تزیین سیب و پرتقال برای شب یلدا!
تزیینات شب یلدا شکل و شمایل و ایده های مختلفی دارند. این بار می توانید برای تزیین شب یلدا از میوه های گوناگون استفاده کنید. سفره شب یلدای تان را با این میوه ها زیباتر کنید

تزیین شب یلدای تان را یا میوه های گوناگون کامل تر کنید

تزیین سیب برای شب یلدا
تزیین سیب و پرتقال برای شب یلدا!,تزیین سیب برای شب یلدا

یک عدد سیب زرد را برداشته ،  آن را برش دهید و جدا کنید ،سپس این قسمت را از سمت پوست سیب و از داخل به لایه های نازک تقسیم کنید تا در روی آن یک لایه ی نازک بیضی شکل باقی بماند و کاملا این لایه ها را از هم جدا نمایید به طوری که در آخر شما بسته به اندازه ی برشها 4 تا 5 لایه ی هفتی شکل خواهید داشت.  البته اگر این هفت ها از وسط هم نصف شدند نگران نباشید چرا که اشکالی در تزیین ایجاد نمی کند. پس از جدا سازی لایه ها آنها را در جای قبلی خود قرار دهید با این تفاوت که هر لایه را کمی از لایه ی قبلی خود پایین تر بگذارید (حتی اگر از وسط هم نصف شده باشند به همین صورت قرار دهید) تا شبیه پرهای یک قوی زیبا در آید.یک سیب قرمز را نیز به همین صورت درست کنید.

هم می توانید این دو سیب را بر روی سیب های دیگر یا میوه های دیگر قرار دهید وهم با بر داشتن لایه ای از زیر سیب و قرار دادن آن با خلال دندان در جلوی پرهای قو آن را کامل کرده وبه شکل دو قوی زرد و قرمز در کنار میوه ها قرار دهید.


بیشتر بدانید : میوه شب یلدا :تزیین میوه با شکلات، یک میوه آرایی خوشمزه برای شب یلدا

تزیین سیب قرمز برای شب یلدا
تزیین سیب و پرتقال برای شب یلدا!,تزیین سیب قرمز برای شب یلدا

چند عدد سیب سرخ را در ظرفی بچینید و همراه با آنها آجیل هایی مثل گردو و بادام درسته قرار دهید و برای زیبایی بیشتر می‌توانید مانند شکل از شکلات یا بیسکویت های زیبا یا از شمع های مختلف و رنگی نیز استفاده کنید.


تزیین شب یلدا با پرتقال
تزیین سیب و پرتقال برای شب یلدا!,تزیین شب یلدا با پرتقال

پرتقال را از اطراف و دور تا دور، دورانی مثل سیب پوست کرده و جدا کنید. پرتقال پوست شده را از وسط کاملا باز کرده و پوست آن را به شکل گل در آورده در وسط آن قرار دهید و روی میوه های با پوست یا وسط ظرف میوه های پوست شده ی آماده قرار دهید .


تزیین شب یلدا با میوه های مختلف
تزیین سیب و پرتقال برای شب یلدا!,تزیین شب یلدا با میوه های مختلف

پرتقالهای پوست شده آماده را از هم جدا کرده و با میوه های پوست شده دیگر مثل سیب و کیوی و آناناس و خیار حلقه وخورد شده به طور جدا گانه در ظرفهای چند قسمتی یا ظرف گردی که خودتان آنها را جدا گانه می چینید قرار داده و برای پذیرایی با یک چنگال آماده کنید.


 زهرا پهلوان زاده


بیشتر بدانید : شب یلدا : تزیین میوه با سیخ های چوبی، یک ایده جالب میوه آرایی برای شب یلدا

بیشتر بدانید : میوه آرایی شب یلدا با ایده هایی نو و جالب

بیشتر بدانید : تزیین انار شب یلدا با چند ایده جالب و ساده

بیشتر بدانید : سفره آرایی شب یلدا

بیشتر بدانید : تزیین هندوانه شب یلدا عروس به شکل ظرف میوه، ایده ای جالب، کاربردی و زیبا


تهیه و تدوین : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/news
اختصاصی سیمرغ