیک پوش!!

عطر  ‘Téhéran’ لیلا حاتمی برای مردان

عطر  ‘Téhéran’ لیلا حاتمی برای مردان

عطرهای گرم و تلخ (چوبی-ادویه ای)

ترکیب عطر لیلا حاتمی برای مردان

ترکیب عطر لیلا حاتمی برای مردان

-  ترنج، فلفل سیاه، هل
-  انگور سیاه، سیب سبز،  نعناع هندی
-  خزه، خس خس، بامبو

بیشتر بدانید : 10 عطر مردانه ای که زنان را جذب می کند!!

 

عطر Téhéran لیلا حاتمی برای زنان

عطر Téhéran لیلا حاتمی برای زنان

گل های آسیایی

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : جشنواره فجر 35 : مدل مانتو زیبای لیلا حاتمی

 

ترکیب عطر لیلا حاتمی برای زنان

ترکیب عطر لیلا حاتمی برای زنان

-گریپ فروت، ترنج، هلو
-  یاسمین، گل بنفشه، شکلات
- نعناع هندی، وانیل، خزه، کارامل

 لیلا حاتمی بازیگر مشهور و کارگردان  ایرانی، عطرهای منحصر به فردی را وارد بازار کرده است.  لیلا به جمع مشهورترین افراد برای عرضه بهترین عطرهای بین المللی و صنعت عطر و رایحه پیوسته است. لیلا حاتمی صنعت عطر را با شوق بسیار شروع کرده است و عطر او  جزو مشهورترین عطرها برای مردان و زنان در جهان محسوب می شود. 
حاتمی با بهترین تولید کنندگان ، طراحان و عکاسان برای خلق عطرهایی همکاری کرده است که مورد توجه بازار جهانی قرار گرفته است. لیلا حاتمی جایزه های متعددی را برای مهارت های بازیگری خود دریافت کرده است، از جمله  جایزه بهترین بازیگر در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر و بیست و ششمین جشنواره فیلم جهانی مونترال و فیلمی که در آن برنده جایزه آکادمی به خاطر بهترین فیلم خارجی شد.

در آوریل 2014، او به عنوان عضوی از هیات داوران در جشنواره فیلم کن 2014 در کنار دیگر کارگردانان مطرح مانند سوفیا کوپولا معرفی شده بود. لیلا حاتمی گفت:" به عنوان یک عاشق عطر، پروسه خلق عطر را مرحله به مرحله شروع کرده بودم که در آن از بوهای جهانی مشهور استفاده کرده بودم. از انتخاب عطرها گرفته تا قاب عطر، کاملا در هر مرحله غوطه ور شده بودم.

عطر لیلا حاتمی برای زنان معاصر است که بسیار مدرن هستند. این عطر زنانه دارای ویژگی بوی گل های آسیایی می باشد و در حالیکه عطر مردانه دارای ویژگی گرم و تلخ می باشد.

لیلا حاتمی در حال تست رایحه برای تولید عطر - عکس شماره 1

لیلا حاتمی در حال تست رایحه برای تولید عطر - عکس شماره 1

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : جشنواره فجر 34 : مدل لباس لیلا حاتمی و کتایون ریاحی در ششمین روز سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر

 

لیلا حاتمی در حال تست رایحه برای تولید عطر - عکس شماره 2

لیلا حاتمی در حال تست رایحه برای تولید عطر - عکس شماره 2

 

گروه روبرتت Robertet Group
عطرسازی - خلاقیت

روبرتت موتو می گوید:" طبیعت، همیشه طبیعی است". از زمان تاسیس شرکت، روبرتت همیشه عاشق طبیعت بوده است. او می گوید که محصولات طبیعی نقش منحصر به فردی در این فرمول ، ماهیت گل ها، درختان، صمغ های گرانبها و دیگر گنجینه ها بازی می کنند که عطرها، رویاها و مردم را به هم پیوند می زند.

یک تیم بین المللی از چهل سازنده عطر که اکثر آنها در این شرکت آموزش دیده بودند، در طول دوره کارآموزی ویژگی های فرهنگی، تکنیکی و هنری ذاتی را در بازارهای مختلف عطر و رایحه در سراسر جهان پیش بینی کرده بودند. در ارتباط با ارزیابی، بازاریابی و دپارتمان های فروش، آنها استعداد خود را به کار می گیرند تا بهترین محصولات عطری را عرضه کنند.

قیمت عطر و ادکلن تهران لیلا حاتمی در اروپا

قیمت عطر و ادکلن تهران لیلا حاتمی در اروپا

 

بیوگرافی لیلا حاتمی

لیلا حاتمی متولد ۹ مهر ۱۳۵۱ در تهران است. او هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران و از اعضای آکادمی اسکار است.  وی فرزند علی حاتمی و همسر علی مصفا می‌باشد. لیلا حاتمی با کسب چندین جایزه از جشنواره‌های داخلی و خارجی یکی از موفق‌ترین بازیگران ایرانی از لحاظ تعداد جوایز دریافتی است.

او در سال ۱۳۷۷ با علی مصفا ازدواج کرد. از آن پس در تهران زندگی می‌کند. وی دارای دو فرزند به نام‌های مانی و عسل است. لیلا حاتمی همچنین به پنج زبان انگلیسی و فرانسه و فارسی و آلمانی و ایتالیایی صحبت می‌کند.

لیلا حاتمی جوایز متعددی را برای بازی خوبش در فیلم‌ها دریافت کرده است، از جمله جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در ۱۵امین جشنواره فجر و ۲۶امین جشنواره جهانی فیلم مونترال. او همچنین در فیلم جدایی نادر از سیمین که برنده اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی سال ۲۰۱۲ شد، نقش داشت. لیلا حاتمی همچنین عضو هیئت داوران در بسیاری از جشنواره‌های بین المللی، از جمله جشنواره بین‌المللی فیلم کارلووی واری در سال ۲۰۰۶، جشنواره فیلم بین المللی رم بود. او همچنین در آوریل ۲۰۱۴، به عنوان عضو هیئت داوران در جشنواره فیلم کن اعلام شد.

لیلا حاتمی - عکس شماره 1

لیلا حاتمی - عکس شماره 1

 

لیلا حاتمی - عکس شماره 2

لیلا حاتمی - عکس شماره 2

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : مفسرین خبری لباس لیلا حاتمی در کن 2012 را چگونه تفسیر کردند؟

 

لیلا حاتمی - عکس شماره 3

لیلا حاتمی - عکس شماره 3

 

لیلا حاتمی یکی از برترین بازیگران زن جهان در قرن 21

منتقدان وبسایت سینمایی «ایندی وایر»، فهرست بهترین بازی‌های زنان بازیگر سینمای جهان در قرن 21 را منتشر کردند.
در این فهرست، بازی لیلا حاتمی در فیلم «جدایی نادر از سیمین» نیز به چشم می‌خورد. ایندی وایر لیلا حاتمی را برای بازی در فیلم «جدایی نادر از سیمین» سزاوار دریافت جایزه اسکار می‌داند و در این باره می‌نویسد:
«داستانی ایرانی از جدال زن و شوهر در میانه فرایند جدایی و تاثیر آن روی کودکشان برای اصغر فرهادی اسکار به ارمغان آورد اما لیلا حاتمی نیز برای بازی در فیلم سزاوار دریافت اسکار بود. بازی او در نقش زنی مصمم که دنبال در دست گرفتن کنترل زندگی خویش است، استیصال را به نمایش می‌گذارد بدون اینکه در آن دچار زیاده‌روی شود. انعطاف‌پذیری او در کنار فیلمنامه پرظرافت فرهادی به این نقش بعدی شهودی اضافه می‌کند.»

فیلم «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی اصغر فرهادی جایزه اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان سال 2012 را از آن خود کرد. لیلا حاتمی، ساره بیات، پیمان معادی و شهاب حسینی از بازیگران فیلم بودند. گروه بازیگران «جدایی نادر از سیمین» خرس‌های نقره‌ای بهترین بازیگر جشنواره فیلم برلین را دریافت کرد.

چهره‌ آشنای دیگر فهرست برای ایرانیان ژولیت بینوش بازیگر فرانسوی فیلم «کپی برابر اصل» است. او نیز برای بازی در فیلم «کپی برابر اصل» به کارگردانی عباس کیارستمی به این فهرست راه پیدا کرده است.

در این فهرست نام چهره‌های سرشناسی چون شارلیز ترون در «هیولا»، کریستن دانست در «مالیخولیا»، ایزابل هوپر برای بازی در «او»، اوما تورمن برای بازی در «بیل را بکش»، وایولا دیویس برای بازی در فیلم «حصارها»، نایومی واتس برای بازی در «جاده مالهالند»، امانوئل ریوا در «عشق» و ماریون کوتیار در «زندگی گلگون» به چشم می‌خورد.

لیلا حاتمی، علی مصفا و فرزندان شان

لیلا حاتمی، علی مصفا و فرزندان شان

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ