لباس زیر خود را چگونه انتخاب کنید!
لباس زیر‌هایی که به طور روزمره و در طول روز از آنها استفاده می‌کنیم باید دارای چه مشخصاتی باشند ؟ لباس زیر‌هایی که برای رفتن به یک جشن باید استفاده کنید باید دارای چه شرایطی باشند ؟

نکته هایی مهم در انتخاب لباس زیر که باید بدانید

همان‌اندازه که با  انتخاب صحیح یک لباس و پوشیدن آن زیبایی شما افزایش می‌یابد، به همان‌اندازه با یک انتخاب نادرست در خرید لباس و پوشیدن آن باعث می‌شوید که ظاهرتان بد به نظر برسد.
 مساله لباس زیر حتی مهم تر از انتخاب لباس می‌باشد زیرا اگر شما لباس زیر بدی را انتخاب کنید حتی اگر لباس فوق العاده را به تن داشته باشید اما باز هم بد جلوه می‌کنید.

 

حال به نکاتی که در این مقاله آورده شده است دقت بفرمایید :

_ لباس زیر‌هایی با جنس دانتل ، یا لباس زیر‌هایی که دارای خاصیت انعطاف پذیری هستند بهترین جنس  و بافت برای لباس زیر هستند .

_لباس زیر‌هایی که به طور روزمره و در طول روز از آنها استفاده می‌کنیم باید دارای چه مشخصاتی باشند ؟

برای لباس زیر‌هایی که در قصد دارید در طول روز از آنها استفاده کنید توصیه می‌کنیم لباس زیر‌هایی باشند که دارای جنس طبیعی باشند ، از جنس‌هایی که دارای مواد ترکیبی مانند پلاستیک و ... هستند استقاده ننمایید چون شما یک مدت طولانی از صبح تا شب می‌خواهید از این لباس زیر‌های استقاده کنید این جنس باعث می‌شود که شما در طول روز احساس ناراحتی داشته باشید .

_شما می‌توانید از مدل‌های مختلف لباس زیری که تمایل دارید در طول روز استفاده نمایید تا بتوانید به راحتی و بدون هیچ کونه اذیتی به کارهای روزمره‌تان برسید .

 

لباس زیر‌هایی که برای رفتن به یک جشن باید استفاده کنید باید دارای چه شرایطی باشند ؟

_ اگر لباسی را که قصد دارید بپوشید دکلته و یا لباس‌هایی در این سبک می‌باشد بهتر است از لباس زیر‌هایی با جنس دانتل استفاده نمایید زیرا این جنس باعث می‌شود که بالاتنه  شما جالب تر و بهتر به نطر برسد .
 
_ اگر لباسی که می‌خواهید بپوشید دارای بالا تنه لختی می‌باشد و شما بالا تنه ی کوچکی دارید توصیه می‌کنیم از لباس زیر‌هایی استفاده نمایید که مخصوص بالاتنه کوچک هستند زیرا در این لباس زیر‌های لایه‌ها و پوشش‌های خاصی وجود دارد که باعث می‌شود ، کمی بالاتنه شما بزرگ تر به نظر برسد. زیرا در لباس‌های که دارا ی بالا تنه ی لختی هستند بیشترین و اولین قسمتی که دیده می‌شود بالاتنه شما می‌باشند .

 

اکنون به نحوه ی نگهداری از لباس زیر می‌پردازیم :

لباس زیر خود را با دست بشویید یا اگر توسط ماشین لباس شویی این کار انجام می‌دهید بهتر است برنامه ی  ماشین لباس شویی را بر روی لباس‌های حساس قرار دهید، زیرا اگر برنامه ی و دمای بالاتری را انتخاب کنید باعث می‌شود تا بافت لباس زیر‌تان آسیب ببیند و زود از بین برود .

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ