خرید کیف مجلسی و چند نکته ریز که باید بدانید!!
کیف مجلسی یکی از لوازم شیک پوشی است که خرید آن به نکته های ریزی نیاز دارد. اگر می خواهید یک کیف مجلسی زیبا خریداری کنید بهتر است این نکته ها را بدانید.

نکته هایی مهم در خرید و انتخاب کیف مجلسی

 وقتی قصد خرید وسیله‌ای همچون کیف مجلسی را دارید یعنی به دنبال یکی از جدیدترین و شیک‌ترین مدل‌های موجود در بازار هستید و احتمالا خود را برای پرداخت مبلغ قابل توجهی هم آماده کرده‌اید. پس بهتر است قبل از هر اقدامی به چند نکته ساده اما مؤثر در بهترین انتخاب توجه کنید. مطمئن باشید هدف ما در این مطلب ارایه توصیه‌هایی است که به شما در صرفه جویی در هزینه‌ها کمک زیادی می‌کند.

 

واقع‎بینانه تصمیم بگیرید

این نکته که با خودتان صادق باشید و واقع‎ بینانه به خرید چیزهایی مانند کیف مجلسی نگاه کنید اهمیت زیادی دارد. شما برای خرید چنین کیفی قطعا پول زیادی باید بپردازید. پس از خود بپرسید که آیا واقعا به چنین کیفی نیاز دارید؟ وقتی مطمئن شدید که تصمیم جدی برای چنین خریدی دارید نوبت مرحله بعدی می‌شود.

 

به  نظرات دیگران توجه کنید

اگر به سراغ برندهای مطرح می‎روید این مزیت را دارد که مشابه کیف مجلسی که قصد خرید آن را دارید توسط افراد دیگری خریداری شده و آنها نظراتشان را در سایت‌های مختلف و فضای مجازی بیان می‌کنند، این کار به شما کمک می‌کند تا برای یک کیف مجلسی شیک و مد روز بهترین تصمیم را بگیرد. در میان انبوه نظرات، ممکن است متوجه نکات ظریفی شوید که در تصمیم‎گیری نهایی شما نقش مهمی خواهد داشت. به یاد داشته باشید که خواندن نظرات افرادی که مشابه کیف مجلسی مورد نظرتان را خریده‌اند به مراتب مهمتر از لذت بردن از تصاویر این کیف در سایت‌های اینترنتی و مجلات است.

 

 

آن را در فروشگاه امتحان کنید

قبل از اینکه پول زیادی برای خرید یک کیف مجلسی شیک بپردازید بهتر است با دقت و حتی وسواس زیاد آن را در فروشگاه امتحان کنید. در روزی که قصد خرید کیف را دارید حتما یکی از شیک‎ترین لباس‌های‌تان را بپوشید تا در کنار آنها بتوانید جلوه اصلی کیف مورد نظرتان را مشاهده کنید. به یاد داشته باشید که حتی گران‌ترین کیف‌های مجلسی هم ممکن است دارای نواقصی باشند. پس همه چیز را به خوبی چک کنید، از جیب‌ها گرفته تا زیپ و محل اتصال دسته‌ها به بدنه کیف.

 

 

حراجی‌های آخر فصل را از دست ندهید

در بسیاری از حراجی‌های آخر فصل محصولات و از جمله کیف‎های مجلسی شیکی به فروش می‌رسد که از نظر قیمت با آنچه که تا چند هفته قبل خبر داشتید زمین تا آسمان فرق می کند. در برخی از این حراجی‌ها قیمت‌ها تا 40 و حتی 50 درصد تخفیف دارند و این فرصت خوبی است که با گشت زدن در چنین فروشگاه‌هایی کیف مجلسی مورد نظرتان را پیدا کنید. همچنین بد نیست با سایت‌های اینترنتی مخصوصی که درباره آغاز حراجی های پایان فصل اطلاع رسانی می‌کنند در تماس باشید.

 

 

همیشه قرار نیست «نوپوش» باشید

در برخی موارد سایت‌هایی که اجناس دست دوم مرغوب ارایه می‎کنند همان چیزی را ارایه کرده‌اند که شما دقیقا به دنبال آن هستید و این از خوش‏‎شانسی‌تان است که حالا می‎توانید با قیمتی مناسب کیف مجلسی شیکی را خریداری کنید. بدون شک نمی‎توان از قیمت پایین یک کیف مجلسی شیک و مرغوب چشم‎پوشی کرد.

 

 

صبور باشید

اگر خرید یک کیف مجلسی شیک که دقیقا منطبق بر تصورتان باشد به یک دل‌مشغولی ذهنی دوست داشتنی تبدیل شده، به احساسات‌تان احترام بگذارید و در خرید آن عجله نکنید. به فروشگاه‌های مختلف سر بزنید و مدل‌های مختلفی از برندهای متنوع را امتحان کنید تا در نهایت به آنچه که می خواهید برسید.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : modonline.ir