لایه های تشكیل دهنده این سالاد عبارتند از ذرت تازه و سیب زمینی و ماهی تن گریل شده و سس آن هم از آبلیمو ، زیره و روغن زیتون تصفیه نشده می باشد .

این سالادهای تازه شامل همه نوع مواد غذایی هستند . تركیب وسوسه انگیز تازه ترین میوه ها و سبزی های تابستانی برای شام كامل در آب و هوای گرم تابستان با سس سركه  و دیگر سس ها بسیار لذیذ و خوشمره است .

بیشتر بدانید : سالاد روس، یک سالاد خوش طعم و کم کالری!!!



سالاد ذرت شیرین و قره قاط ( بلوبری )

تركیب ذرت و میوه قره قاط تركیب غیر منتظره ای است اما در این سالاد لیمو شیرازی با زیره سبر طعم این دو ( ذرت شیرین و قره قاط ) را به آسانی با هم جور می کند . 





سالاد كوفته كله گنجشكی چینی با اسفناج 
مواد این سالاد  كوفته كله گنجشكی ، اسفناج تازه ، توت فرنگی های آبدار و یك نوع سس سركه توت فرنگی خانگی می باشد . برای تزیین سالاد می توانید از چیبس سیب زمینی ادویه دار استفاده نمایید .





سالاد ریحان و گوجه فرنگی 
طعم سس پستو ( سسی ایتالیایی كه مواد اولیه آن سیر خرد شده ، ریحان تازه ، پنیر پارمژان ، روغن زیتون  و... می باشد ) در تركیب با گوجه فرنگی و ریحان تازه فوق العاده خواهد بود . برای غنی تر شدن سالاد  و برای اینكه بتوان به عنوان یك وعده شام سبک از آن استفاده كرد می توانید مقداری جوجه یا ماهی به سالادتان اضافه كنید . 

 



سالاد خربزه با سس كنجد شیرین
شیرینی خربزه، طالبی یا عسلك در دستور این سالاد خوشمزه طعم فلفل قرمز موجود در سس را تعدیل می كند . 

 



سالاد ذرت تازه با برنج 
تركیب ذرت تازه ، برنج پخته شده سرد با آب گوجه فرنگی  و شاهی تازه این سالاد را به شام سبك برای آب و هوای گرم تبدیل می كند . تكه های فلفل سبز و پیاز قرمز  را هم می توانید به این سالاد اضافه كنید . 

 



سالاد استیك  و سیب زمینی 
سیب زمینی های كباب شده به همراه استیك گوشت دنده كه با مقداری زیادی كاهو سرو می شود . 

 



سالاد لایه ای ماهی تن 
لایه های تشكیل دهنده این سالاد عبارتند از ذرت تازه  و سیب زمینی  و ماهی تن گریل شده و سس آن هم از آبلیمو ، زیره و روغن زیتون تصفیه نشده می باشد . 

 



سالاد پاستای نعنایی با گوشت بره 
شاهی و نعنای مخلوط شده با پاستا  را در داخل ظرف  ریخته و گوشت بره طعم دار شده با فلفل را از داخل گریل داغ داغ بر روی این پاستا بریزید و نوش جان كنید . 

 
 



تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
 
 
 
مطالب پیشنهادی :

طرز تهیه نان و توپک پنیری

سالاد سیب زمینی و مرغ با سس ماست

تخم مرغ سوخاری غذایی سبک برای پیک نیک

طرز تهیه بستنی یخی پرتقالی

طرز تهیه موکا داغ