تلاش شما در یک روز برای غذا خوردن مناسب می تواند با خوردن یک آبمیوه پر کالری نابود شود. به همین خاطر ما آبمیوه های رژیمی را در اینجا معرفی می کنیم.
تونیک و جین لاغر کننده : 75 کالری 
آیا می دانید آب تونیک ( نوعی نوشیدنی ) به اندازه سودا کالری دارد؟ به جای این نوشیدنی برای درست کردن آبمیوه مورد علاقه خود می توانید از مدل رژیمی آن استفاده کنید.  آب گازدار هم گزینه دیگری است که می‌تواند کالری را کم کند. هم چنین این یک نوشیدنی متفاوت است که تلخی گزنده آب تونیک را هم ندارد. در مورد تلخی تونیک هم می توانید مزه را با فشار دادن لیمو ترش در نوشیدنی بهتر کنید. 

بلینی بهتر : 120 کالری 
با استفاده از فقط دو انس نکتار هلو نوشیدنی ایتالیایی بلینی را رژیمی کنید و آن را به نصف میزان کالری برسانید. در این ترکیب از نصف مقدار آب پرتقالی که متداول است، استفاده کنید. 

آبمیوه رژیمی و یخ چای : 80 کالری 
مخلوط لیموناد و یخ چای شیرین که نوشیدنی مورد علاقه بازیکن گلف آرنولد پالمر (Arnold Palmer) است. شما می توانید کالری این نوشیدنی را با استفاده از لیموناد کم کالری نصف کنید. 


کالین  لمون گرس ( گیاهی شبیه به پیازچه) : 90 کالری 
از طعم ترش تام کالین(Tom Collins) بدون اینکه به این نوشیدنی شکر و یا هر گونه شربت شیرین کننده‌ای اضافه کنید لذت ببرید. در ورژن رژیمی این نوشیدنی از وانیل استفاده می شود. وانیل طعم شیرینی دارد بدون اینکه کالری زیادی داشته باشد. به این مخلوط مقداری لیمو ترش ، نعنا و وانیل اضافه کنید. 


نباید های آبمیوه های رژیمی 
در یک وعده از نوشیدن چند لیوان نوشیدنی پرهیز کنید. یک وعده ترکیب یخ چای 7 ماده تشکیل دهنده و 700 کالری دارد. 
هرگز بعد از شام نوشیدنی که معمولا هم شیرین است سفارش ندهید. 


کالری را از شربت انار بیرون بکشید
آیا شما عاشق آبمیوه های قرمز گلگون هستید؟ اگر منظور آب انار باشد به این معنی است که رژیم شما در حال شکسته شدن است. آب انار در واقع مخلوط انار و شربت است. برای بدست آوردن شکل مشابه و طعم شیرین آن با کالری کمتر، آب انار خودتان را بسازید. انار را بجوشانید و آن را به جای شکر با استویا ترکیب کنید. 




تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
طرز تهیه جوجه کباب رژیمی
طرز تهیه یک سس رژیمی
طرز تهیه فلافل رژیمی
طرز تهیه کدوی شکم پر
طرز تهیه مافین سبزیجات