برای علاقمندان به مارک "دیور" اخبار خوبی دارم ، بزودی یکی از معروفترین طراحان جواهرات دنیا به نام " کامیل میچلی" به کمپانی دیور می پیوندد.

 

 

برای علاقمندان به مارک "دیور" اخبار خوبی دارم ، بزودی یکی از معروفترین طراحان جواهرات دنیا به نام " کامیل میچلی"  به کمپانی دیور می پیوندد.

اخیرا بوتیک دیور گردنبندهایی با روکش طلا و مهره هایی از صمغ عالی با قیمت 3200 دلار ، گوشواره هایی با روکش طلا و میناکاری شده تنها با قیمت 520 دلار با مارک دیور به فروش می رساند. در این بوتیک ، علاوه بر جواهرات ، کفش و ساعت ، لباس های دیور نیز عرضه می شود.
 
 
هنگامیکه کامیل میچلی در مورد خط تولیدی جدید جواهرات دیور که شامل گردنبند، دستبند ، گوشواره و .... می شد ، صحبت میکرد به جزییات کار خود نیز اشاره ای کوتاه کرد : تمام مواد ، طرح های ما منحصر به فرد و جدید هستند. بعضی از این کارها از مجالس بالماسکه گرفته شده اند. میچلی در مورد چگونگی کار خود نیز توضیح کوتاهی داد ؛ او به صورت تجربی کار طراحی جواهر را آموخته است. او در طرح هایش آمال و آرزوهای خود را به نمایش می گذارد.
 
طراح جواهرات دیور

. منتقد کارهای او " کتی گراند" سردبیر مجله "LOVE" اروپا و یکی از همکاران دیرینه مارک جاکوبز است. او می گوید من هنوز از طراحی حلقه ازدواج میچلی در شگفت هستم ؛ حلقه ای بدون هیچ گونه الماس و از جنس پلاستیک قابل انعطاف. هر کسی آن حلقه را می دید می گفت "امکان ندارد" اما میچلی با اعتماد به نفس آن را در دستان خود کرده بود.
 
راه پیشرفت و شهرت میچلی واقعا غیر قابل انتظار بود. اولین کار وی در کمپانی شانل پاریس بود ، استعداد و نامی که او از مادرش به ارث برده بود به او کمک کرد تا بتواند خود را در صنعت طراحی و مد معرفی کند. او به مدت 8 سال در کمپانی شانل کار کرد ، و در سال 1997 کمپانی را به مقصد فروشگاه ویتون ترک کرد. اما متوجه شد که در آن فروشگاه مشکلی وجود دارد : مارک جاکوبز در ماه های اول ، طرح مجموعه جواهرات آن فروشگاه را تامین می کرد و او هیچ شانسی برای خودنمایی نداشت. اما میچلی قصد نداشت زمان خود را هدر دهد. بنابراین در یکی از جلسه های فصلی فروشگاه ، پیشنهادات و طرح های خود را ارائه کرد و از آنجا بود که توانست طرح های خود را به فروش برساند.  
 
 
طراح جواهرات دیور
  
میچلی می گوید :" اگر به اینجا رسیده ام ، تنها به خاطر این بود که جان گالیانو در نقش یک مربی مرا هدایت و راهنمایی می کرد . در ابتدا او به من اجازه میداد تا طرح هایم را در نمایش مجموعه هایش ارائه کنم تا آنقدر پیشرفت کردم تا توانستم به طور مستقل به کار ادامه دهم". 
 
تهیه و ترجمه: گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ